על אדונים ומשרתים
מי מוכן לשלם מאות דולרים כדי לזחול על ארבע ולנבוח?
טליה זליג
08/06/00
"ערב אחד החברה הקודמת שלי פשוט הפתיעה אותי", מספר עמוס, 29, איש מחשבים. "היא קשרה אותי למיטה עם חגורה של חלוק רחצה, ועל העיניים היא שמה לי כיסוי עיניים מהסוג שמחלקים בטיסות במחלקה הראשונה. אין לי מושג כמה זמן שכבתי ככה מחובר למיטה בגלל שלא ראיתי, איבדתי כל תחושת זמן. מה שכן, עמד לי פחד. החברה שלי עשתה לי טיזינג רציני. היא ליקקה, נישקה וליטפה אותי רק לכמה דקות, ואחר כך הלכה לשירותים. כעבור זמן מה היא חזרה והמשיכה. היא הפסיקה בפתאומיות והלכה למטבח לנשנש משהו, וחוזר חלילה. היא המשיכה לגרות אותי ולהפסיק לסירוגין."באיזשהו שלב הרגשתי שאני לא יכול יותר. הרגליים רעדו לי ורעדתי בכל הגוף, והיה לי כאב ביצים אדיר. אחרי פרק זמן שנראה כמו שעות, היא שחררה אותי. אני זוכר שהיה לי מבט מטורף בעיניים, והתנפלתי עליה כמו חיה. חדרתי אליה בכוח ותוך עשרים שניות גמרתי. זו היתה חוויה מטורפת".הסיפור הזה, שבו האשה יוזמת את האירוע הסאדו­מזוכיסטי, הוא די יוצא דופן. מרגרט לירוי, עובדת סוציאלית ומטפלת מינית, מגלה בספרה "הנאות ­ האמת על מיניות האשה", כי "מחקר על מין קבע, שמזוכיזם ביחסי מין ה וא העדפה של גברים. נדיר שנשים יוזמות מין סאדו­מזוכיסטי, כשליטות או ככנועות".בין 50 הנשים שהשתתפו במחקר של לירוי, רבות קיימו יחסים סאדו­מזוכיסטיים כדי לספק את בן זוגן, או כאשר היחסים היו נכפים עליהן. רק שתיים מהמרואיינות הודו כי בצעירותן היו מפנטזות על כוח וסבילות, כתחליף לחוויה האורגזמית.
המגפיים של דני
תכירו את דני הררי, סמכות מקומית בנושאי סאדו­מזוכיזם"סצינת הסאדו בישראל נמצאת עדיין בחיתולים" ­ קובע דני הררי, בעליה של חנות לאביזרי מין בתל אביב. החנות, "כחול עמוק", משמשת כמרכז לייעוץ והדרכה בנושאי סאדו­מאזו. הררי, שבמשך 10 שנים היה מעורה היטב ב"סצינת הסאדו" בגרמניה, יודע על מה הוא מדבר.סיפור חייו של הררי די מצמרר. הוא בן 39, בן למשפחה תימנית, וגדל בקרית אתא. אחד משני אחיו ­ מיקי הררי ­ היה הגיטריסט של להקת החברים של נטשה. "גדלתי באווירה של טרור", מספר דני הררי. "אבי, שהיה יפה כמו קלארק גייבל, זרע בבית הרס. הוא היה זנאי קלאסי: קלפים, נשים, הימורים. לפני אמי הוא היה נשוי לבתו המפונקת של תעשיין ספרדי, כבד מאוד בכסף. אותה אשה בגדה בו עם קצין אנגלי. אבי תפס אותם על חם. כנראה שמאז נותר בו זעם נוראי על הנשים."אמי, שהיתה יפה וחכמה, נראתה לו כמתנשאת ולועגת לו. הוא היה מרביץ לה בקביעות. כשהייתי בן חמש, נאלצתי להעיד נגד אבא שלי במשטרה: הוא תלה את אמי עם חגורה וחנק אותה. עד גיל 14 הוא הרביץ גם לי. מהפעם הראשונה שהחזרתי לו, הוא הפסיק להכות אותי".אחרי שירותו הצבא י נסע הררי לגרמניה. שם, במועדונים הגרמניים, הוא גילה לראשונה את הסאדו. "שמעתי שיש מסיבות סאדו, והחלטתי ללכת אליהן. רק שהיתה לי בעיה אחת: בשביל להיכנס לשם הייתי צריך להתלבש בהתאם ­ בגדי עור, גומי או ויניל. אני, שראיתי את עצמי כמאצ'ו ישראלי, התקשיתי עם נושא הלבוש. לקח לי שלוש שנים 'לצאת מהארון' וללכת למסיבה כזו, לבוש בשורטס מגומי ומגפי עור. כשהגעתי לשם הרגשתי בבית ישר מההתחלה. כעסתי על עצמי שחיכיתי כל כך הרבה זמן רק בגלל הלבוש".­ כמה עולה מסיבה כזאת בגרמניה?"משהו כמו חמישים מארק, שזה מאה שקל. יש מוסיקה, שתייה, אנשים רוקדים, ויש מחיצות וחדרים לסאדו".­ יש חוויה שזכורה לך במיוחד?"באחת ממסיבות הסאדו הראשונות שלי בגרמניה ניגשתי לבחורה גבוהה מאוד, אולי מטר שמונים, שלבשה חזיית גומי כשהפטמות שלה יוצאות החוצה. בעולם הקודים של הכאב הבחורה שידרה שהיא אוהבת שמכאיבים לה. צבטתי לה בכל הכוח את הפטמות, ואפילו דחפתי לה את הציפורן עמוק לתוך הפטמה. היא הסתובבה אלי והביטה בי במבט מלא בוז, ואמרה: 'מה, לא הבאת איתך מחטים?' במשפט הזה היא אמרה, במילים אחרות: 'או שאתה מקצועי או שלא, א ו שאתה מלך או שלא'. קיפלתי את הזנב והסתלקתי משם בבושת פנים".כיום הררי גרוש ואב לילד בן 14, החי עם אמו בגרמניה. לפני שלוש שנים הוא חזר לישראל, והביא איתו את בשורת הסאדו.בחנות שלו משמש דני כ"מאסטר" או "אדון", ומלמד נשים וזוגות את השימוש הנכון באביזרים: "בקטע של ההתלהבות קשה להבחין מתי מדובר בצרחות שנובעות מכאב וגירוי, ומתי מדובר בכאב פיסי ממשי. אני מלמד אנשים לא להסב כאב ברוטאלי. לא מזמן היו אצלי זוג לסביות, שהנחיתי אותן. אחת מהן הצליפה בחברתה, ומרוב התלהבות פגעה לה בכליות. הכאב הרס את כל המתח המיני שנוצר, וזה גם עלול היה להיגמר בבית חולים ­ לולא הייתי עוצר אותה מלהמשיך ולהצליף".
הכל בראש
למה, בעצם, מפיקים עונג מיני מהכאב?ד"ר רונית אלוני, מנהלת המרפאה לשיקום מיני בבית לוינשטיין, ומנהלת מרפאה לשיקום וטיפול מיני וטיפולי סרוגייט: "סאדו מקיף תחומים רבים ומתבטא באופנים רבים ­ שאנשים אינם מעלים בדעתם שהם נחשבים למיני­תרחיש­סאדו. כל הסרט 'עיניים עצומות לרווחה' עוסק בסאדו", קובעת אלוני, "ומתבטא בהרבה מסתורין וריגוש הנובע מפחד".בספרה של מרגרט לירוי מוסברים המניעים לקיום יחסים סאדו­מזוכיסטיים: "המשמעות של עונש בבית זונות, נגזרת ממשמעותה בחדר הילדים", היא מגלה. "עונש גופני מקבל משמעות אירוטית בעיני ילד. כשנותני חסות גורמים לכאב גופני, נוצר אצל הילד בלבול בין אהבה לכאב; סוגי כאב מסוימים יובילו לעירור מיני".מעניין, אגב, שבמועדוני סאדו בכל העולם, נשים הם לרוב המלכות, וגברים ­ העבדים. האם זה אומר שלנשים אין נטייה למזוכיזם?לאו דווקא ­ אומרת מלכה זילברמן, מטפלת מינית בעלת תואר במגדר (יחסים בין המינים) ובפסיכולוגיה. "נשים", מסבירה זילברמן, "פחות נותנות ביטוי גלוי למיניות שלהן, ולכן התופעה רווחת בעיקר בין גברים. למרבה הצער, במקום לתת ביטוי למיניות שלהן, הופכות אותה הנשים לדרך חיים אומללה ביותר".ובמילים פשוטות: נשים רבות החיות עם גברים אלימים, מכים, בוגדניים או כאלו שמתעללים בהן נפשית ­ הן מזוכיסטיות. לדברי זילברמן, גם בחברה החרדית, שבה נהוגים שכר ועונש, יש משיכה לסאדו­מאזו: "כל דרך החינוך הדתית מושתתת על שכר ועונש. כך, אדם דתי מחפש לכפר על רגשי האשמה בדרך של ענישה גופנית. הילדים הרכים הולכים לחדר וסופגים מקטנות מכות כגמול על התנהגות לא טובה. הסאדו כדרך של ענישה גופנית מאפשר ליהנות משני העולמות: הפקת הנאה מינית תוך קבלת העונש, המכסה על רגשי האשם הנובעים מעשיית מעשה המצריך קבלת עונש, והופכים אותו למוצדק".
יש בעיר מסיבה
ויהיו בה מלכות ועבדים. ביקור אישי במסיבת סאדולדברי דני הררי, בישראל אין כמעט מסיבות סאדו­מאזו: "ידוע לי על חוג מאוד סגור ומצומצם, שעורך מסיבות. רוב האנשים שם הם זוגות נשואים, ומגיעים לשם מפה לאוזן. לפני שאתה מצטרף, הם מבררים עליך פרטים. חוץ מהם, יש פעם בחודש מסיבות של עבדים ומלכות. אבל זה לא רציני".הלכתי לברר מה זה בדיוק מסיבה "לא רצינית" כזאת. בדירה הממוקמת בקומה השלישית של בית דירות בצפון תל­אביב, מתקיימת אחת לחודש מסיבת סאדו. הגעתי לשם בסביבות שמונה בערב. עוד במדרגות עוצר אותי גבר צעיר וממושקף, בחולצה משובצת, ושואל אם באתי ל"מפגש". לפני שאני מספיקה לענות, הוא כורע ברך ומנשק לי את היד, תוך שהוא ממלמל בהתרגשות: "את מלכה? איפה את עובדת? אני רוצה להיות העבד שלך". למזלי, באותו רגע נפתחת הדלת.איש מבוגר נוזף בנו: "אני מבקש, לא במדרגות!" מתברר שזה בעל הבית, שתורם ­ תמורת תשלום, כמובן ­ את ביתו למסיבה.בפנים שורר שקט מופתי. כעשרה גברים ­ חלקם כמעט חיילים, חלקם מעל גיל ארבעים ­ יושבים על ספה כהה ועל כיסאות פלסטיק, שמפוזרים בחלל הסלון. במרכז עומד צלב מאולתר מע ץ. אנחנו רק שתי נשים: אני, שמצהירה מראש שאני על תקן של צופה, ובחורה נוספת שניגשת אלי, מציגה את עצמה בשם קארין ושואלת אם אני מלכה. אני עונה שאני חושבת על זה.בינתיים החדר מתמלא בעוד גברים, ומלכה נוספת מגיעה. בעל הבית ניגש אלי ומציג את עצמו. יש לו שיער לבן, והוא נראה כבן 60 פלוס. סאדו, מתברר, הוא לא רק התחביב שלו, אלא גם עסק רווחי: בשעות אחר הצהריים הוא נוהג לארח ­ תמורת תשלום, כמובן ­ מלכה, שעובדת באחד מחדרי הדירה.עברתי למטבח ופיתחתי שיחה עם רונן (שם בדוי, כמו כל השמות של משתתפי המסיבה). הוא בן 29, כהה עור וממושקף. כרגע הוא מובטל. רונן: "תמיד אומרים שאנשים שאוהבים סאדו הם ילדים מוכים. אבל אני גדלתי בבית נורמלי, עם הורים שעטפו אותי ואת האחים שלי בהמון אהבה. תמיד הייתי צייתן ואהבתי לעשות מה שאומרים לי, גם בבית וגם בעבודה. מישהי שהיתה לי בגיל 17 וחצי גילתה לי את העולם הזה של הסאדו ואת הקטע של להיות נשלט, ואני פשוט אוהב את זה". הוא לא אוהב מכות או הצלפות, רק שמצווים עליו ומשפילים אותו. גם מבט מקפיא עצמות מספק אותו.המסיבה תקועה. אנחנו לועסים בייגלה ומחכים לאקשן. לשיחה מצטרף יגאל, 27, עובד בבנק. מדברים על אתר באינטרנט, WWW.OWK.CZ/ , שמספר על טירה שנקראת: OTHER WORLD KINGDOM"", לשם אפשר להגיע לחופשת סאדו. יש שם מלכה, יותר נכון ­ קיסרית, שמכונה "המלכה פטרישיה", ועוד 10 מלכות נוספות, בדרגה נחותה יותר. לטירה מגיעים עבדים נלהבים מכל רחבי אירופה. מחירה של חופשה כזו: 1,589 דולר לשבוע ימים, אם אתה בא לבד. עבד שמגיע עם המלכה הפרטית שלו ישלם רק 1,113 דולר ­ כולל ארוחות, לינות ונסיעות הלוך וחזור לשדה התעופה.יגאל מפתיע אותנו כשהוא אומר: "הייתי שם". אנחנו פוערים אוזניים, והוא מפרט: "הגעתי בתור צופה לשלושה ימים, ושילמתי 600 דולר. למקום יש כל מיני חוקים. למשל שאסור לעמוד, רק לזחול על ארבע, גם למי שבא כצופה, כמוני". ומה עוד? "יש כאלו שהם PONY BOY, סוסים", מספר יגאל. "הם משלמים 600 דולר לחופשה של ארבעה ימים. המלכות רוכבות עליהם, וכמו סוסים אמיתיים הם ישנים בחוץ במעין אורווה, ואוכלים מצלחות שמונחות על הרצפה".ומה עוד? "יש עבדים אישיים של המלכות", ממשיך יגאל, "זה עולה 1,000 דולר לארבעה ימים. בקומת המרתף יש בית סוהר, שכולאים בו אנשים, ויש סוהרות, הכל כמו בית סוהר אמיתי. על חופשה כזו משלמים 700 דולר לארבעה ימים".גם יגאל וגם רונן מספרים שיש להם חיי מין פעילים, ובנות זוגם אינן יודעות דבר וחצי דבר על משיכתם הסודית לסאדו. רונן: "במשך שנתיים היתה לי מערכת יחסים רצינית, ומאוד אהבתי את הבחורה. לא עסקתי בסאדו ולא חשבתי על זה, ולהפתעתי, זה גם לא היה חסר לי. עכשיו, כשנפרדנו, מצאתי את עצמי שוב בעניין".המסיבה אמורה להתחיל בשעה 20:00 ולהיגמר ב­22:00. עכשיו כבר כמעט 21:00, וכלום עוד לא קרה. בשלב הזה, בעל הבית מכריז שמאוחר, וצריכים להתחיל: "מי שרוצה, שיתפשט ויישב על השטיח", הוא אומר. גבר אחד מתפשט לגמרי, השאר נשארים בבגדים תחתונים. חלק פורשים הביתה. אני יושבת בצד, ליד בחור בן 24 ­ איש מכירות שהגיע במיוחד מחיפה. הוא עדיין מתלבט. בגלל שכבר מאוחר הוא משלם חמישים שקל רק כדי להסתכל. המחיר המלא של המסיבה, אגב, הוא 300 שקל.המלכה קארין מתחילה. היא ניגשת אל בחור ממושקף שנראה כבן 45, ויושב על השטיח בתחתוניו. הוא אומר לה משהו והיא מתרגזת. אבל מהר מאוד היא מפשירה. עכשיו היא רוכבת על גבר עירום וכרסתן, ומצליפה בו בשוט: "אתה לא היית השנה בים, אבל עוד מעט תהיה שזוף", היא אומרת תוך כדי הצלפות. הישבן של הגבר הולך ומאדים.המלכה השנייה מנסה בינתיים, בעזרתו של בעל הבית, ללבוש דילדו ורוד על הבגדים. קארין ממשיכה להיות מרכז ההתרחשות: היא לבושה במיני וגרביונים, ונועלת מגפי עור שחורות. היא נועצת את עקב המגף שלה בצווארו של העבד הכרסתן, שניצב על ארבע. פתאום היא מתחילה לקרוא לבעל הבית (להלן: בעה"ב), שמסתגר באמבטיה עם בחורה בעלת חזות רוסית, הנראית מסוממת לגמרי. בעה"ב שולח את הבחורה לדרכה, כשהיא מתנדנדת, וניגש לקארין.קארין, מתברר, רוצה שהוא יעזור לה לקשור את העבד אל הצלב. "אני לא לוקחת אחריות על זה", היא אומרת כשהיא מביטה בצלב, שנראה רעוע ודי לא יציב. פתאום היא מתחרטת: "הוא ביקש ממני להתפשט", היא אומרת לבעה"ב, "לא נראה לי כל הקטע הזה, וגם אין אווירה"."מי ביקש ממך להתפשט?" שואל בע"ב. קארין מצביעה על הגבר הממושקף, שרוקד עם המלכה השנייה, כשהדילדו שלה מתחכך בין רגליו. היא ממשיכה בעצבנות: "אני כבר ארבע שנים מלכה, ולא ראיתי דבר כזה".המסיבה מתפוצצת. כולם מסתלקים בשקט, אחרי שבעה"ב מחזיר להם את הכסף."הפסדת" ­ הו א אומר לי אחרי שכולם מתפזרים. "המסיבה הקודמת היתה פיצוץ. היו שבע­שמונה מלכות ושלושים­ארבעים איש, והיה הרבה אקשן".אני חושבת לעצמי שאני, מבחינתי, ראיתי מספיק אקשן לכל החיים. תודה.
כן, גברתי המלכה
תמורת תשלום נאות סתיו תשמח להשפיל אתכםהמלכה סתיו מספרת על שלושה שחקני כדורגל, פרשן ספורט ידוע בערוץ חמש, אחד מיועציו הבכירים של ביבי נתניהו וגם אחד מהמאבטחים שלו ­ על עורכי דין, אנשי היי טק, כלכלנים ­ על אחד מבכירי המנתחים הכירורגיים בארץ, ועל תת אלוף בצה"ל ­ שכולם הגיעו אליה ל"טיפול".בדירת חדר ברחוב תל­אביבי מרכזי אבל שקט, חיים בהרמוניה הכלבה ג'וי, החתול קול וסתיו (שם בדוי) ­ או בשמה המלא: הוד מעלתה, המלכה סתיו. זה כמה חודשים, שסתיו מתפקדת כאדונית העריצה של עבדים, שמגיעים אליה לטיפול.שום דבר בדירת החדר, הצבועה בצהוב­בננה בהיר ואופנתי, לא מעיד על מה שקורה שם מדי יום בשעות אחר הצהריים. אם מסתכלים היטב, מגלים על הקיר שני ווים קטנים, שאליהם קושרת סתיו לפעמים את עבדיה הצייתניים ומצליפה בהם. "אדם ניכר בכוסו, בכיסו ובכעסו", היא אומרת, "ויש להוסיף: ובחרמנותו".סתיו, 25, עסקה כמעט בכל מקצוע אפשרי עד שהגיעה לתחום הסאדו­מאזו: היא היתה מלצרית, סוכנת מכירות, מזכירה ועוד. לבסוף היא הבינה שמה שהיא רוצה זה לעשות כסף, ומהר. "אמרתי לעצמי: למה אני צריכה לעבוד בשביל שלוש­ ארבע אלף שקל? חיפשתי כסף קל. מי עושה הרבה כסף? סוחרי סמים וזונות. בחיים אני לא אהיה מוכרת סמים, ובחיים אני לא אהיה זונה. אז אמרתי, אם אני לא אוכלת מהצלחת, לפחות את הפירורים ליד. אני פותחת עיתון ורואה: למשרד ליווי דרושה פקידה. אמרתי לעצמי מה כבר יכול להיות? נתקשר. ענה לי בחור והסביר לי שזאת דירה רגילה, עם בנות שמארחות. 'את הפקידה ואף אחד לא רואה אותך. את רק מדברת בטלפון, מוסרת מידע, מחיר'. במשך שלוש שנים דיברתי עם כל הגברים של המדינה, כל כך הרבה אנשים, שביומיום אתה לא מאמין. כולם משתמשים בשירותים האלה, בלי יוצא מהכלל. כולם. באיזשהו שלב בחיים, הם משתמשים".במהלך הראיון, הסלולרי של סתיו לא מפסיק לצלצל. היא עונה לטלפון בנוסח כמעט קבוע. קודם היא מתארת את עצמה, אחר כך מבהירה את עניין המחיר, ולבסוף מתאמת פגישה. "אני גבוהה", היא נואמת במיומנות, "מטר שבעים וחמש, עם תלתלים שחורים ארוכים. יש לי פנים מאוד יפות, חזה מאוד מאוד גדול. אני מלאה נוטה לשמנמונת, שופעת מאוד, ואל תקרא לי חמודה". היא מסבירה בדיוק את טיב השירות, שלא יהיו אי הבנות, ומציינת גם שהוא לא כולל יחסי מין וחדירה: "אני עוסקת בנושא של סאדו קל עד בינוני. כל הנושא של קשירות והצלפות, השפלות פיזיות ומילוליות, בעיקר הערצת גוף המלכה. זה ליקוק כפות רגליים, ישבן, הכל בהוראה שלי כמובן, עם זאת גם ניתן לקבל טיפול אנאלי כלפיך. הטיפול הוא לשעה, המחיר הוא 300 שקלים. על ביזאר קל אני גובה תשלום של עוד 100 שקלים ­ זה 400 סך הכל".­ סתיו, איך נעשית מלכה?"לפני כמה חודשים הלכתי כאן ברחוב לכיוון דיזנגוף סנטר, ומישהו עצר אותי ואמר לי, 'אני רוצה שתהיי המלכה שלי'. אמרתי לו שאני הולכת לסידורים, ושיחכה לי ליד הבית. חזרתי אחרי 20 דקות, והוא חיכה לי. ראיתי שהוא לא מזיק. נכנסנו פנימה, והוא אמר לי: 'יש לך את הלוק, למה שלא תהיי מלכה?', אמרתי לו: 'למה שלא נתחיל עכשיו?', נתתי לו סטירה ואמרתי לו: 'תן לי את הכסף שיש לך בכיס!'. היו לו איזה 120 שקל. אמרתי לו: 'שים אותם בפה, תתחנן למלכה שתיקח את הכסף'. כשהוא הלך, כל כך צחקתי. אחר כך עבר לי בראש ­ ראבאק, כאילו, למה לא?"­ את מציעה לאנשים "טיפול" שהוא בעצם שירות מיני. את לא מרגישה כמו זונה?"לא, כי אני לא מקיימת יחסי מין עם הלקוחות. אבל מלכות בדרך כלל עסקו בזנות באי זשהו שלב בחיים שלהן. מלכות גם מזדיינות. אני שונה לגמרי מהבנות שעוסקות בקטע הזה. אני בחיים לא אזדיין בלי רגש. לא היה לי סטוץ בחיים. בחיים".­ איך את יודעת שמלכות אחרות מקיימות יחסי מין במהלך הטיפול?"אני לא יכולה להגיד לך באלפי אחוזים, אבל לקוחות מספרים אצל איזו מלכה היו ומה הם עושים. לפעמים לקוח שואל אותי בסוף: 'את עושה סקס?', ואני אומרת 'לא', והוא אומר לי: 'אהה, אז למה זאתי כן עשתה?'"
די לאלימות
האם סאדו­מזוכיזם ואלימות קשורים זה לזה? (ולא, זו לא שאלה רטורית)דני הררי טוען בתוקף, שלסאדו­מאזו אין שום קשר לאלימות. "אני שונא אלימות ובז לכל מה שקשור בה", מצהיר הררי בחום. וכאן הוא חושף עוד פרט אינטימי מעברו: "כשהייתי נשוי, בגרמניה, הכיתי את אשתי. באחת הפעמים הבודדות שזה קרה, אשתי הביטה בי ושאלה אותי למה? למה? פתאום ראיתי לנגד עיני את אבא שלי מכה את אמא שלי. מצאתי את עצמי עושה את כל מה שתיעבתי. הבטחתי לאשתי שאני לא אכה אותה, ומאז לא הרמתי יד על אשה".­ מתי גילית לראשונה עניין בסאדו­מאזו?"תמיד נמשכתי לשונה ולמוזר. כבר מגיל צעיר, בסביבות גיל 18­19. למרות שיכולתי להשיג כל בחורה שרציתי, היתה אחת עם רגל משותקת ממחלת פוליו שבה לקתה בילדותה. אני זוכר שהייתי נפגש איתה בחצות, במגרש חנייה, והיינו עושים את זה. באותה תקופה היתה לי גם אחת שנבחרה למלכת היופי של הקריות. במיטה היא היתה קרה כמו קרח. יום אחד היא ביקשה שנעשה סקס בכניסה לבית הוריה, או בחוף הים, כשעשרות אנשים לצדנו. הרגשתי איך היא נהפכת מגוש קרח לגוש אש".­ יש דברים שאתה לא עושה?"יש לי קווים אדומים. אנ י לא אכה אשה בפנים, ואני לא מוכן לדם. אני לא סאדיסט אמיתי, למרות שיש נשים שזקוקות לאחד כזה שהולך עד הסוף".מיכל שפיר, עוזרת לדובר המשטרה, מבהירה: "העיסוק בסאדו כשלעצמו אינו מהווה עבירה פלילית. כל עוד העניין מתנהל בין שני בגירים ובהסכמה, למשטרה אין מעורבות בעניין. יחד עם זאת, המשטרה כן מטפלת באם ביחסים אלו מעורבים היבטים פליליים, כגון עירוב של קטינים, בעילה באינוס וכיוב'. באם מתעורר חשד לפעילות פלילית הקשורה ביחסים אלו, יש להגיש תלונה למשטרה, והתלונה תטופל לגופו של עניין".
האדום והשחור
למי שרוצה להתמצא בסצינת הסאדו: הנה כמה מושגים ועובדות שצריך לדעת. מקראמלכה: אשה שמשפילה נפשית, מילולית ופיזית את העבד שלה.עבד (או בגרסה הנשית הנדירה, שפחה): לרוב אלו גברים צייתנים, שמגיעים לפורקן מיני על ידי מסכת השפלות. בין עבד למלכה לא אמורים להתקיים יחסי מין הכוללים חדירה ­ כיוון שהעבד אינו "ראוי" לחדור לגוף המלכה. המלכה, לעומת זאת, יכולה לבצע בעבד חדירה אנאלית באמצעות ויברטור, דילדו או ידית האחיזה של שוט.מראה: איפור לבן, שפתיים באדום­דם או בצבע בורדו. לבוש שחור או אדום; בגדים מעור, ויניל (מעין פלסטיק מבריק שנצמד לגוף) או לטקס (גומי). ציפורניים ארוכות, משוחות בלק כהה.אביזרים משלימים: קולר לצוואר מעור עם ניטים ממתכת. מגפי עור או נעליים עם עקב שפיצי. שוטים המשמשים להצלפה, מסכות, חסמי פה, אזיקים, דילדו (איבר מין גברי המתלבש בחגורה על המותניים ומיועד להחדרה). כל אלה עולים לא מעט כסף: המחירים נעים בין 150 ל­1,500 שקלים.ליקוק כפות רגליים: גירוי אירוטי מכפות רגליה של אשה או מנעליים בעלות עקב גבוה. מוגדר כביזאר קל ונפוץ ביותר.כלבלב: עבד שמתייחסים א ליו כמו אל כלב. הוא הולך על ארבע, מביא חפצים בפה וכן הלאה.PONY BOY: עבד שמתייחסים אליו כמו אל סוס. רוכבים על גבו, מצליפים בו, הוא מקבל את מזונו על הרצפה וכו'.עבד בית או עבד אישי: עבד שמבצע עבור המלכה משימות ­ ניקוי הבית, עריכת קניות, בישול וכל מה שהמלכה חפצה בו, על פי פקודתה.עוד בעבדים: כאלה בעלי פגם פיזי או הערכה עצמית נמוכה. עבדים מסוג זה אוהבים השפלות מילוליות: הם מתגרים כאשר מדגישים בפניהם כמה הם אפסים ולא שווים, ומשפילים אותם מילולית.עבד שמשרת אדון, כלומר את בן מינו, במקום מלכה: זהו עבד שמתגרה מהבושה. רוב הגברים מתביישים שגבר אחר יידע שהם משרתים, ולכן הם בוחרים לשרת מלכה/אשה. אלה שבוחרים בגבר, רוצים שהוא יידע את הסוד הכמוס ביותר שלהם. עבדים כאלה יכולים להיות הומוסקסואלים, אבל לא בהכרח.
המזוכיסט הראשון
תכירו את ליאופולד פון זאכר, התשובה למרקיז דה­סאדרבים מכירים את המרקיז דה סאד ­ איש אצולה צרפתי שבנה בטירה שלו מרתף עינויים. הוא התעלל בילדים ועינה אותם, וכתב על כך בספרו "120 ימי סדום" ­ בו הוא מתאר כל יום בפרוטרוט.אבל מעטים יודעים שהמזוכיזם קרוי על שם ליאופולד פון זאכר­מזוך ­ פרופסור להיסטוריה וסופר, שנולד בשנת 1835, וגדל באימפריה האוסטרו­הונגרית. אביו כיהן כראש המשטרה בעירו, וכילד, נחשף מזוך לסצינות ומהומות בכלא ­ מה שהשפיע על אישיותו. טעמו בענייני אהבה היה ידוע לכל: הוא אהב להתחפש לדב או לשודד, כדי שירדפו אחריו, יקשרו אותו ויכניעו אותו בעזרת עונשים והשפלות. הוא אהב לחוש כאב פיזי חד, שנגרם לו מאשה האוחזת בשוט ועוטה פרווה. ספרו הידוע ביותר ­ "ונוס בפרווה" ­ תורגם לעברית, ויצא בהוצאת "גוונים". לדברי עורכת הספר, לאה ששקו, כ­1,000 עותקים נמכרו.ב­1887 התחתן פון זאכר­מזוך עם האומנת של ילדיו. ב­1895 הוא נפטר.