דורשים הדרן: ההצגות הטובות של השנה החולפת
עיבוד חדש למעשייה עגנונית, עמוס תמם עושה שייקספיר, וסיפור שחובבי ההיסטוריה לא ירצו לפספס. המחזות המלהיבים שיישארו אחרי שהמסך ירד
עיבוד חדש למעשייה עגנונית, עמוס תמם עושה שייקספיר, וסיפור שחובבי ההיסטוריה לא ירצו לפספס. המחזות המלהיבים שיישארו אחרי שהמסך ירד
התערוכה המוקדשת לצייר והפסל אברהם אופק מגוונת ומעניינת, ומשמיעה את קולו המיוחד של אחד האמנים המעניינים ביותר שפעלו כאן
העיבוד למחזה השוודי הישן לא עודכן למאה ה-21. מזל שצוות השחקנים החזק מחפה על כך
במרכז ההצגה "הפרקליט" עומד סוס אנושי. נקודת הפתיחה הזו יוצרת סיטואציות מוצלחות, אבל דהרת המחזה נותנת לפרקים תחושה של פעולה ...
נעליים שהופכות למכונות ירייה, מוטיבים מעולם הספורט ורקדנים שזזים כמו מכונות. היצירה החדשה של בת-שבע "ניב מצהיב 3" מבריקה
כמו בזירת גלדיאטורים או בתכנית ריאליטי, הדמויות ב"השיטה" מתחרות ביניהן על מקום עבודה אחד. הצפייה מהנה ומפתיעה
"אותלו" בתיאטרון הקאמרי הצליח לעבד את המחזה השייקספירי להצגה ישראלית שעוסקת במזרחיות ובקנאה, והבריק בליהוק מצוין
"האיש שלא הבחין בשום דבר" ו"לאה" הם שני עיבודים מוצלחים ליצירות ספרותיות. בראשון טמונות הפתעות מהפנטות, בשני המשחק הוא הכוכב
"מקום לאופנה" ו"יעקב ובניו" הן שתי תערוכות המוצגות במוזיאון ישראל ואשר מעניקות את הבמה לבגדים, בדים והמשמעויות שמאחוריהם
שני מיצגים מיוחדים בפתח-תקווה ובאר-שבע כובשים טריטוריות חדשות או מעניקים כבוד למה שהיה שם לפניהן
כל הזכויות שמורות ל"מקור ראשון" 2021 ©