• 70.

    מקור ראשון

    שלוה, 11/07/06 22:12

    לצערי אני מתרשמת שהעיתון מקור ראשון מועל באימון הקוראים המנויים על עיתון זה.
    במשפחתי נהנים מאוד מהעיתון וילדיי נהנים במיוחד ממקור לילדים, וחבל שהצלחה זו עלתה לעיתון לראש, והחליטו להעלות את המחיר ולשנות את תוכנית המנויים. כמי שנשארה עם העיתון בימיו הקשים, אני מצפה להתייחסות מתאימה, שכן לא חתמנו חוזה לכל החיים.
    נ.ב
    כיצד קשור עיתון הצופה לשינויים אלו?

  • 69.

    כדי שיהיה מרד צרכנים, מאורגן על ידי המערכת עצמה?

    תמה, 11/07/06 09:35

    מאיפה יש למנוי את כתובת הדואר האלקטרוני או את עצם רשימת השמות של שאר המנויים? כדי שהמנויים יתארגנו ביחד, צריך שהמערכת תשתף איתם פעולה, או שמישהו מתוך המערכת מספק למארגנים את רשימת המנויים.

    • לתמה

      כבר לא מנוי, 11/07/06 12:53

      לפני ההתארגנות כדאי שכל מנוי הרואה עצמו נפגע יפנה למועצה הישראלית לצרכנות
      טל. 03-6241034

  • 68.

    יום הדין

    דינה, 10/07/06 15:58

    בן צבי קבל כנראה הרבה כסף או הטבות שוות מבעלי אינטרסים ערך כדי לייבש את מקור ראשון.
    אחרת איך אפשר להסביר שדווקא כאשר העיתון עלה על דרך המלך והחל להתחבב על סקטורים נרחבים באוכלוסייה הוא דווקא סגר מוספים מצליחים ובמקום העיתונאים הטובים שעבדו שם, קנמה בזול חרטטני מקומונים נידחים ובעלי תפקידים כושלים במכירות החיסול של רשת שוקן?
    גם אמנון לורד אשם בשתיקה בחוסר מעש ובנטישת אנשי המערכת.

    • ''העיתון הצליח להתחבב על סקטורים נרחבים'' חה חה חה

      כנרת, 10/07/06 23:37

      מה זה ''סקטורים נרחבים''? מי קרא אותו בכלל?
      תגידו, איפה אתם חיים? אוסף של חרטטני מקור ראשון שמוציאים כדור שינה מנייר, שאף אחד במדינה לא רוצה לקרוא. תתתעוררו: המציאות היא שמדובר בעיתון חסר חשיבות לגמרי, שלא מעניין אף אחד במדינה ואין לו בכלל קוראים.
      החשיבות היחידה שלו היא החשיבות העצמית המנופחת של כמה מעובדיו, שמנפחים אחד לשני את האגו, כאילו באמת מדובר בעיתון. כמה אלפים בודדים של קוראים (חלקם הגדול מבטלי מנויים שממשיכים לשלוח להם את העיתון), בהשוואה למאות אלפים של ידיעות, מעריב וישראלי.
      תכניסו לכם לראש: אתם חסרי חשיבות, כלומניקים. אפילו את יתד נאמן והמודיע מצטטים בקול ישראל ובגל''צ כל בוקר. אבל את מקור ראשון אף אחד לא מכיר.
      חסרי חשיבות שמוציאים קישקושים על נייר שיש לו הרבה יותר מבטלי מנויים ממנויים. זה מה שיש. מה אתם, חיים בסרט?
      תגידו תודה שיש איש עסקים שלמרות שאתם מוציאים עיתון שאף אחד לא רוצה לקרוא, בכל זאת הוא מחזיק אתכם ומשלם לכם משכורות. בכל יום אתם צריכים להגיד תודה שיש מישהו שלמרות שאף אחד לא רוצה לקרוא את השבועון שלכם, הוא בכל זאת החליט לממן אותו. עם הכישורים שלכם, זה לא ששאר העיתונים מחזרים אחרי הכישרונות הגדולים שלכם כדי לקנות אתכם. תגידו לו תודה, ותעבדו במקום לבלות בטוקבקים.

      • לג'ורה של בן צבי

        ים המלח, 11/07/06 01:31

        את יודעת למה מקור ראשון הפך ל''כדור שינה מנייר'' משום שבן צבי המגלומן, אדונך הכתיר את עצמו ל''עורך ראשי'' מבלי שיהיה לו כל ידע בכתיבה, בעריכה ובעיתונות, הוא אפילו לא שולט היטב בעברית.
        הצעתי לך לקחת כדור הרגעה לא מנייר ולסתום את הביב שלך.

      • סל הקניות של בן צבי

        קול המבשר, 11/07/06 13:49

        תמיהני איך קרה שטייקון התקשורת בן צבי (''הירש מדיה'' -עלאק) לא רכש את שני העתונים המצליחים והמצוטטים ''יתד נאמן'' ו''המודיע'' ואיך שכח את ''שופר ניוז'' של אמנון יצחק, לא כדאי להוסיף גם אותו לסל של ''הירש מדיה'' ולו בזכות תאומו החילוני - ''ישראלי ניוז''?

      • את כנראה מובטלת אם הצלחת לכתוב הודעה כ''כ ארוכה (ל''ת)

        נמרצת, 31/07/06 18:57

  • 67.

    אני לא מופתע

    לא פלא, 10/07/06 15:03

    הפרסומים האחרונים בדבר נטישת עובדי מקור ראשון את הספינה הטובעת לא מפתיעה, זה זמן רב שמתפסמות ידיעת בדבר התנהלותם המעורערת של בן צבי ומקורביו - דבר המשפיע ישירות על העובדים, בסוף ישארו שם בן צבי עם אלדד ויאיר והם ינהלו את העיתון לבד כמו שהם אוהבים, אבל השאלה הגדולה היא את מי הם יוכלו להאשים בכל הטעויות שלהם ?!

  • 66.

    נמאס !!!!!!!!!!

    מבטל היום, 10/07/06 14:57

    כל חצי שנה מעלים מחירים, כשעשיתי מנוי אמרו לי שזה בשביל האידאולוגיה, מאז נראה לי שהאידאולוגיה היחידה של מקור ראשון היא לקחת ממני כמה שיותר כסף ! זה רק אני שמרגיש שעובדים שם בשיטת מצליח ? בואו נראה כמה נצליח לקחת יותר כסף בלי שיבטלו את המנוי. נמאס !!!!!!!!!!!!!!!

  • 65.

    גל התפטרויות בהנהלת מקור ראשון

    מישהו מבפנים, 10/07/06 14:49

    לא רק מרד צרכנים - גם מרד עובדים, עובדי ההנהלה בעיתון מקור ראשון מצביעים ברגליים ובשבוע האחרון התפטרו מס' עובדים, לטענת אחד מהם : ההנהלה מזלזלת בנו, ישנה קבוצה קטנה ומצומצמת שמקבלת החלטות ולאף אחד אסור להביע את דעתו. העלאת המחירים האחרונה הגדישה את הסאה !

    • יותר אנשים כאן הודיעו שביטלו מאשר ביטלו באמת. מה המסקנה? (ל''ת)

      קלמן, 10/07/06 23:25

  • 64.

    מספר המגיבים כאן כפול ממספר קוראי מקור ראשון (ל''ת)

    סתם, 10/07/06 08:48

    • התכוונת ממספר מנויי מקור. קוראים עוד אין. (ל''ת)

      סתם, 10/07/06 23:24

      • מאד אהבתי את העיתון במתכונתו הקודמת

        מנויה עדיין, 31/07/06 18:58

        תפסיקו ללעוג!!!

        עכשו הוא באמת על הפנים...

  • 63.

    אני, ג'ורג' בוש, קורא רק את בשבע במהדורה האנגלית (ל''ת)

    ג'ורג' ב', 09/07/06 22:21

  • 62.

    מעריב עיתון מצוין

    איל, 08/07/06 23:46

    יגביר המוספים לילדים ומחשבים
    וחוברת פרסים

  • 61.

    אביב לביא הרכש החדש קורא השבוע לדבר עם החמאס

    לאן הדרדרנו?, 07/07/06 19:20

    עד שכבר היה עיתון אחד לקרא בהנאה בלי מאמרים וכתבות של סוכני אויב הנה גם מקור ראשון הזדהם.
    ובכלכלה מדברים על איך תשפיע ההתכנסות על ענף הבניה.
    אוי ווי.

    • הרעיון הוא למשוך את השמאלנים לקרוא מקור ראשון

      משה, 08/07/06 23:49

      ואז אחרי שהם יצטרפו יחזירו את מקור להיות עיתון ימני. ררעיון מתוחכם

      • מתוחכם מידי, לטעמי. מישהו זכר לספר על כך לשמאלנים? (ל''ת)

        גחחח, 09/07/06 09:49

  • 60.

    אמנון לורד - למה אתה שותק? (ל''ת)

    איציק, 07/07/06 19:03

    • מה, פעם הוא דיבר? (ל''ת)

      מתגעגע, 10/07/06 09:10

      • אך זה עדיין לא מכשיר את השרץ -שומרון! (ל''ת)

        תשבי, 10/07/06 17:06

  • 59.

    בעד ביטול (ובעד תגובות)

    דרור, 07/07/06 18:38

    עשרות נתנייתים ביטלו את המנוי וגם אנו מבטלים. מה זה כל השינויים והשיגעונות האלה.??????. זו סחטנות!!!
    זה פשוט בושה לעיתון כזה.!

    • זאת היתה תגובת משפחת אבוטבול? (ל''ת)

      נציג, 08/07/06 23:48

  • 58.

    שמתם לב אולי שהשבוע שוב צירפו את דיוקן להצופה? (ל''ת)

    tj, 07/07/06 18:16

    • השדרוג חא הצליח

      נופת צופים, 07/07/06 18:41

      לא סתם דיוקן - זה דיוקן עם הכוכב (?) החדש - אביב לביא!
      מה הוא לא מצליח לטשטש את הקשר הצופי?

    • יש חשש שקוראי הצופה לא הצליחו להירדם מהעיתון שלהם

      זאת, 08/07/06 23:47

      אז ליתר ביטחון נתנו להם גם דיוקן

      • מה בין תרדמת להירדמות

        שמעון, 09/07/06 01:05

        דיוקן באמת מרדים אבל הצופה גורם לתרדמת

        • כנראה שלא קראת הצופה,כי נראה שאתה בהכרה.אז למה אתה משמיץ? (ל''ת)

          מנויה ומרוצה, 09/07/06 09:50

    • זה קרה אולי בחלום שלך. לה היה ולא נברא

      עוב-דתי, 09/07/06 21:13

      דיוקן הופיע רק במקור ראשון. בהצפה הופיע מוסף ''השבוע'' כמו קודם, עם שינויים קלים.

      אולי תירגעו

      • לא נכון! דיוקן צורף ג''כ להצופה (ל''ת)

        מה אתה, 10/07/06 11:01

  • 57.

    ראיתם איזה הגדרה נתנו במקור לילדים השבוע

    סימה, 07/07/06 15:45

    עמוד 21, תשבץ עולים ויורדים במדרגות

    אות שהיא גם איבר בגוף

    נו באמת , ועל העיתון ה''חינוכי'' הזה רוצים שנשלם ?????

    • מדובר באות ע' יא גסת רוח (ל''ת)

      עקיבא, 07/07/06 16:27

      • אין חשש שמישהו הראה לעובדות של מקור ראשון את האפשרות האחרת

        מרגיע, 07/07/06 18:18

        כלומר לא את העין

        • ע' תחת ז'

          מי מכה על ח', 07/07/06 18:52

          הבעיה היא שלמי שיש מה להראות לא עובד במקור ראשון ובטח לא בהצופה

          • ואם כבר נדרשנו לנושא...

            סימה, 09/07/06 20:12

            אז מה הפירוש המילולי של ''מקור לילדים''
            :)

            התפוח לא נופל רחוק מהעץ

            • אילו דברי זימה, סימה (ל''ת)

              זיוית, 09/07/06 20:46

            • מקור לילדים --- האבא והאמא שלהם? (ל''ת)

              פותר חידונים, 09/07/06 22:20

            • עובדי מקור ראשון חווים פה ריגושים

              אחד, 10/07/06 09:12

              שמתם לב שבהצופה כתבו בשבוע שעבר על צילומי העירום של סופיה לורן? פעם לא היו מתעסקים שם עם נושאים כאלה. סחתיין

          • לעובדים ב''הצופה'' יש, ככל הנראה, פיזיונומיה תקינה (ל''ת)

            +, 11/07/06 18:53

      • אין חשש שמישהו הראה לעובדות של מקור ראשון את האפשרות האחרת (ל''ת)

        מרגיע, 07/07/06 18:18

    • על העיתון החנמוני הזה,שכותבים הילדים של...עליו רוצים שתשלמי

      ירושלמית אחרת, 09/07/06 09:55

      אם כבר, נעשה מנוי על עיתון ששווה את הכסף, לא ככה?

    • תתבייש לך - הכוונה היתה לאות פ' - פה! (ל''ת)

      קוראת העיתון, 17/07/06 18:38

  • 56.

    די נמאס מכל השינויים האלו! מקור ראשון תחזרו לעצמכם!!! (ל''ת)

    אבי, 07/07/06 13:29

  • 55.

    מקור ראשון

    חנה, 07/07/06 12:27

    ''שישי ישראלי '' מוסף יקר ,בגלל נייר הכרומו, ומיותר. אפשר למזגו במוספים האחרים ולהשאיר את מקור לילדים. ואם לא יפסיקו המשחקים באמת נאלץ לבטל את המנוי.

  • 54.

    מקור ראשון - לוח מודעות

    מבטלים, 07/07/06 10:43

    תראו איך העיתון נראה היום - לוח מודעות!
    מדי שבוע מורידים עוד ועוד כתבות.
    עשינו מנוי לעיתון ולא ללוח מודעות שמקבלים חינם.
    לא בא לנו לפרנס את בן צבי.
    אנחנו מבטלים מנוי.

    • -גם אנחנו מבטלים

      לא מרוצים, 07/07/06 12:15

      אמת ויציב,
      לבן צבי כבר יש לוח מודעות עם תמונות שקוראים לו ישראלי, שישים את כל המודעות שלו שם ויתן למנויים ''מקור ראשון'' נקי. שילמד משוקן שמממן את עיתון הארץ המפסיד ממודעות של מקומונים וחינמונים.
      גם אנחנו שוקלים ביטול

      • עדיף לעשות מנוי על בשבע. יותר זול (ל''ת)

        טוביה, 07/07/06 18:19

  • 53.

    100 אחוז מהתגובות הן של 3 אנשים- 1 ממקור ראשון 1 מהצופה 1 מישראלי

    לה קארה, 07/07/06 10:39

    מידע אמין מבפנים אומר שבקרוב ההכרעה של בן צבי לנפנף את מקור ראשון והצופה ולהשאיר את ישראלי ם לפחות כל הסימנים מראים שיש עתיד. ישראלי עיתון בלי הרבה פאלסף והרבה כישרון. שלא תחשבו שבן צבי פראייר של מישהו, הבן אדם קיבל שכל.

    • ברק של בסטיונרים

      ברקת זוהר, 07/07/06 12:35

      עוד בסטיונר גאון שניצב בפני ערמת האבטיחים באשדוד בשמש הקופחת שמערפלת את הכרתו וגורמת לו לפלוט משפטים חסרי שחר ( אך עם הרבה ברק) ''ישראלי עיתון בלי הרבה פאלסף (יעני בעברית ערבית-תימנית - ללא הרבה חכמה מה שנכון) אבל הרבה כשרון'' פה הפלת אותי, אצבעותי נשמטו מהמקלדת חסרת נשימה , נפעמת מהגילוי, ואני לא ידעתי!

      • אין אין עליו, ברק יש רק אחד! אין כמו האבטיחים של אשדוד! (ל''ת)

        דרור יקרא, 08/07/06 23:38

  • 52.

    מקור ראשון מקור לגאווה ישראלי מקור לבושה הצופה עבר זמנו בטל קורבנו (ל''ת)

    סיגל רוט, נתניה, 07/07/06 09:41

    • מנין הנחרצות הזו !!!!!!?????

      מגיב, 07/07/06 10:15

      אני חושב, אולי נדמה לי, במטותא אם יורשה לי, שהצפה דווקא מעניין אותי.

      בטח אני טועה !!!!!!!!!!!!!!

      • מקור ראשון זה בגימטריה כדור שינה

        בדוק, 07/07/06 18:22

        ואם זה יוצא בבדיקה קצת יותר, זה בגלל שהוא כדור שינה חזק במיוחד

      • וולאה, גם אותי הצופה מעניין.אז אני לא לבד. (ל''ת)

        מנוי אחד, 09/07/06 09:57

        • נכון אז עכשיו יש כבר שני קוראי הצופה (ל''ת)

          יש כוח, 09/07/06 11:11

          • אני מבין שקשה לכם בטלמרקטינג של מקור 1, בזמן האחרון. (ל''ת)

            לכן אתה ממורמר, 10/07/06 11:04

    • למי שמתגאה בעלון משעמם, מקור ראשון סיבה לגאווה (ל''ת)

      חטא, 07/07/06 18:20

    • מקור ראשון זה בדיחה )לא ממש מצחיקה( (ל''ת)

      אב, 07/07/06 18:23

  • 51.

    תתקשרו ותבקשו לבטל את המנוי

    מישהו, 07/07/06 00:54

    ואז תקבלו את החבילה המורחבת במחיר זול יותר מהחבילה המצומצמת... + שי...

    • הם הפסיקו לענות להודעות הביטולים, אני חושבת (ל''ת)

      מתקשרת, 07/07/06 18:24

  • 50.

    לקחתם איכות ונתתם רדידות ,לא לעיתון זה יחלנו (ל''ת)

    חבל על, 07/07/06 00:38

    • מתי בדיוק היתה שם איכות? כשהעיתון נסגר? (ל''ת)

      נו, 07/07/06 18:25

      • מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

        היסטוריה, 07/07/06 19:00

        היתה גם הייתה לפני שבן צבי קנה את העיתון.

  • 49.

    הגזמתם , היכן הבושה? (ל''ת)

    רק כסף, 07/07/06 00:03

  • 48.

    אלדד!!!

    ח, 06/07/06 19:28

    אל תשבר,עמוד במשימה בהצלחה.
    המורה שלך לכלכלה,

  • 47.

    אל תכרתו את הענף שלנו

    חגי פ., 06/07/06 19:26

    לכל המקטרים!
    אתם הרי לא קוראים את מעריב וידיעות בגלל הרמה הירודה והשמאלנות,אז מה הצעקה הגדולה?
    מקור מת כבר בעבר וקיטרנו שאין לנו במה תקשורתית.אם נמשיך לחשוב על השלילי ולא על טובתנו-נישאר בלי יו''ש,בלי חינוך keyי אבל עם תחושה שאנו צודקים.
    תרדו מהעץ ותנו לעיתון לשרוד.

    • תרגע, קוראים מעריב וידיעות - קונים מקור1

      שותה תה, 07/07/06 01:47

      את מקור ראשון אף אחד לא קונה כדי לקרוא משהו, כי אין שם מה לקרוא. עושים את המנוי כדי לתמוך בימין. ברוב הבתים אצלנו זה נשאר בשקית כמו שזה מגיע. זה סוג של תמיכה במחנה. זה כל הסיפור, שאין להם אומץ להודות בו: את ידיעות ומעריב קונים כדי לקרוא, את מקור ראשון מסיבות אחרות.

      • לא תומכים בימין,אלא בבן צבי.אם כבר, תעשו מנוי על הצופה

        קורא ויודע, 09/07/06 09:58

        הצופה אמנם גם של בן צבי, אבל לפחות הוא ימין אמיתי

      • אתה מתלוצץ. דבר בשם עצמך.

        גל, 09/07/06 14:43

        אני מוצא במוסף ''שבת'', למשל , הרבה מה לקרוא. ובכלל, זה שינוי לקרוא אפילו את עמודי החדשות בלי השנאה לישראל ולאמריקה, בלי שכל דבר יקבל פירוש אולטרא-שמאלי.
        בתכלס, חשוב לתמוך בעיתון כזה, אבל זו חובתנו להעמיד אותם על טעותם כשהם עושים כזו.

        • יבושם לקוראי מודעות

          בשמת, 09/07/06 16:42

          עמודי חדשות?
          אם אתה אוהב לקרוא לוחות מודעות
          יבושם לך, אבל למה לשלם על זה?

  • 46.

    מי צריך הצופה ומקור ראשון, לבן צבי יש את ישראלי שעושה בית ספר לכולם

    שימי, 06/07/06 19:14

    אולי יש כאלה שרוצים שישראלי יסגר והם מלכלכים אבל כדאי שתדעו שמדובר בלהיט גדול וזאת הסיבה שבן צבי לא מתרגש מהבלגן מעוד שבועון לילדים היפראקטבים ממקור ראשון והצופה.

    • המפגרים שולטים

      העורכת גריזים, 06/07/06 19:57

      למענם עשו את ישראלי!

      • המגיב הזה מתחזה. ביי (ל''ת)

        ., 06/07/06 23:50

      • חמוד (ל''ת)

        +, 11/07/06 18:56

    • אם שימי 46 צודק בניתוח שלו אודות הצופה מקור וישראלי תרשו לי להתהמם

      ניר, 06/07/06 22:43

      אני לא ימני אלא מרכז שמנוי על מקור ראשון ומקבל כל יום את ישראלי למשרד הפירסום שבו אני עובד. אז תרשו לי: ישראלי מבייש את יוצרו ואת האנשים הנהדרים ממקור ראשון שעושים עיתון אחר. מנומק ורציני. אני מאוד מקווה שישראלי יעלם מהעולם הוא לא מתאים לבן צבי (או שכן, אנ הגיבו לתגובה זו)

      • ''מקור ראשון עיתון רציני''. אז יש מישהו שקורא את השיעמומון (ל''ת)

        הישג, 07/07/06 01:33

    • לא ידענו שלברק יש שם שני, שימי (ל''ת)

      מופתע, 07/07/06 01:32

    • כן, בית ספר למפגרים! (ל''ת)

      מורה לחנוך מיוח, 09/07/06 17:51

  • 45.

    מרד הצרחנים! (ל''ת)

    רעשן, 06/07/06 14:53

    • מה קרה? לכם בטלמרקטינג כבר כואבות האוזניים? (ל''ת)

      יופי טופי!, 06/07/06 16:10

      • זה לא פייר - כנסו

        טוקבקיסט, 07/07/06 01:48

        עובדי הטלמרקטינג הם היחידים במקור ראשון שלא גויייסו לכתוב טוקבקים

        • בטח שכן.הם לא מרימים טלפונים לאלה שמתקשרים לבטל,כי הם עסוקים בטוקבק (ל''ת)

          ים, 09/07/06 10:10

  • 44.

    מרד הצרכנים

    שרה, 06/07/06 13:12

    כל הכבוד ליוזמים של המרד , גם אני התקשרתי כבר לבטל את המינויי והלחץ משפיע המחיר יורד.

  • 43.

    איפה העצומה

    לימור, 06/07/06 13:02

    אני רוצה לחתום

    • ל-43 - לימור מחיפה =אינך צריכה לחתום, פשוט

      נאוה, 06/07/06 22:19

      תבטלי את המינוי אם יורידו את
      מקור ליללדים.
      אני התקשרתי ואמרתי להם במידה
      ולא יהיה את החוברת לילדים
      המנוי יבוטל בו ביום.

      • ממש אבדה גדולה! (ל''ת)

        מנויה, 06/07/06 23:18

      • אני עשיתי כבר מנוי על אותיות,וחסל (ל''ת)

        יאלללה, 09/07/06 10:11

  • 42.

    תקנו מלפפונים

    יפה ירקוני, 06/07/06 12:15

    הם זולים יותר מהצופה ומקור ראשון גם יחד ואפשר גם לאכול אותם, והכל רק בשקל ותחשבו על זה

    • יפה, סוף סוף את מדברת בהיגיון (ל''ת)

      הנסיכה דיאנה, 06/07/06 23:51

    • אפשר גם חומוס וקפה שחור קטן? (ל''ת)

      קלמן, 07/07/06 18:28

  • 41.

    שמעתי תירוץ מעניין-בנוגע לעתון הילדים

    נעמה, 06/07/06 09:10

    העתון לילדים מלכתחילה נועד להיות משולם בנפרד, רק שבהתחלה הם רצו למשוך קוראים (איזו התחלה ארוכה) אז הוסיפו זאת ללא תשלום.
    וכעת החליטו שזה יהיה בחבילה של
    נשים בתוספת 15 ש''ח , כפי שכתבו
    בשבוע שעבר בתוספת לעתון.
    אם אין את התוספת של מקור לילדים
    אז העתון לא מעניין אותי- ואבטל.

    • תירוץ חצוף!למה מישהו הזהיר אותנו כשעשינו מנוי?

      תירוצים, 06/07/06 09:48

      יאללה, אני עוברת לעיתון ילדים אחר. כבר נראה מה.
      לא אשלם על החינמון הזה, שכאשר הוא מצורף לעיתון במסגרת חבילה כללית - הוא נחמד. נחמד ותו לא!
      בהחלט לא משהו שאני הולכת לשלם עליו. מישהו שם לוקה במגלומניה אם הם חושבים שזה ראוי לתשלום נפרד.

    • אם לא ישלמו עבור מקור לילדים הוא ייסגר

      קורא, 06/07/06 10:06

      הסיכוי היחיד של העיתון הזה הוא אם הקוראים ישלמו עליו בנפרד. אל תתנו לו ליפול!

      • החלופות טובות לא פחות

        מנויה כועסת, 06/07/06 12:04

        ועיתון קונים מתוך הנאה לא בשביל אידיאולוגיה. בטח כאשר מדובר בעיתון לילדים.

        • כל כך נכון! (ל''ת)

          !!!, 06/07/06 13:04

      • הסתדרנו לפניו ונסתדר אחריו.למה שזה יהיה אכפת ללקוח?

        מסע צעיר,עיניים, 06/07/06 12:52

        הכל עדיף!
        כלומר, אם כבר משלמים..

        • ומה יעשו העובדים של מקור לילדים? מי יקח אותם?

          סיבה, 07/07/06 18:29

          חייבים לשלם ולקרוא אותו, למען העובדים שם.

  • 40.

    מה הם חושבים שם......

    אבנר, 06/07/06 08:31

    כדי למכור לנו את העיתון מספרים לנו שזה עיתון משפחתי שלנו הציבור האחר במידינה.אבל בעצם זה עיתון ששייך לאיש עסקים שרוצה להרוויח - אין פסול בכך. אני אישית ביטלתי את המינו איך שראיתי את עליית המחיר והוצאת מקור לילידים. אני פשוט לא קונה שום עיתון.

    • תעשה מה שאני עשיתי - מוי על ''אותיות''

      אמא מרוצה, 06/07/06 09:33

      אם כבר תוספת תשלום - לפחות על משהו ששווה. כפי שכבר הגבתי פה למטה, ילדי היו מנויים על ''אותיות'' ו''סוכריות'' (בהתחלה על זה ואח''כ על זה). כשקיבלתי את ''מקור לילדים'' שמחתי מאוד שאני לא צריכה להוציא עוד כסף על עיתון ילדים (אפילו שאין מה להשוות בין השניים. ''אותיות'' אמנם עולה, אבל שווה כל אגורה).
      בכל אופן, עכשיו כשרוצים לגבות ממני על ''מקור לילדים'' - לא תודה. אם כבר לשלם, אז אשלם על אותיות. (מנוי על שני עיתוני ילדים לא בא בחשבון).
      נכון, זה עולה קצת יותר בחישוב הכללי, אבל לפחות זה שווה את הכסף.

      • עברתי להצופה, עמודי הילדים שלהם לא מספיקים - אבל

        חומר, 06/07/06 10:14

        אבל ביחד עם עמודי הילדים של בשבע שהוא חינם יש יותר מאשר מקור לילדים, וגם מבחינת הרמה. גם הצופה יותר זול ממקור ראשון וגם בשבע חינם ויש לו גם כן עמודים לילדים. ככה אפשר גם לחסוך וגם לילדים יש תחושה שקיבלו שני עיתוני ילדים (עמודי הצופה לילדים פלוס עמודי בשבע לילדים)

        • גברת תקני מלפפונים

          הירקנית מירקונה, 06/07/06 12:11

          הם זולים יותר מהצופה ומקור ראשון גם יחד ואפשר גם לאכול אותם והכל רק בשקל

        • מנוי על ''הצופה'' הוא אופציה במקום מקור 1 (ל''ת)

          לילדים אני רוצה, 06/07/06 12:55

          • איך עושים מנוי להצופה? למי פונים? (ל''ת)

            רוצה לנסות, 06/07/06 19:53

            • תנסי את זה

              מנוי, הצופה, 09/07/06 10:13

              03-5622951

        • זה בהחלט לא סותר. (ל''ת)

          חשבתי, 06/07/06 12:55

    • תקנו ''הצופה''. אני עשיתי מנוי לפני שלושה חודשים,וממליצה מאוד

      שושקה, 06/07/06 09:45

      סתם קפצתי לבקר. אבל אם כבר פה - אז קבלו המלצה: עזבו אתכם מהטלטלות של מקור ראשון. עשו מנוי על ''הצופה''!

      • העכברים מגיחים מהמאורה העבשה

        מקורית, 06/07/06 12:08

        הצופה מעלה העובש, מעולם לא ראה ימים טובים יותר על גב ''מקור ראשון''.
        הגברת גריזים, תוכלו לצעוד באון כנושאת הדגל של העתונות המקורית המתחדשת.

        • מה עשו לך בהצופה, לא אמרו לך שלום במסדרון? (ל''ת)

          שקוף שאת, 06/07/06 12:53

        • או שסוף סוף קוראי הצופה מעיזים לומר בקול

          מנוי, הצופה, 06/07/06 19:53

          שהעיתון שהם קוראים כבר מזמן לא מעלה עובש אלא עולה על החלופה המשעממת והילדותית שמציע מקור ראשון. אני מציע לכותב הממורמר לשתות משהו, להירגע ולהפסיק ללכלך. אולי כדאי לו גם למצוא עבודה. ככה יהיה לו פחות זמן פנוי לטוקבקים

          • קוראת הצופה ומאוד מרוצה. לא מבינה למה צריך עוינות

            דבי, 07/07/06 01:36

            מי שלא מתאים לו שיקרא מקור ראשון, וזה בסדר. למה כל הליכלוכים האלה, על מי שקורא הצופה. אתם חושבים שתשכנעו אותי לקרוא מקור ראשון אם תעליבו אותי. בחיים לא ראיתי שקוראי ידיעות עולבים במעריב ולהיפך. רק העובדים של מקור ראשון מתנהגים ככה. זאת ממש מחלה שם, ואם תמשיכו לנהוג ככה הרי לקוראים שלכם ימאס ממכם.

    • זה עסק לכל דבר, אל תהיה נאיבי

      אז מה, 06/07/06 10:08

      כשחברה מניחה שהיא יכולה להוציא יותר כסף מהלקוחות אז היא מעלה מחירים. ככה עושים בקוקה קולה וככה עושים במקור ראשון. אם אתה מרוצה מהעיתון אז תקנה אותו, ואם לא, אז אל תקנה. החברה של מקור ראשון לא עושה טובות לנו, ואנחנו לא עושים טובות לה. זה כל הסיפור. מי שטוב לו עם העיתון שיקנה אותו, ויעשה את השיקול אם להמשיך, ומי שזה נראה לו יקר מדי, שלא יקנה. למה צריך את כל הפלספנות הזאת?

      • רק שלא חותמים מראש על מנוי לקוקה קולה (ל''ת)

        עד נקודה למחשבה, 06/07/06 13:00

  • 39.

    עקרביות הימין ובמיוחד הימין הדתי

    רבי מאיר, 06/07/06 07:13

    המשל על העקרב והצפרדע:
    עקרב עמד מול נהר ולא יכל לעבור, עברה צפרדע אמר לה העקרב תני לי לעלות עלייך ונעבור יחד. חששה הצפרדע שהעקרב יעקוץ אותה והוא טען שלא יעקוץ כי הרי אז יטבע איתה.
    באמצע חציית הנהר העקרב עוקץ את הצפרדע תוך כדי גסיסה שואלת הצפרדע למה עקצת הרי גם אתה תטבע. ענה לה העקרב מה אעשה זה הטבע שלי.
    כן ימנים מטומטמים , תהרסו את המפלגות שלכם , תתפלגו , תתפצלו, ותמשיכו להתלונן על המנהיגים.
    תמשיכו להתלונן על ההטיה בתקשורת אבל תחרימו ותייבשו את מקור ראשון.
    זה הטבע שלכם.

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      מיכל, 06/07/06 08:57

      • מיכל, אין לך דעה משלך? (ל''ת)

        ?, 06/07/06 12:21

    • אפשר לעשות מנוי על ''הצופה''. לא צריך להגזים, ולא לקבל כל סטירה

      וכנסו למשל שלי, 06/07/06 09:24

      ואם כבר במשלים עסקינן: רק נוצרי מגיש את הלחי השנייה.

      • מה לעשות שאני חילוני והצופה לא מעניין אותי

        חילוני לאומי, 06/07/06 10:15

        אחר כך אתם בוכים למה אתם לבד במאבק על ארץ ישראל.
        מה לי ולצופה?
        וחוץ מזה כל מה שכתוב על העקרב והצפרדע נכון גם לגבי הצופה. כאילו שדתיים קוראים הצופה. הרי גם הדתיים רצים לקנות ידיעות מעריב והארץ. ואחר בוכים ומתלוננים. הצופה בכלל לא מוכרים בחנויות עיתונים.

        • הצופה נותן מענה מגזרי ראוי

          בעלת דעה, 06/07/06 12:07

          אני דתיה-לאומית ועיתון הצופה, שנכנס אלי הביתה בנוסף למעריב ולהארץ (כן, אני מנויה גם על ''הארץ)מספק לי מענה משלים ראוי ואיכותי לצרכים שלי. קראתי מספר פעמים בעבר את מקור ראשון (היו מבצעים מפתים) אבל הוא היה ממש משעמם.

          • בפעם הבאה שאת מתלוננת שהתקשורת שמאלנית

            טולי, 06/07/06 12:53

            תסתכלי במראה ותראי את הסיבה.
            חילונים לא יקראו את הצפה ואם את רוצה לבנות תקשורת לאומית את צריכה עיתון חילוני לאומי.
            אלא שאת ושכמותך שהם רוב הצבור הימני מעדיף להמשיך ולכלכל את העתונות השמאלנית תומכת אוסלו והגירוש ולהתלונן על עתונות אחרת.
            מקור ראשון רחוק מלהיות משעמם ואני בטוח שגם במעריב והארץ את לא נהנית מכל המדורים אבל עליהם לא תמהרי לוותר כל כך מהר.
            אז ככה תקבלי את בן כספית ואת דן מרגלית שומרי האתרוג שלא לדבר על הארץ שימשיכו לשכפל את עצמם ולהעמיד עיתונאים כמותם במקום ליצור קאדר חדש מהזן שצומח במקור ראשון.

            • אז שחילונים יקנו את ''מקור 1''.מה אתה רוצה ממני? (ל''ת)

              אתה מהטלרקטינג?, 06/07/06 13:18

            • על איזה קאדר אתה מדבר?

              שמחה ששון, 06/07/06 14:38

              בדיוק איזה ''קאדר חדש'' של עיתונאים צומח במקור ראשון - אראל שנבל, ברק סרי, לירון מרוז, או אביב לביא?

            • לירון מרוז הוא זה שעורך את המוסף כרומו הטיפשי הזה, שישי ישראלי? (ל''ת)

              לא מבין, 06/07/06 22:11

            • ברק סרי גם עיתונאי גדול וגם מושך מבחינה גופנית (ל''ת)

              זו, 07/07/06 01:39

            • כן מוסף מוטף מבריק! (ל''ת)

              אהוד ברק, 07/07/06 09:28

            • גדול! (ל''ת)

              +, 11/07/06 19:00

          • גזרה שווה

            גזר, 06/07/06 14:29

            אשה בעלת גזרה (או בלי) עיתון מגזרי קוראה ונגזר עליה להרחיק לארץ גזרה ולאכול את הגזר ששתל בעלה

        • הגיע הזמן שימכרו את הצופה גם בחנויות

          מרד צרכנים, 06/07/06 12:08

          אולי נעשה מרד צרכנים?

          • לא בחנותנו

            סטימצקי, 06/07/06 14:14

            אבל אף בעל חנות לא יסכים להכניס לחנותו עובש וקורי עכביש

            • עוד פעם אנשי מקור ראשון, שהשינאה מעוורת אותם (ל''ת)

              פשוט מדהים!, 06/07/06 16:11

            • אולי כדאי לתת לבעלי החנויות ולקונים להחליט? (ל''ת)

              בעל זיכיון, 06/07/06 22:10

        • אבל אני לא חילוני, ולכן יש לי אלטרנטיבה ראויה

          מבקר המדינה, 06/07/06 12:57

          ולגבי מה שאמרת על הציבור שלי - אתה צודק בהחלט!!!

        • גם מקור ראשון עיתון דתי לגמרי, אז לא יעזור לך

          קורא, 07/07/06 01:38

          חושבים ששמו לו עורך חילוני אז גם העיתון ככה. אבל מדובר בעיתון דתי לכל דבר. לא חסרות הוכחות. למשל, ראיתם שם פעם כתבות על חיי מין, דבר שיש היום בכל עיתון חילוני הכי סולידי?

          • הדת ב''מקור'' הרבה יותר ''ניו-אייג'''

            יואב, 09/07/06 14:45

            מתאימה מאד למתעניינים ברוחניות

    • לא נייבש ולא בטיח'. נעשה מנוי על ''צופה'',זה בין כה של ב''צ (ל''ת)

      מבקר המדינה, 06/07/06 09:45

    • העקרב הוא מי שעוקץ את המנויים שלו כל הזמן (ל''ת)

      טעית, 06/07/06 10:09

    • מטומטם, זה בכלל משל על ערבים. הם העקרב שאומר ''זה הטבע שלי'' (ל''ת)

      ב''ג, 06/07/06 23:53

  • 38.

    לבטל את המנוי

    נאוה, 06/07/06 01:25

    בשבועות האחרונים אנו עדים לשינויים רצןפים בפורמט העתון שהכרנו אי לזאת עצתי לבטל מנוי ולתת לכם להתברבר עם כל השינויים שכאילו נעשים בשם השיפור.

  • 37.

    עתון עולה כסף. מה לעשות?

    קורא קבוע, 05/07/06 23:53

    כולנו ידעים טוב מאוד להתלונן על העיתונים השמאלנים ולילל כל סופשבוע כמה הם תומכים באויב אבל כשקם עיתון שמנסה לתת פייט מיד בודקים אותו בזכויות מגדלת ורצים לבטל מנויים.
    העובדה היא שמקור ראשון עדיין עיתון מעולה והקריאה בו לא מביאה את הסעיף כמו בשאר העיתונים שנראים בדרך כלל כמו תרגום מערבית או שהכותבים שלהם מקבלים משכורת מהחמאס או מעמרי שרון.
    המרגיז הוא שפוטנציאל המנויים לא מנוצל כי כולם נהיים פיינשמקרים וכמה שבוכים על התקשורת ממשיכים לצרוך את העיתונים האחרים ולכן העיתון הופך יותר יקר.
    במקום לאיים כל הזמן בחרם עדיף לעודד קוראים נוספים לחתום.
    ומי שממש קשה לו להוסיף את התשלום על מקור לילדים שיחתוך בהוצאות על עיתון נוסף בסוף השבוע. זה כמעט פי 4הוצאה מהתוספת החדשה.
    אם כבר מארגנים עצומה הייתי מפנה את זה כלפי השם המעצבן באנגלית של האתר מקור - קידס
    ונגד שישי ישראלי ובעד החזרת השבועון.
    אבל עצומה אינה קשורה לביטול המנוי. זה אולי נשמע רע אבל מקור ראשון הוא כל מה שיש לנו...
    אם כבר

    • האם יש איזשהו עיתון חילוני שעולה כ''כ הרבה?

      1-1, 06/07/06 09:26

      האם יש איזשהו עסק במדינה שמעז לגבות תשלום על מוצר 1, ולמכור מוצר 2 תמורתו, דל יותר?
      הכל צריך לבלוע?

      • נעים לשמוע

        שמחתי, 06/07/06 10:11

        בתגובה למכתבך, נעים לשמוע שאנחנו לא חייבות לבלוע הכל. אני מיד מדווחת לבעלי

        • טוב שיש טוקבקים. לפחות למדת משהו (ל''ת)

          ?!, 06/07/06 12:58

      • אתה משווה מעצמות תקשורת למקור ראשון?

        לא יורק לבאר, 06/07/06 10:21

        בידיעות ומעריב יש אינסוף פרסומות ומודעות שממנות את העיתון. להארץ יש את רשת המקומונים שמחזיקה אותו.
        כמו בכל דבר בארץ האוליגרכיה המונופולית שולטת לנו על החיים.
        מקור ראשון מפלס את דרכו והפרסומות עדיין לא מספיקות לקיים אותו.
        הרי ברור שבן צבי היה מעדיף למכור יותר בזול ולקבל תפוצה יותר גבוהה.
        מה לעשות שכנראה אין כסף.
        העיתון כבר נסגר פעם אחת. אני מעדיף לשלם עוד קצת ושזה לא יקרה שוב.
        אני בטוח שרוב המגיבים תורמים למוסדות שונים. אז תראו את זה בתור תרומה לעיתונאות אובייקטיווית ולאומית.

        • בן צבי הוא לא דון קישוט אלא איש עסקים ממולח

          1-1, 06/07/06 12:59

          אני לא הפילנטרופית שלו או של עובדי מקור ראשון. אם מסדרים אותי כצרכנית, אני מפסיקה לצרוך.

          • ממולח אבל חסר לו פלפל ותבלינים רבים אחרים (ל''ת)

            רוזמרין, 06/07/06 14:40

  • 36.

    אני לא במרד

    תמרי, 05/07/06 20:49

    חברים יקרים,
    להחזיק עיתון כלכלי במדינת ישראל זה קשה עד בלתי אפשרי. חוץ מידיעות ומעריב, אף אחד לא מאוזן. הארץ כבר הרבה זמן על סף קריסה. קל וחומר מקור ראשון, שבינתיים רק אוכל כסף אבל לא מאוזן, וודאי וודאי לא מרוויח. אז בן צבי מנסה להגדיל את קהל הקוראים כדי להיות יותר רווחי, ובתוך כך גם לשחק איכשהו עם הכסף שהוא כבר מקבל מול המוספים שהוא מוסיף. אני לא אוהבת את השינויים שלו, אני מתגעגעת לתרבות ופני אישה, חסרים לי כותבי הטורים האהובים עלי בדיוקן כמו שי עשהאל, אבל: אני מבינה שהאילוצים הכלכליים שלו לא איפשרו להשאיר את העיתון כמות שהוא.
    אנא, אל תתנו לו ליפול. השתתפו במאמץ למרות הכעס. אולי חרם המנויים יצליח לטווח קצר אבל הותורים הכספיים שייעשו עלולים למוטט את העיתון לטווח ארוך.

    • אני מבין שאתה חרד למקום העבודה שלך

      דוד מלך ישראל, 05/07/06 22:37

      אבל זה לא תירוץ לגזול מאיתנו כספים בלי שום פרופורציה. אנא, כותב יקר, לך למעביד שלך ותסביר לו שיש גבול. אולי ממך, האיש שבפנים, הוא יסכים לקבל עצות

      • די לקשקש. מה זה עוד 15 שקל?

        רואי, 06/07/06 01:00

        לא שווה לך לשלם כמה עשרות שקלים בחודש לקבלת תקשורת אמינה ולאומית יותר?
        ענוותנותו של זכריה בן אבקולס....

        • זה עוד 15 כפול 12. הכסף לא צומח לי על העץ

          מנוי זועםםם, 06/07/06 09:34

          לבן צבי הכסף צומח על העצים. לי לא.

        • לא שווה לי. די לכסות על אינטרס כלכלי במסווה של אידיאולוגיה (ל''ת)

          נעשה מנוי על, 06/07/06 09:35

        • הענין הוא העיקרון

          לרואי, 06/07/06 09:56

          למה להוסיף 15 ש''ח, אם העתון כל
          הזמן מעלה את המחיר בזחילה-בלי להודיע ללקוח.
          פעם זה היה 49 ש''ח וכל פעם מעלים ב-1 ש''ח. אבל פה העקרון. אין לי
          בעיה לתרום 15 ש''ח ויותר לנזקק אבל למה לעתון?

    • לא ביקשנו את שישי ישראלי, לא שילמנו עבורו

      קורא ותיק, 05/07/06 23:23

      כן שילמנו עבור מקור לילדים, זה אחד השיקולים שלנו בהחלטה לעשות מנוי.

      • אם יבטלו את מקור לילדים- עוזבת את המנוי

        ורד, 06/07/06 08:23

        אני מעוניינת במקור לילדים מאד,
        אבל קראתי הבקר שיש התנצלות של
        העתון על הזיז זג שהם עשו בעתון וחוזרים למצב הקודם.
        אני שמחה שחוזרים למצב הקודם
        א ב ל - אם אין מקור לילדים
        שלום ולא להתראות.

      • תעשה מנוי על אותיות. זה מה שאני עשיתי

        אמא מרוצה, 06/07/06 09:29

        נטשתי את העיתון שמתעלל בי כל שבוע מחדש.
        גם אצלי ''מקור לילדים'' היה שיקול במנוי, אבל בעבר הייתי מנויה על ''אותיות'' ו''סוכריות'' ולא היה מה להשוות (אותיות אמנם עולה כסף אבל שווה כל אגורה).
        אבל להחזיק שני עיתוני ילדים בתשלום זה קצת גדול עלי, אז עזבתי את המנוי על מקור לילדים, כי לא בא לי לשלם על מוצר שהייתי אמורה לקבל בתשלום הכללי. עשיתי מנוי על אותיות, ושלום על ישראל.

      • שיקחו מאיתנו את שישי ישראלי ויתנו את מקור לילדים, כולם מסכימים (ל''ת)

        קורא, 06/07/06 10:15

        • מסכימה עם הרעיון:קחו את שישי ישראלי-ותשאירו את חוברת הילדים

          צפורה, 06/07/06 22:28

          מסכימה מאד עם המגיב הנ''ל.

  • 35.

    ומה עם ''פני אשה'' רוצים עיתון נשים חינם!!! (ל''ת)

    ים, 05/07/06 20:03

    • הלו! פריצס! פני אישה זה שם גס, אוי ויי ויי ויי (ל''ת)

      ., 06/07/06 00:01

      • תראה את המודעות בשישי ישראלי ואז תצעק ''פריצס'' ברצינות (ל''ת)

        חכה, 06/07/06 10:11

    • פני אשה כפני הכלב(תא)

      עתון הצופה לאשה, 06/07/06 20:04

      רוני שוב אל תשובי תפסיקי לטקבק את עצמך

  • 34.

    אבל מה הכתובת? (ל''ת)

    לימפה, 05/07/06 19:00

  • 33.

    אני קורא ''נקודתי'' זה חינם

    יוסי, 05/07/06 18:56

    המגזין נקודתי מחולק חינם ומעניין לא פחות

    • עמיעד טאוב - עושה יחסי ציבור? (ל''ת)

      החברים, 05/07/06 21:16

    • משעמם בדיוק כמו דיוקן. ההבדל היחיד שזה חינם (ל''ת)

      1, 06/07/06 10:15

    • גם אני תושבת המרכז ומרוצה מ''נקודתי''

      נאוה, 06/07/06 22:30

      דווקא חוברת מעניינת, איני יודעת מי מוציא אותה, אבל שווה קריאה, (בינתיים).

  • 32.

    אני קוראת את ''שבת''

    אודיה, 05/07/06 18:55

    המוסף הכי איכותי.
    וחבל שהוסיפו אליו כל מיני מדורי תרבות המוניים ולא רצויים, הוא היה הכי טוב בתקופת ההתחלה שלו.

    • עולה על כל כדור שינה המוכר למין האנושי (ל''ת)

      בהחלט, 05/07/06 21:51

      • מוסף שבת טרחני וזקן ומייגע, עדיף לבטלו (ל''ת)

        כבוד, 06/07/06 10:17

    • אז אולי תספרי עליו לכל השאר שלא מצליחים להתגבר על השיעמום (ל''ת)

      בבקשה, 06/07/06 10:16

    • מוסף מצוין

      מימי, 07/07/06 09:57

      מבט רענן על יהדות ופרשת השבוע, סקירות חמודות על סופרים ויוצרים, דיוני עומק בסוגיות שעל סדר היום, היכרות עם הצד הרציני של החיים. הבעיה היחידה היא שכאשר קוראים אותו, מרוב שהוא ליגה אחרת, חושבים שכל מוסף אחר שקוראים זה בזבוז זמן. וזה לא ככה: חשוב לקרוא גם את שאר החלקים של מקור ראשון.

      • ואוו. (ל''ת)

        +, 11/07/06 19:02

  • 31.

    דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי! (ל''ת)

    משה בלנגה, 05/07/06 18:23

    • אתה יכול לפרט קצת? (ל''ת)

      תוהה, 06/07/06 10:18

  • 30.

    חצופים בני חצופים

    ישי, 05/07/06 17:42

    העיתון הזה גבה מאיתנו במשך שלושה חודשים תשלום כפול.
    ביקשנו בנימוס החזר.
    אבל שהם יחזירו לנו כסף?
    פיקססנו התקשרנו, איימנו !
    אבל הם יחזירו לנו כסף?
    ביטלנו את המנוי המשכנו לדבר עם כולם כולל המנקה במערכת!
    אבל שהם יחזירו לנו כסף ?
    בקיצור חברים שנה שלמה השבת שלנו נראית מצויין ! בלי הדבר הזה .
    מוכרניו חושבים שאנשי אידאולגיה הם פראירים , אז זהו שלא.
    אפשר להסתדר עם פרבדה - בשבע.
    חרם צרכנים מבורך לכם!

    • חרם צרכנים יעבוד רק אם נהיה נחושים ולא נתרכך מהר (ל''ת)

      מסכים, 05/07/06 23:06

    • כשיבואו לפנות אותך מהבית ותרצה תקשורת אוהדת חפש בסיבוב

      ימניים מטומטמים, 06/07/06 07:07

      אולי תזכר בזה שגבו ממך בטעות עוד כמה שקלים.
      אבל אז תוכל לדבר אל הלמפה.
      אז יסגרו את העיתון מה אכפת לך?
      רק אל תשכח בזמן שמתפנה בשבת מזה שאין לך את העתון לקרא את שאר העתונים ולקטר עם החברים שלך על התקשורת הסמולנית העויינת.
      העיקר שלא תצא פרייר מול הפושעים הנוראים שודדי הים האפלים הזוממים נגדך ונגד כספך ממקור ראשון. חמור.

      • מי יכתוב בעדי בזמן הפינוי? אביב לביא?

        מנוי ל-2, 06/07/06 09:07

        לפני שנה, בגירוש יהודי גוש קטיף, היחיד שכתב באמת את כל האמת היה רק הצופה. במקור ראשון העדיפו להשתמש ברעיונות ניטרליים.

      • כנראה הפסקת לקרוא אותו: מקור הלך שמאלה

        א', 06/07/06 10:19

        עוד לפני אביב לביא. עיתון שנראה כמו ביטאון של מימד וגוש שלום

      • צריך להחליף בעלים

        אהרון, 06/07/06 10:35

        הטמטום הוא שוויוני ואינו עושה איפה ואיפה בין ימיני לשמאלן כנ''ל גם חמורים
        חוץ מזה עדיין לא הוכח ש''מקור ראשון'' השפיע על ההתנתקות כהוא זה, הוא בכלל לא משפיע , אף אחד לא מצטט אותו, הוא לא נמצא בכלל בתודעת הציבורית והפוליטית את פרסומו הוא קונה לו בכתבות מסוג. זה.
        על מה אתם עולים על בריקדות, למען מקור ראשון לילדים?, בשביל זה אתם קונים עיתון שלם?. הרי לו הייתם באמת קוראים את העיתון הייתם מבחינים שזה למעלה משנה הוא הולך ומתרוקן מתוכן.
        ואת זה אני אומר בצער כאיש ימין וחבל.

  • 29.

    את האמת! מי קורא את ''שבת''? שרשרו תשובות. (ל''ת)

    אלון, 05/07/06 17:00

    • דווקא את שבת אוהבים מאוד (ל''ת)

      משפחה, 05/07/06 17:50

      • למה לא לאחד כוחות ?- כנסו

        אחד, 05/07/06 19:05

        לעורך שבת
        שלום רב
        למה שלא תאחד כוחות עם גאולה גרוסמן בתחום הטוקבקים ותכתבו ביחד את התגובות כמה ששניכם נפלאים? זה יחסוך לשניכם עבודה

        • נכון מאוד!!! (ל''ת)

          אני, 05/07/06 21:56

        • מותר לחשוב אחרת ממך, דביל

          תמר הירדני, 05/07/06 22:11

          וזה לא אומר שכותבי ''שבת'' מטקבקים את עצמם. הנה אני בשם מלא קוראת את ''שבת'' ונהנית מאד, ולא, לא שילמו לי בשביל שאכתוב את זה. בנת?

          • גם אני קוראת את שבת

            קוראת, 05/07/06 22:51

            ובכל זאת זה מגניב אותי שבחורה שקוראת את המוסף משתמשת במילה בנת.
            כמה אופייני

            • תמר הירדני בחורה 10!!! (ל''ת)

              חברה שלה, 06/07/06 09:38

            • בזכות מוסף שבת תמיד מקיימים את ''שינה בשבת תענוג'' (ל''ת)

              מקיים, 06/07/06 10:22

            • נשדך אותה לירדן התמרי - גם הוא בחור 10 (ל''ת)

              חגית, 06/07/06 23:57

          • או קיי, שבת ודיוקן מובילים באליפות השיעמום - אבל

            נו, 05/07/06 23:03

            חייבים להתחיל לדון מי במקור ראשון לוקח את המקום השלישי. אסור לקפח את מקום זה

            • אחרי שקוראים שבת ודיוקן, מי מסוגל להישאר ער? (ל''ת)

              תמר, 06/07/06 10:21

        • בטח אין לו זמן לענות לך עכשיו כי הוא סוגר עיתון

          נמאס לי כבר, 05/07/06 22:44

          אבל מחר העורך ואנשיו יענו לך באריכות.

      • המדור האיכותי של העיתון

        כולנו, 05/07/06 20:18

        שבת ללא ספק המדור האיכותי של העיתון, הכתיבה והעריכה ברמה גבוהה!
        פינה של חמד במקור ראשון...

        • עשוי מנייר סופג איכותי, טוב לניקוי שמשות (ל''ת)

          נהנה, 05/07/06 21:54

        • אם לכדור שינה את קוראת איכות (ל''ת)

          ירדנה, 05/07/06 22:39

      • מוסף שבת חביב מאוד על כולם אצלנו

        yrji, 05/07/06 21:56

        ובמיוחד על הקשישים הסובלים מקשיים להירדם. הוא מאוד עוזר לנו, אז אל תבטלו אותו

    • אולי אתה לא מבין...

      אינטקטואל צמרת, 05/07/06 18:35

      אלון, היקר! כל מי שמעונין במדור איכותי, אינטלקטואלי ברמה קורא 'שבת'. יכול להיות שאתה לא מספיק ברמה להבין את הכתיבה שם. אולי תעבור לספורט...

      • בשם כל הקשישים הסובלים מנדודי שינה

        טרחן, 05/07/06 21:53

        אנא
        אל תפגעו במוסף השבת, הוא מאוד עוזר לנו

      • אני זוכר שפעם נהניתי מהמוסף. רק לא זוכר ממה (ל''ת)

        קורא, 05/07/06 23:05

    • אני אקדמאית, ולא קוראת את ''שבת''. כתוב ברמה של מאמרי אקדמיה

      אקדמאית, 05/07/06 20:16

      פלספניים ומתנשאים (לא הכותבים, אלא סגנון הדיון).

      ולכן זה מיותר. בעיתון תנו לנו עיתון, לא מאמרים אקדמיים בסגנון בועז ערפלי ודן מירון.
      השערים מקסימים.

      • רק תצייני שאת מתכוונת לאקדמיה לשיער של שוקי זיקרי (ל''ת)

        אחת, 05/07/06 21:52

        • ל''אחת, שתיים'': אוניברסיטת תל אביב מספיק לך? או שזה לא מספיק אקדמיה? (ל''ת)

          אקדמאית, 05/07/06 23:47

          • יאללה יאללה!

            מעריץ של יואב, 06/07/06 01:21

            חבר'ה, שבת הוא אחלה עיתון שבעולם. מי שלא מבין זאת לא נורא.
            יאללה יאללה לכו לקרוא קומיקס!

          • מוסף ברמה של גנון (לא כולל ילדים בשנה שניה) (ל''ת)

            נו, 06/07/06 10:20

          • בטח לומדת מדעי הרוח

            +, 11/07/06 19:04

            אבל איפה שאין יותר מדי מאמרים באנגלית (זה קשה!)

    • ליד שישי ישראלי, כל מוסף נראה טוב

      רונית, רמת גן, 05/07/06 21:50

      מי הביא לנו את הדבר הרדוד, השטחי והפופליסטי הזה? האם עשינו משהו רע לבן צבי ואנשיו?

      • שישי ישראלי באמת מוסף אידיוטי

        נוסע ברכבת, 05/07/06 22:38

        במה חטאנו שמגיע לנו הזבל הזה? ומדוע אני צריך לשלם עליו אם אני מקבל אותו בחינם ברכבת?

      • ליד שישי ישראלי אפילו מוסף שבת הטרחני נראה טוב (ל''ת)

        מקוריסט, 05/07/06 23:06

    • זה אולי נחשב, בקרב אנשי משיב הרוח, להגיד שאתה קורא ''שבת''. אבל האמת? (ל''ת)

      דנקנר, 05/07/06 23:53

    • אני קורא את מוסף ''שבת'' !

      יואב רופא, 06/07/06 09:18

      לדעתי ''שבת'' הוא עיתון נהדר. הוא כולל מאמרים מעניינים בתחומים שונים: מיהדות דרך ארכיאולוגיה, ידיעת הארץ, פסיכולוגיה, ועד לספרות. ''מקור ראשון'' לא יהיה עיתון טוב בלעדיו.
      זה העיתון שאותו אני מחפש ראשון כשאני מקבל את העיתון בבוקר יום שישי. לדעתי, ''שבת'' הוא הכרחי בנוף העיתונות הישראלית.

    • מי צריח את מוסף שבת הזה

      אלי, 06/07/06 10:09

      הכל ביבלול מוח של איטקלקטואקלים. אני קורה ספורט וחבל שפעם זה היה יותר גדול והיום קטן. אולי על זה צריח לעסות עצומה.

      • ממש בדרן, אלי (ל''ת)

        ג'ורג' בוש, 06/07/06 23:54

      • באמת שיעמום לטולעי ספרים

        יפה, 07/07/06 09:55

        אני גם לא אוהבת את מוסף שבת. מיותר לגמרי. סריקות ספרים - מי קורא ספרים? וכל מיני מאמרים על כל מיני דברים שברומו של עולם ופילוספית מי צריך את זה? הכחמים במילה קוראים ה''ארץ'' ולא צריך מוסף שבת עם כל המאמרים הארוקים האלה.

    • שוטים של שבת ובורים מתלהמים

      ארסמוס מרוטרדם, 06/07/06 14:50

      יחסית להיותו של מוסף השבת זניח, משעמם ומרדים, אני רואה שהוא מעורר מאוד,
      מעורר הכי הרבה תגובות כאן.
      איך אתם מסבירים הסתירה הזו?

    • אני ממש מופתע לקרוא כמה אנשים משתעממים ממנו..

      גל, 10/07/06 14:25

      המוסף הטוב בעיתוני יום שישי, לטעמי. אולי אני עדיין בשלב ההתלהבות, אני מכיר את העיתון רק חודשיים..

  • 28.

    בכלל לא מופתע

    ימני, 05/07/06 16:28

    החבורה השחצנית הזאת כבר מזמן איבדה כל קשר לאידאולוגיה, היה לי ברור שהם ימשיכו לעלות עוד ועוד את המחירים כל עוד הם יכולים... והפעם עושים את זה כ''הטבה'' לכאורה
    מישהו זוכר שלפני חצי שנה המחיר עלה ב 25% ?! אני כבר אז ביטלתי את המנוי !

    • 28 - צודק מאד, הם העלו בצורה זוחלת את המחיר

      אל תבטלו את, 06/07/06 08:25

      אבל זה לא מצדיק להוסיף עתון נשים ולהוסיף 15 ש''ח.
      אם תבטלו את מדור היללדים -
      שלום !!!

  • 27.

    נא לא לבטל!! הילדים נורא מחכים לעיתון!! (ל''ת)

    מנוינ ותיקה, 05/07/06 16:16

  • 26.

    האם מערכת NRG (מעריב) פתחו במרד הצרכנים? (ל''ת)

    רועי, 05/07/06 16:01

  • 25.

    מקור לילדים -חובה

    ליוש משה, 05/07/06 15:52

    אין ספק כי השינויים האחרונים בעיתון מקור ראשון מקצתם טובים ומקצתם גובלים בטעות. אך להפסיק את העיתון לילדים זותהיה טעות קשה!!!!

    • חובה - אם אתה רוצה שילדיך ילמדו לכתוב בשגיאות

      שין, 05/07/06 19:07

      מבחינת כמות שגיאות הכתיב מקור לילדים צריך להיות חלק מהצופה...

  • 24.

    4 עתוני ילדים עולה 46 לחודש פה זה 15 (ל''ת)

    אריק, 05/07/06 15:13

    • וואו, איזה יופי! ''רק'' 15 ש''ח לחודש תמורת משהו שקיבלתי בחינם! (ל''ת)

      פשוט מבצע, 05/07/06 16:05

      • יש לנו גם אותיות אז לא נפגענו (ל''ת)

        1, 05/07/06 21:57

    • סליחה, אבל מאיפה הקרצת ת'מחירים האלה? (ל''ת)

      תמהה, 05/07/06 16:06

    • 15 פלוס עיתון ''נשים'' פעם בחודש... (ל''ת)

      ב, 05/07/06 16:59

  • 23.

    קוראים כפויי טובה

    אהרון, 05/07/06 15:13

    מרד צרכנים? למה לא יצאתם נגד זה שבמשך חודשים, כמעט שנה, פרסם בן צבי מודעות על עמודים שלמים על חשבון כתבות, עמודים שלמים של ''קול זעקה ותפילה ותחנונים'' של רבנים, במקום כתבות.
    על זה ששילמתם עבור עיתון שדפיו ריקים מכתבות, לא הקמתם קול צעקה. מהתגובות כאן נראה שאתם קוראים רק מקור ראשון לילדים, שנכתב כמעט רק ע''י ילדי ''אנשי שלומנו'' על זה שהעורך מגייס בשכר עתק כותבי טורים פלצניים שאף אחד לא יקרא במקום להשקיע בכתבות תחקירים ומדורים מעניינים, על זה אתם שותקים, אתם צבור כפוי טובה!

  • 22.

    תעשו כמוני ביטלתי את המנוי

    אני, 05/07/06 15:07

    עכשיו הם יבואו אלי עם ''מבצעים''. אני אחליט אם אני רוצה או לא.

  • 21.

    הפיכת העיתון לגברי ?

    ברדק, 05/07/06 15:00

    עיתון זה זכר לא ?
    אני מצטער על הבורות אבל את התרגיל השיווקי המלוכלך הבנתי ומה פרוש הפיכת העיתון לגברי ?
    ומי קבע שהלקוחות הם קהל היעד ?
    כדאי שקהל היעד יהיו לקוחות אבל זה ממש לא מחייב את ההיפך !

  • 20.

    שיוזילו את כולה

    מ-ם המנחם, 05/07/06 14:59

    שיוזילו את החבילה כולה בכמה אחוזים ואז ייקרו את החבילה מעל מה בהייתה לתוספת החבילה למשפחה, כך יהיה הוגן למי ששילם ולא רצה בחבילת הילדים, יהיו יותר מנויים מבוגרים כי יותר כדאי, יהיה כדאי גם כן למעוניינים בחבילת המשפחה והילדים כאשר יוכלו לרכוש עיתון למבוגרים ולילדים כאחד במחיר שלא יהיה כדאי לקנות אותיות או סוכריות.

  • 19.

    תעבירו את מוסף ''שבת'' להצופה (מתאים), ותשאירו את המוסף לילדים

    יועץ בכיר, 05/07/06 14:57

    ושישי ישראלי זה סתם מיותר, למרות הכרומו

    • נכון ששבת משעמם, אבל דיוקן יותר גרוע

      חשבון, 05/07/06 19:08

      אז זה מתקזז כי מינוס ועוד מינוס יוצא פלוס

      • לא נכון: שישי-ישראלי משעמם יותר משניהם (ל''ת)

        קבל, 05/07/06 21:59

        • שישי ישראלי הוא זבלון. למה אנחנו מקבלים אותו בכלל? (ל''ת)

          מנוי ממורמר, 05/07/06 22:47

    • תודה רבה, תשאירו את מוסף השבת במקור1 (ל''ת)

      קורא, 05/07/06 21:58

  • 18.

    נמאס כבר מכל השינויים! (ל''ת)

    שרית, 05/07/06 14:56

  • 17.

    היכן חותמים על העצומה הנ''ל

    משה, 05/07/06 14:39

    איני יודע בקשר לשאר המוחים אך אם לשפע העלאות גם מקור לילדים יעלם מ''''החבילה הבסיסית''''
    משפחתי תאמר יפה שלום!

    משה

  • 16.

    חבורת בכיינים

    יהושע, 05/07/06 14:20

    האם כשאתם קונים מעריב אתם בודקים אותו כמו שאתם מדקדקים עם מקור ראשון?

    • מעריב מעולם לא שיחק עם קוראיו כמו שב''צ עושה בשבועות האחרונים (ל''ת)

      נקודה למחשבה..., 05/07/06 14:41

    • אתה מהטלמרקטינג, נכון? (ל''ת)

      שקווווף, 05/07/06 14:42

    • מעריב לא משגע את הקוראים עם העלאות מחירים

      וזאת, 05/07/06 19:16

      וגם נותן עיתון הרבה יותר גדול. ומעריב לא מעלה את המחיר אחרי שעשית מנוי והתחייבת לשנה מראש.

    • יש היגיון בדבריך (ל''ת)

      כתבת, 05/07/06 20:18

  • 15.

    בעלי מקור ראשון הורסים דבר טוב

    אלכס, 05/07/06 14:16

    אם יוסיפו על המחיר בגלל ''לילדים'' המשפחה שלי תפסיק לשלם.

    מנויים ל''מקור ראשון''מאז התחיל לצאת לאור, והילדים מאוד אוהבים את המדור שלהם.

  • 14.

    אני פשוט לא מוצאת שום הצדקה לשלם עבור משהו שכבר שילמתי עליו

    מה לא ברור?, 05/07/06 14:14

    גם אין שום הצדקה לשלם על מקור לילדים. עם כל הכבוד, חוץ מדפי כרומו אין שם כלום: לא הגהה ראויה, ולא יוצרים מהשורה הראשונה. מדובר בעיתון שעושים את רובו הילדים שמנויים, וילדיהם של עובדי המערכת, (למעט אבינדב ויתקון הראוי מאוד).
    אז למה לי?

    • מסכימה מאוד!!! (ל''ת)

      זועמת, 05/07/06 14:47

    • את כל כך צודקת, הלוואי שאנשי המערכת / העורכים יקראו מה שכתבת (ל''ת)

      ל-14, 05/07/06 20:19

    • כל מילה אמת

      רועי, פתח-תקוה, 05/07/06 22:45

      עיתון רדודו ושטחי עם טעויות הגהה שלא מוצאים באף עיתון (אפילו לא בהצופה)

      • כמה פעמים צריך לומר שאין בהצופה בעיות הגהה! (ל''ת)

        +, 11/07/06 19:06

  • 13.

    מה כתובת האתר, בו ניתן לחתום? (ל''ת)

    תמי, 05/07/06 14:12

  • 12.

    מכתב מחאה למנכ''ל העיתון לעיונכם

    טלי, 05/07/06 14:08

    לכבוד
    מר בן זמרה אלדד, מנכ''ל

    אני מודה על תשובתך המנומסת.
    עם זאת, התברר לי כי אף עיתון הילדים יוצא מחיקו החם של העיתון לטובת תוספת מחיר. שינוי זה אף הוא גורם לי לעשיית חושבים אשר לכדאיות ההשקעה במנוי השבועי.
    אשר לתשובתך-
    נראה לי כי הטענה שפרסומת הבחורה חשופת הפופיק והבחור מזיל הריר כ''פרסום בעל אופי משפחתי'', בעייתית לטעמי.
    כשלעצמי אני מוכנה לראות אפילו בפרסומת לרכב מסוג קבריולט כפרסום בעל אופי משפחתי, לא כן לגבי הבחור מזיל הריר.
    אני מבינה לחלוטין את הצורך בשינוי...אני תמה על ההתעקשות על שינוי, שככל הנראה מעורר מחאות קולניות מצד הקוראים.
    אתם עלולים למגינת הלב להשאר עם השינוי ללא הקוראים.
    אני מודעת לכוחי כצרכנית לבטל את המנוי ולהביע בכך אי אמון בלתי מסוייג בשינויים המוצעים על ידכם. שימוש בכלי זה יבחן על ידנו עם קבלת הגילוין הבא.

    • אלדדי, אוהבים אותך אפילו..

      החברים מהפסטה, 05/07/06 21:22

      אלדד היקר, אנחנו אוהבים אותך בכל מקרה.
      אבל דיר באלק אם אתה מעלה לנו תמחיר.
      (הזהרנו אותך מראש שלא יתנו לך מנוחה בNRG)

  • 11.

    התקשרתי לבטל את המנוי - הזמירות אחרות...

    שמורה במערכת, 05/07/06 14:05

    במערכת המנויים של מקור ראשון הבינו שהם בבעיה. טיפשי לגבות כסף באופן נפרד עבור דבר שקיבלת אותו עד עכשו בחינם.
    התקשרתי לבטל את המנוי וחזר אלי בחור נחמד בשם אריאל. הסיכום היה כי אקבל למשך 3 חודשים את העיתון בגירסה המורחבת במחיר של 45.3 ש''ח ואח''כ אם ארצה במחיר 68 ש''ח לפי העליהום שיש על מקור ראשון היום נראה לי ששוב יהיו שינויים בעיתון. ולהערכתי לאחר 3 חודשי נסיון הזמירות והשינויים יהיו שונים.
    אל תתביישו לבטל מנויים.

  • 10.

    סופסוף מרד צרכנים. עד הסוף (ל''ת)

    אבי, 05/07/06 13:58

  • 9.

    יש פתרונות!!!

    דורי א., 05/07/06 13:55

    אפשר למצוא פתרונות יצירתיים מבלי לייקר את המנוי בלמעלה מ20 אחוז.
    כמו למשל לצרף את מקור לילדים למוסף אחר מבלי להשקיע בנייר כרומו איכותי. כמו''כ יש מקום בהחלט לוותר או לצמצם חלקים מהעיתון. מה שמערכת העיתון צריכה לעשות זה פשוט סקר בקרב קוראיה אלו חלקים בעיתון הם הנקראים ביותר ולקבל החלטות בהתאם.
    לדעתי את מוסף כלכלה אפשר לצמצם וכן את המוסף ''שבת'' .

    • הצעת פשרה

      שימו, 05/07/06 19:14

      לדרוש ממחלקת המנויים לא לשלוח אלינו את הזבלון ''שישי ישראלי'' ולהמשיך לשלוח במקומו את מקור לילדים. התקשרתי והבטיחו שיחזרו אלי עם תשובה אם זה אפשרי

      • אפשר גם לפטר חצי מכוח האדם המיותר של מקור ראשון

        גם מנויה, 05/07/06 21:45

        שכותב לעצמו כל היום טוקבקים

      • יבוטל שישי ישראלי

        תרבות, 03/08/06 09:24

        אכן שישי ישראלי לא מעניין ולא רלוונטי כלל עדיף להרחיב את 'מקור לילדים' ולהרחיב גם על ספרות כפי שהובטח לפני כשנה ולא נעשה

  • 8.

    מעכשיו תעשו חרם צרכנים כל הזמן והעיתון בסוף יפול

    בפנוכיסט, 05/07/06 13:55

    למקור ראשון אין כל כך הרבה מנויים כמו שאתם חושבים. הוא לא כזה קטן אבל הוא בהחלט לא עיתון גדול.

    אין בעיה תמשיכו רק לדרוש ולדרוש ולא לעשות את המינימום הנדרש- לקנות אותו.

    בחיי שרבקה יפה צודקת.

    עם ציבור קוראים שכזה אי אפשר לנהל עיתון.

    • בן צבי ומקור ראשון שלו שוכחים משהו חשוב:

      אורלי, 05/07/06 14:10

      בן צבי וחבורתו לא עושים טובה למנויים שהם מספקים להם עיתון. המנויים משלמים עבור מוצר שקנו מראש, והם מצפים לקבל את התמורה במלואה. לא חלקית, לא אחרת.

    • בוא תבכה לי על הדיסקית...

      יובל, 05/07/06 14:52

      קודם כל, האיומים על סגירת העיתון ממש לא עושים רושם. ירצה בן-צבי, יסגור. בינתיים, אני משלם עבור מנוי ודורש לקבל תמורה הולמת, ולא שיגידו לי שמוסף שהיה קיים עת חתמתי על מנוי ייחשב מעתה ''תוספת'' הדורשת תשלום.
      שנית, עם ''ישראלי'' בן-צבי כבר הבין שעיתון לא מחזיקים מהתשלום שמשלמים עבורו הצרכנים, אלא מפרסומות. הרי העלות הריאלית של עיתון כמו ידיעות או הארץ, אפילו מבחינת הנייר והדיו בלבד, גבוה לאין שיעור מהעלות לצרכן. מתפרנסים מפרסום, ובזה מקור ראשון נכשל בגדול. לא הצליח להביא את המפרסמים הגדולים, ובכך גזר דינו לכלייה, שכן אף צרכן לא מתכוון לשלם 25 ש''ח עבור עיתון שבת כשיש אלטרנטיבות זולות בהרבה. הכישלון פה הוא כולו של אנשי מקור ראשון, ולא יועילו כל התלונות הבכייניות על ציבור כפוי תודה וכו'.

  • 7.

    שערורייה שאין כדוגמתה!!!!!

    זועמת, 05/07/06 13:53

    איפה שנמע כדבר הזה שיכריחו אותי לשלם עבור מוצר שקניתי מראש וכבר שילמתי עליו?
    בחלומות הלילה אני אשלם עבור החינמון הזה. נכון מאוד, הילדים שלי אוהבים לקרוא בו, אבל הם אוהבים יותר את ''מסע צעיר'' ואת ''אותיות'' האיכותיים, שעליהם אני כבר משלמת. בשום אופן לא אוסיף תשלום על מנוי נוסף לעיתון ילדים. יש גבול לכל תעלול!!!

    • צודקת ב-100% (ל''ת)

      מצטרפת, 05/07/06 14:08

  • 6.

    נו באמת זו כבר התעלקות נראה אותם עושים דבר כזה למעריב

    מנחם, 05/07/06 13:52

    תפסו גובה עם הספור המוצדק לחלוטין של הצויפה ומקור. מזה תפסו גובה - תפסו תחת.

    באמת... אל תשכחו שעיתונים אחרים לא מספקים לכם משהו כמו מקור לילדים ודברים כאלה עולים הרבה הרבה כסף...

    זו באמת דרישה לא מוצדקת.

    • מה אתה אומר?! אז מותר למכור מכונת כביסה ולספק מייבש? (ל''ת)

      היגיון דפוק, 05/07/06 14:04

  • 5.

    נמאס מבן צבי ומהמשחקים שלו!!!

    אורלי, 05/07/06 13:47

    בעבר ילדי היו מנויים על עיתון ''אותיות'' והייתי רוצה מאוד, אך כשהתחלנו לקבל את ''מקור לילדים'' ביטלתי את המנוי, כי היה לי חבל על הכסף. עכשיו אני הולכת לבטל את המנוי על כל מקור ראשון, ואחזיר את המנוי על ''אותיות'' האיכותי יותר ועל עיתון נוסף.

    • בדיוק אותו סיפור, בדיוק אותה תגובה! (ל''ת)

      גם אני בפנים, 05/07/06 14:16

    • תבדקי. נראה לי שיעלה לך יותר יקר (ל''ת)

      1, 05/07/06 15:06

      • אני באמת אבדוק,

        אורלי, 05/07/06 16:08

        וגם אם יעלה יקר יותר - לפחות אדע עבור מה אני משלמת.

  • 4.

    התחרפנות

    מיכל, 05/07/06 13:29

    שום עיתון לא מוציא מוסף לילדים, בודאי שלא בחינם.
    לא רוצים אל תשלמו וזהו.

    • זה בדיוק מה שנעשה. לא נשלם ולא נעליים.

      חוצפה!!!!!, 05/07/06 14:05

      יש הצופה שמשתפר מאוד בחודשים האחרונים, ויש את עיתוני הילדים ''אותיות'' ו''סוכריות'', ועל זה נשלם. לפחות יש כאן עילה והצדקה.

      • תבדוק מה יותר יקר. נראה לי שתתאכזב

        1, 05/07/06 15:03

        הצופה+אותיות=בערך כפול ממקור ראשון

        • אתם שם, במקור 1, פשוט לא מבינים את הבעיה, נכון?

          חוצפה!!!, 05/07/06 16:04

          לפחות מבחינתי, הבעיה היא לא הכסף, אלא תחושת הרמייה - ששילמתי עבור מוצר 1, וקיבלתי מוצר 2 - קטן ומצומצם יותר. מה לא ברור פה?
          אין לי מושג אם אתה צודק לגבי המחיר, ולדעתי גם לך אין, אבל ככה לפחות לא ארגיש שרימו אותי. לא שווה? שווה!

        • הצופה יותר זול ממקור ראשון

          קבל, 05/07/06 19:12

          עדיף לעבור להצופה עד שמקור ראשון יבינו שהם צריכים לחזור בתשובה

          • תרתי משמע

            מישהו, 05/07/06 21:11

            אכן מוצר ירוד תמיד יהיה יותר זול.
            לדעתי מדובר כאן בקומץ צעקנים מאנשי ''הצופה'' בתחפושת מרד צרכנים, לאחר שנכזבה תקוותם להצלת הדפים מעלי העובש שקרויים ''הצופה''. למה לא מרדתם לפני כן ?כמעט שנתיים שבן צבי מטלטל את העיתון, במשך חודשים הייתם שפני הנסיון שלו, בלי לקבל תמורה להשקעתכם ולפתע לאחר לאחר הנישואין הכושלים עם מקור ראשון נזכרתם להפעיל את הרעשנים?

            • אני לא מהצופה, אבל שקף שאתה ממקור ראשון (ל''ת)

              חוצפה!!!!, 06/07/06 09:42

      • ''הצופה'' גם בבעלות בן צבי (ל''ת)

        דפקת את אגד, 05/07/06 21:16

        • אבל הוא יותר איכותי.

          דינה, חיפה, 05/07/06 22:41

          סימן שאפשר ליצור עיתון לא רע אם רק רוצים.

    • באמת לא רוצים ובאמת לא נשלם (ל''ת)

      מה לא, 05/07/06 19:11

  • 3.

    עינת, את כבר לא כותבת במקור ראשון? (ל''ת)

    ?, 05/07/06 13:24

  • 2.

    איפה חותמים על העצומה? (ל''ת)

    נועם, 05/07/06 13:14

  • 1.

    החלק הכי מעניין בעיתון

    דנה, 05/07/06 13:12

    חבל מאוד כי זה החלק הכי מעניין בעיתון. הילדים שלי מאוד אוהבים אותו. חבל מאודש הוא יורד. נראה לי שאנחנו נבטל את העיתון. אורית אני מאוד מצטערת!!!

    • גם אני מצטערת,ואעשה מנוי על עיתון ''אותיות'' (ל''ת)

      אמא 1, 05/07/06 13:46

      • אם את מצטערת, תשלמי עוד 15 שקלים במקום לעשות מנוי לאותיות... (ל''ת)

        ב, 05/07/06 14:32

        • לא רוצה! אין שום הצדקה בעיני לשלם על זה כ''כ הרבה כסף

          אמא 1, 05/07/06 14:45

          אם כבר, שהילדים שלי יקבלו את צ'רקה בעיתון.

          • אם את רוצה את אותיות

            אבא1, 05/07/06 14:59

            אם כל כך חשוב לך איורים של צ'רקה- תעשי מנוי לאותיות בהרבה יתר כסף. לעיונך ובדיקתך

            • לא בדקתי, אבל גם אם כן - זה יצדיק את המחיר. (ל''ת)

              אמא 1, 05/07/06 16:02

            • אותיות הרבה יותר טוב (ל''ת)

              מירון, 05/07/06 19:10

            • לפחות העברית תהיה תקנית והתכנים ברמה (ל''ת)

              שלומית, תל-אביב, 05/07/06 21:48

            • אין מה להשוות

              שי, 06/07/06 04:27

              אין מה להשוות בין ''המוסף'' לילדים ל''עיתון'' לילדים , אותיות קיים שנים רבות ועשוי היטב וצ'רקה הוא דוגמה טובה לאיכות שממשיכה בשאר המאיירים והיוצרים בעיתון.
              המוסף בהחלט ראוי, אבל אין מה להשוות.

        • את בטח עובדת מקור לילדים אם האצבע שלך כ''כ קלה על כסף של אחרים

          מהזה צריך להיות, 05/07/06 14:52

          למה שאשלם עבור משהו שכבר קניתי מראש, כשחתמתי על מנוי?
          אני לא יודעת מה עם אמא 1, אבל אני בכלל לא עד כדי כך מצטערת. נתנו לי תירוץ טוב להפסיק עם עסקה שבאופן כללי רק מביאה לי ת'קריזה כל שבוע מחדש.

      • אותיות? עיתון לדוסים שעושים אותו דוסים (ל''ת)

        דוס, 05/07/06 14:55

        • ומה רע בזה? (ל''ת)

          דוסית!, 05/07/06 15:04

        • אני דוסית, וגאה בזה, ודווקא מתאים לי להכניס עיתון כהשקפת עולמי (ל''ת)

          אמא 1, 05/07/06 15:06

        • אני דוסית ואני גאה בזה, ואין לי בעיה להכניס עיתונים כהשקפת עולמי. (ל''ת)

          אמא 1, 05/07/06 16:02

        • אבל אלו דוסים שיודעים לעשות עיתון

          אמא לשלושה, 05/07/06 21:48

          אותיות הוא עיתון מצויין. ניסינו לתת לילדים לתקופה מסויימת את מקור לילדים אבל טעויות ההגהה והעלגות שכנעו אותנו לחזור, ומהר, לאותיות. ואגב, אנחנו דוסים ככה שמתאים לנו עיתון לדוסים שעושים אותו דוסים.

          • דוסית!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

            דוס, 05/07/06 23:55