במציאות שבה אנו מוצפים כל העת באינספור מסרים ותכנים, ובעולם דיגיטלי שבו הכול "מהמם", "מדהים" ו"ייחודי", איך יודעים להביא משהו באמת שונה ופורץ דרך? משהו שידברו עליו? משהו שיזיז משהו לאנשים בבטן ויגרום להם לעצור ולא לעבור מיד לדבר הבא? התשובה היא – מחפשים את הוואו. הדבר הזה שהופך תוכן לכזה שלא יפסיקו לדבר עליו.
וואו זה הדבר שהגולשים כמעט יכולים להרגיש אותו פיזית בגוף כשהם נתקלים בתוכן אחר, מפתיע ומיוחד. לאנשי דיגיטל וקריאייטיב, להביא את הוואו זה לשאוף למצוינות, זה ליצור תוכן שירגש, יעלה נקודה למחשבה, יעצבן ויצור שיח, זה לחקור ארצות חדשות ותמיד לבחור בשביל שטרם הלכו בו, זה להיות אמיצים. לפעמים מזהים את הוואו עוד משלב התסריט והרעיון הראשוני, לפעמים הוא מגיע בבום ומפתיע בעוצמותיו. לפעמים טועים לחשוב שיהיה וואו, והוא לא מגיע. אז מנסים שוב, ושוב ושוב, עד לוואו המיוחל.
הכותב הוא סמנכ״ל דיגיטל ״כאן״