פיצה האט תפתח חנות קונספט ברמת החייל
החנות מיועדת לבני נוער, תעוצב בסגנון צעיר ויימכרו בה גם סנדוויצ'ים, קפה ו-KFC. הרשת סגרה סניפים ברעננה ורמת גן ושוקלת לאחד סניפים
לארי לוין, (37) שמונתה באחרונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של פיצה האט ישראל בטוחה כי הצעדים הקרובים הם הכרחיים. "לאורך השנים האחרונות לא נעשתה בפיצה האט עבודת שיווק, במיוחד כזו שפונה לילדים ונוער שהם, ללא ספק, הצרכנים הגדולים של המוצרים שלנו. במקביל אנו מזמינים מחקרים ממוקדים שלפיהם נזהה את מוקדי הכוח שלנו ושם נתקוף".
בשנים האחרונות נחלש כוחה של פיצה האט בשל היעדר השקעה. בין היתר איבדה הרשת
את היתרון שלה מול "פיצה דומינו'ס", המתחרה הגדולה. "עד היום לא נעשתה פה שום עבודת שיווק. אנחנו חייבים ללמוד קודם כל, איפה למקד את הכוח שלנו. המותג לא תפס ויש לפנינו עבודה גדולה".
לוין מציינת כי רשת KFC היא היחידה שרווחית, בעוד שפיצה האט מופסדת.
לאחרונה סגרה הרשת סניפים ברעננה ובקניון איילון ובימים אלה נשקלות אפשרויות נוספות של האחדת סניפים. הרשת עתידה להשקיע 5.5 מיליון שקל בשנה הקרובה בפתיחת סניפים חדשים. במקביל עתידה החברה להשיק בקרוב קמפיין פרסומי חדש, בעלות של מיליון שקל, שיפנה לבני הנוער.
לוין שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת פרסום ושיווק בחברת טויס אר אס ישראל. בעבר שימשה בתפקידי שיווק בכירים בוולה של אינטרקוסמא. ללארי לוין, תואר שני בפרסום ושיווק מ-NYU.