פודליין מגיעה לישראל
תשווק 11 סוגי תה אנגלי של טווינינגס
ניר ברזילי
06/02/02
חברת פודליין שיווק, מקבוצת היינץ­רמדיה, תחל לשווק בישראל את מותג התה האנגלי 'טווינינגס' TWININGS(). בשלב ראשון תחל החברה בשיווק 11 סוגי תה, בהם מספר סוגים שונים של תה שחור, תה שחור בטעמים, תה ירוק ותה נטול קפאין. בהמשך, מבטיחים בחברה, ישווקו גם חליטות הצמחים של החברה האנגלית. התה ישווק בכ­2000 נקודות מכירה ברשתות השיווק, ברשתות הפארם, החנויות הטבע ובבתי קפה ומסעדות.פיני פרבר, מנכ"ל פודליין, צופה כי התה החדש יתפוס בשנה הראשונה להשקתו כ­%5 מנתח שוק התה, המוערך בכ­230 מיליון שקלים לשנה, ונשלט על ידי ויסוצקי, שמחזיקה בכ­%75 מהשוק.
הושק "בייגלה ניגובים" ­ במיוחד לניגוב חומוס וגבינות
לאחר עשרה חודשי פיתוח, חברת מאיר את בייגל מציגה את המוצר החדש שלה, "בייגלה ניגובים". בחברה אומרים כי הבייגלה החדש, המשווק בשני טעמים ­ מלח ושומשום ­ הוא בייגלה מיוחד שפותח במיוחד לצורך ניגוב מאכלים כדוגמת חומוס או גבינות.מנכ"ל מאיר את בייגל, גלעד זילברברג, אומר כי בפיתוח המוצר, השקיעה החברה כחצי מיליון שקל. "הבייגלה החדש נותן מענה למנהג הניגוב הכה חביב על הישראלים, ובהתאם לכך הוא שטוח, דבר המאפשר אחיזה נוחה, וניגוב מבלי שיישבר".באמצעות המוצר החדש מקווה החברה, שטוענת כיום ל­%9 מהשוק (לעומת כ­%80 של בייגל את בייגל), להגדיל את נתח השוק שלה ל­%15.
במקום טלפון סלולרי: מכשיר קשר משפחתי ב­650 שקל
חברת ראפ, יבואנית ומשווקת מוצרי אלקטרוניקה, החלה לשווק בישראל מכשירי קשר "משפחתיים". לדברי נציגי החברה, המכשירים, שהפכו ללהיט בארה"ב, נהנים מכמה יתרונות על פני הטלפונים הסלולריים: ההוצאה עליהם היא חד פעמית (עלות הרכישה בלבד ­ 650 שקל לזוג מכשירים), אין כל עלות לשיחות ואין קרינה.המכשירים, מתוצרת קוברה, עובדים על בסיס שידור ממכשיר למכשיר, ללא צורך באנטנות או משדרים. לדברי החברה, טווח היעילות של המכשירים, ללא הגבלת מיסוך, הוא כשלושה קילומטרים. "המכשיר מהווה פתרון להורים שילדיהם משחקים באיזור הבית, לטיולים, חופשות וכדומה", אומרים בחברה.
טמפו תשווק ברשתות השיווק בקבוקי ליטר של מיץ ג'אמפ סחוט
ארבעה חדשים מאז השיקה טמפו את ג'אמפ %100 סחוט, 400 מיליליטר, פיתוח משותף של טמפו וקיבוץ גן שמואל ­ משיקה החברה בקבוקי ליטר אחד של המיץ הסחוט. בנוסף, תחל החברה לשווק את המוצר ברשתות השיווק, לאחר שעד כה שווקה מהדורת ה­400 מיליליטר בקיוסקים בלבד.ג'אמפ סחוט 1 ליטר ישווק בשלב הראשון בטעמים תפוז ולימון בבקבוק עם פקק חדשני, במחיר מומלץ לצרכן של 9­10 שקלים. על מנת להמחיש את כמות התפוזים במשקה עיצבו בחברה צווארוני בקבוק מפלסטיק, שימדדו בכל שלב כמה תפוזים סחוטים נשתו מהבקבוק. טמפו מבטיחה 15 תפוזים סחוטים מסוגי ולנסיה ושמוטי בכל בקבוק. את מהלך ההחדרה ילווה מסע פרסום, באמצעות משרד הפרסום רגב­קוויצקי, תחת הסיסמה "תמזוג לי תפוז", בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
השמירה מ.ר.ל.מ חתמה על הסכם לביקורי רופאים עם כללית מושלם
השמירה מ.ר.ל.מ, מקבוצת השמירה, חתמה על הסכם עם כללית מושלם ­ הביטוח המשלים של שירותי בריאות כללית ­ לפיו היא מעניקה שירות ביקור בית של רופא לילדים עד גיל 18, בכל מקום בארץ. המבוטח ישלם השתתפות עצמית של 45 שקל. מ.ר.ל.מ מעריכה את היקף ההכנסות בשנה הראשונה ב­1.5 מיליון שקל.השמירה מ.ר.ל.מ היא רשת מרפאות לשירותים רפואיים וביקורי בית, המהווה תחליף לשירות מרפאות המר"מ של קופות החולים. במסגרת ההסכם, יכולים מבוטחי הקופות לקבל שירות במרפאות השמירה מ.ר.ל.מ בשעות שבקופות החולים אין קבלת קהל.