בתור אחד שעבד זמן רב ברשת הזו, אני יודע בוודאות שהרשת הזו נועדה לכישלון תמידי בארץ מסיבה אחת פשוטה - ניהול כושל שמתחיל במנכ''ל ועד לאחרון עובדי המטבח. מדובר במעגל כושל שמתחיל בשרות לקוי, בשל רצון לחסוך בעלות כ''א. במוצר לקוי שנוצר בשל רצון לחסוך בעלויות מזון. שני הדברים האלה גורמים לחווית קנייה מגוחכת וגורמים ללקוחות שלא לשוב ולקנות ברשת זו. אין כמעט סניף בארץ שיכול להתהדר בכך שהוא מביא את הפיצה לבית הלקוח תוך 30 דק'. (להבדיל מדומינוס שמדייקים כמו שעון שוייצרי). מנהלי הסניפים המסכנים של הרשת עובדים קשה מסביב לשעון, במשכורת מינימום גלובאלית, וכל כישלון שלהם נדון לנזיפה חמורה ואילו הצלחה כלשהי אינה זוכה אפילו למילה טובה, שלא לדבר על בונוס כספי. עובדי המטבח, בד''כ נערים, אינם עוברים הכשרה ראויה והם מתפקדים במטבח מלוכלך עם מוצרים שלעיתים פג תוקפם. מנהלי האיזור בפיצה האט אינם מצטיינים ביחסי אנוש ודורשים מהעובדים לעשות מעבר למקסימום במינימום שעות. כל הסטנדרטים האמריקאים של הרשת אינם מתקיימים בארץ ולו בעלי פיצה האט העולמית היו יודעים מה מתרחש בארצנו - היו נוטלים את הזיכיון מידיהם הכושלות של אנשי ''דור-אלון'', הזכיינים בארץ. אסיים בכך שאומר : ''ריד מיי ליפס'' - גם סניף חדש זה נועד לכישלון מראש וסגירתו היא עניין של זמן.