במודה / אביבית חזקיה
טל ובלסר נראים כמו קמפיין. (לינוי) רייך לא נדבקת לפאייטים. והמכשי והשטן רוקדים בדואטים

24/01/01
סוכנות הדוגמנים "יולי" וחברת האיפור "איל מקיאג'", מיקמו את עצמן לכבוד השנה החדשה באחד הלוקיישנים הכי יפים בארץ ­ ואם המכשי אומרת אז היא לא באמת מתכוונת ­ כלומר בנמל תל­אביב מול הים, עם בנייה היי­טקית תעשייתית כזו, מאוד נכונה ומה לא.להשקה הצמודה התייצבה הבמי בליווי דינו הגברי. כבר בכניסה נתקלה בחבורה מסוקסת בראשותו של רפי עגיב, שהניפה אותה אל­על, כמו שקרה ביום הולדתה (במחשבה מעמיקה יותר, מדובר היה בניסיון התנקשות בחייה של המכשפה, שלא עלה יפה גם הפעם). בחבורה מבית עגיב נכחו שירז טל ודודי בלסר, שנראו כקמפיין קסטרו מושלם (מנכ"לי קסטרו, נא אמצו בחום). איתם היה גם גיא המאירי, שטוען חדשות לבקרים (סחה על השפה) שהבמיה לא אוהבת אותו, אז הנה, הוא מוזכר, שחור על גבי עיתון כדי שלא יגיד שעושים במדור איפות ואיפות (למות מהניסוח!).עוד כאלה ששתו יין לבן או אדום: עדי נוימן ואחיה אדם, שהרשימו בלוקם (כן, המכשי נאלצת להודות בבכי מר ובדיכאון עמוק, שהאינטליגנציה והיופי אכן עוברים במשפחה), מיכל ינאי שדפקה חולצה מושלמת בוורוד, עליה נכתב באנגלית צחה "ברבי איז אה סלאט" (וזה הרי לא חדש, בעיקר מאז שהמציאו את קן)והזוג צינוביץ'­אייזנשטיין. המורנית לבשה שחור, והחיים באופן מפתיע ביותר, ענד אף הוא שחור. זוג אופטימי, אין מה לדבר. ניקול דיקסטרה התהדרה בשיער מבולגן (ועם חולצה מזעזעת שכבר היתה באירוע אחר. הכיצד?) וגם בעידו לב (שהוא הנצר היחידי למשפחת גלובוס הכה אהובה על המדור, שהמכשפה נתקלת בו בימים אלה, והשאלה הנשאלת היא מדוע ולמה אנו נתקלים אך ורק בינוקא?).הפתיעה בנוכחותה שירלי בוגנים, שנחתה מחו"ל עם מעיל פרוותי כחלחל, ונצמדה לצלמן­העל רון קדמי שמצדו לבש ז'קטון ג'ינס, וטי שירט קול. הכי לא ברורה היתה הדוגמנית בדשדוש, לינוי רייך, שהועברה היישר לכיכוב בזוועות המדור. ומי שמסוקרן, שיפסיק לקרוא תיכף ומיד, ויתעדכן בקטע המתאים בהמשך המדור. נו?
החגיגה נמשכת
המכשי מעריצה את פנינה רוזנבלום על יכולתה הבלתי נדלית לחגוג, לשמוח ולאהוב את עצמה בטירוף, ובשיא הטרשיות הגאונית, גם כשהימים קשים, וגם כשלא תמיד יש בדיוק על מה לשמוח (תני סיבה, תני סיבה!)פרלה (ככה קוראים לה בגולה) אפילו לא הגיעה עדיין לאיזה גיל עגול (50, נניח) והנה היא שוב יוצאת בתופים ובמחולות, והפעם ב"שרתון סיטי טאוור", שהפך לוקיישן קבוע לאירועי טראש גלאם, הכאילו נוצצים. עייפה עד מוות מהעניין, מכשי פונה נרגשות למארגנים: יאללה, תמציאו כבר טרנד חדש, כי זה ממש מוצה.ובכן, הבלונדה שבנשים לבשה שחור אלגנט מפוייט עם צעיף תואם ותכשוט כולל קשת שחרחרה שעיטרה את שערה הכה בליטשי. יזהר כהן הצטיין במכנסיים כמו מרופדים וחולצה א­לה כתמי דהייה, אילנה אביטל בלוק מתון, אורנה דץ בלטה בחצאית אדומה וקולית, בעוד הדץ נעלם בשחור שלו יחד עם לימור לבנת בשחור הפאסוני שלה. היו גם סילבן שלום בעניבתו האדומה בעוד האשה ג'ודי שוב לבשה כחול טורקיזי (בסדר, הבנו שיש לך עיניים בצבע ים), והזוג יגאל וזהבה שילון, הוא בג'ינס וסיגר, והיא בלוק הדיילת עם המטפחית. הכי בלטו בתעוזתם, בטי רוקאווי בתלבושת א וריינטלית מסורתית, ורנא רסלאן, במכנסי ג'ירף כחולים. השיא המזעזע היה מוטי גלעדי במופע הפלצות הכחול שלו, שעובר היישר לזוועות, ובמקרה שלו זה גם משהו.
זוועות המדור
לא ברור מה חשבה לעצמה הגברת לינוי רייך, סוג של דוגמנייה (בעלייה או במדרון זה לשיקולכם הבלעדי), כשעטתה סוג של גופייה מפוייטת, שאמנם חשפה זרועות שוות אבל נראתה כאילו נלקחה מאוסף הפייאטים של לאה גלובוס. לינוי יקירתי, הגלובוסית עושה זאת טוב ממך.כמובטח, השני באגף הקטל בדרכים הוא מוטי גלעדי. הקימבוק שערך לעצמו במסיבת היומולדת של פנינה רוזנבלום, כלל התחרעות מאסיבית על הרחבה וגם לוק מבריק וכחול כולל עניבה מברקת, שהיה כה שוקינג בלייז, עד שהבמיה נותרה פעורת לוע. מחשבות פלצות על אולמי "הנוצץ" עלו בדמיונה, והיא החליטה, שגם ואפילו עם הלוק הזה לא היו נותנים לו להיכנס. סה טו.
בלי נשיקות
הגיל עושה את שלו גם למכשפות, ובאחד האמשים במי מצאה את עצמה זקוקה לקצת תרבות, אז היא לקחה את החברה הכתומה דורית בר­אור לבכורה של "בסמה מוצ'ו". בניגוד לטקס המכונה "האוסקר הישראלי", בו שולחן הסרט הנ"ל היה נטוש כמו מדבר צחיח (כן, גם בגילה המופלג הבמי זוכרת הכל), הרי שבאופן פלאי דווקא להקרנה הגיעו שלל תומכים.הראשון ששווה להזכיר הוא השווה שבגברים, שמעון פרס, שעשה פקק היסטרי בכניסה. השמעון בחליפה התיידד לו עם השחקנית שירה פרבר, במעיל עור שחור (שמצדה התיידדה עם אייל שכטר במעיל וינטג' חום), ועם מוני מושונוב, אף הוא בעור שחור, ונראה מרוצה מתמיכתו בקולנוע הישראלי.המכשי, לעומת זאת, ממש התייבשה מהעובדה שלא היה לה מקום לשבת באולם (חוץ מאשר על המדרגות), והיא שואלת למה לעזאזל מזמינים כמות כזו של אנשים, כשבאולם יש בערך מקומות לחצי מהם. למה? כי מדובר בישראלים שבטח לא יבואו? אז הנה כולם באו, וחצי נאלצו ללכת הביתה. עכשיו אתם מרוצים?באשר לסרט עצמו, מכשי טוענת שהנשים בסרט, ובמיוחד לילה מולקוס ושירה פרבר, היו לא לעניין. וזה בעדינות. הגברים, בהם מוני מושונוב ומנשה נוי, עושים ע בודה מצוינת. אייל שכטר שעושה וואחד תפקיד אמיץ בטייק אוף שלו עליו עצמו, הניס את רגליו מיד בתום ההקרנה, מחמת המבקרים, ובמי, שתמיד מוכרחה לחשוב אחרת מאשר כולם, מוחה על שהביאו לו ככה בקטילות. ברם כל זאת ועוד ממש לא יעזרו לתסריט שהוא ממש ממש כושל. החיים זה לא פיקניק, ולכן אנשים לא הולכים עם צידניות. נאום המכשית.
רני בפריז
במסגרת משבר הגיל, הגברת (נניח) לקחה את עצמה גם לתערוכתו של רן הדרי, "ערום נוף זיכרון" בגלריית אלון שגב, שנמצאת אי שם במרכז גולדה. קשה היה למצוא את הכניסה, שכמו בור ביטחוני מסתתרת מתחת לאדמה, אבל משנמצאה לבסוף האבודה, ציפתה למכשושה הפתעה מרנינה. בגלריה המסוקסת התכנסו אנשים שיקיים שהבמי אוהבת. למשל, יחזקאל לזרוב (שהבמיה לוקחת ממנו את המילה "נאה", שהצמידה לו פעם בטעות, ועושה לו שדרוג ל"נאה מאוד") בעניבת סיגל דקל, ושרון אייל המתוקית שהתלבשה בהמצאות פרי מוחה. מלכת הקולנסיה שרון קנטור גובתה בדן תורן, ונראו גם האמנית נטלי צווילינגר (מה, לא שמעתם עליה? תתביישו), והאמנית (כן, כן) דורין פרנקפורט, מגובה בג'ינג'יות הילה וידור ודורית בר­אור. ואחרון חביב, יובל בנאי, שכתב על הרן הזה את "רני בפריז", ולא שכח להביא איתו את שלומי ברכה. היה מאוד ניו יורק סטייל, רק עם הרבה פחות גלאם. ככה זה. תפוח גדול זה לא תפוח קטן, גם אם יש בו מתיקות מסוימת.
שטן איכותי
במודה מעולם, אבל מעולם, לא טרחה והגיעה לאירוע שעה לפני זמן השי"ן. אבל במקרה של הצגת הבכורה של "השטן במוסקבה" של תיאטרון גשר, לא היתה לה שום ברירה, אלא להקדים בשעה שלמה. ולמה הקדימה? על שום חסימת הלוקיישן באבטחה כבדה, בגלל הגעתה של הגברת הראשונה, נאווה ברק, למקום, וגם הגעתו של אריאל שרון (ביחד? ואהוד יודע?). הברקית הגיעה בלוק אדום שחור, הכי להיטי שיש, בעוד שאזור השרון לא ממש גרם למכשי הסתכלות נוספת. כל עולם התיאטרון כיבד את האירוע, מציפי פינס ועד נועם סמל, מהלל מיטלפונקט ויעל דן, ועד יעקב אגמון ואילן רונן. היו גם טלי ואמנון ליפקין שחק, ובכלל היתה שם כמות כזו של השכלה ותרבות, עד שהמכשפה הסתחררה, ולא הבינה איך נקלעה לאירוע כה איכותי, עם בופה ויינות משובחים והרבה סושי.אחרי שראתה את המחזמר המענג שעסק בראשותו של השטן חיים טופול, במאגיה שחורה והרבה שטניות (פלא שהיא הרגישה בבית?), אחרי שהתענגה על כל אלמנטי האופל המדהימים, היא גילתה שהחזיקה מעמד שלוש שעות כמו כלום, ובסוף רק רצתה להימלט משם, ושאלה את עצמה בלחץ קל "הגם אני באינטלקטואלים?". תודו, שכשמדובר במכשי, זו שאלה קש ה.
פתחנו הלכנו
המכשי מצדיעה שוב לצמד היח"צנים, עליזה זאנה וניצן אופיר, כי אצלם אירוע הוא אירוע. בצהרי שישי אחד הם פתחו מועדון כושר בהרצליה פיתוח, והצעידו שם את כל עולם השיק והסטייל הישראלי שאכן טרח ודרך (חרוז שכזה ממחסני במי). היו שם כל כ­ו­ל­ם, ואף על פי שהמכשי הגיעה כבר שפוכה ומסטולית, מהרוח שהספיידר הפתוחה שהגיעה איתה עשתה לה על הפנים (ועל השפם שהיתלתל קלות), היא זיהתה את רובם. המסיבה התארכה לה, עד שהמכשפולה החליטה להוציא דו"ח מקוצר של מתייצבים: היו עופר רפאלי, אריק בן זינו ושירלי בוגנים, מיכל זוארץ (עם הילד), שלי גפני (עם הילד) גלית לוי, גיא פינס, מירית גרינברג, בר רפאלי המהממית ללא האמא, רנא רסלאן, ויק­נינה ברוש החד­פעמית, אינגריד פלדמן, איתי אטיאס, אורית הבר ואלדד אמיר, דורון ג'מצ'י (עם הילד), בטי רוקאווי, רונית יודקביץ', יאיר לוטן, העכשיו לונדוני שקפץ לחפוז, ימית סול, דן תורג'מן, יואב צוקר, גיא המאירי, עמיחי גת, ניר כחלילי, דנה דנטס ועוד רבים. ועכשיו לעניינים המשפחתיים: גיל ססובר והדנדשה רוני פטרבורג, התחבקו גלויות, וגם טל מן והחדש שלה, רם קאירי, אח של אופק שנשוי לשלי גפני. שימו לב איך הצפונייה מתערבבת בתוך עצמה, מה שעלול להוביל לפגמים גנטיים חמורים! חוץ מהם, היה עוד פגם חביב ­ המטאטא, המכשי והפיצול. שילוש קדוש או לא שילוש קדוש?