רשת YELLOW תפעיל סניפי בר- קפה בתחנות הדלק של פז
בסניפים ניתן יהיה לרכוש משקאות קלים, כריכים, גלידות, קפה אספרסו וממתקים
יעל דניאלי
11/01/01
רשת חנויות הנוחות YELLOW של פז החלה להפעיל בתחנות הדלק סניפי בר­קפה, תחת המותג YELLOW­BAR. בסניפים ניתן יהיה לרכוש משקאות קלים, כריכים, גלידות, קפה אספרסו וממתקים. 3 החנויות החדשות יפתחו בתחנת 'פז אפק', על כביש 79 מקרית ביאליק לנצרת, בתחנת 'הנופר', באזור התעשייה ברעננה ובתחנת 'פז שער הגיא'. עם פתיחת החנויות מונה רשת 12 YELLOW סניפים.מנכ"ל YELLOW, מיכאל דינר, אמר כי סניפי YELLOW­BAR­ה ייפתחו בתחנות פז בהם אין מקום לפתוח חנות הכוללת את כל מגוון המוצרים והשרותים הנמצאים בחנויות הנוחות של הרשת. לדבריו, ניצול שטחים שהתפנו בתחנות פז והפיכתם לחנויות נוחות הוכיחה את עצמה עד היום בסניפי הרשת והמכירות עולות בכ­%10 בכל חודש פעילות", כך טוען דינר.החנויות הגדולות ברשת YELLOW כוללות מגוון מוצרים ושרותים: מוצרי מאפה טריים, משקאות קלים וחריפים, סיגריות, ממתקים וחטיפים, מוצרי מזון מצונן, מוצרי ניקוי וטואלטיקה, אביזרים לרכב, מתנות ועוד. בכל החנויות יש גם סניף בורגראנץ' (חברת בת של פז) וכן בנקט למשיכת מזומנים ווידיאומט לסרטי וידאו D.V.D­ו.
כלל ביטוח נכנסת לראשונה לתחום ביטוחי השיניים
חברת כלל ביטוח נכנסת לראשונה לתחום ביטוחי השיניים. למעריב נודע כי החברה החלה באחרונה לשווק פוליסת ביטוח הכוללת מרכיבים שונים של טיפולי שיניים. הפוליסות משווקות למשפחה, אך גם למבוטחים בודדים. בשלב זה משווקת הפוליסות על בסיס של קבוצות מבוטחים גדולות במקומות עבודה. לצורך קידום הטיפול במבוטחים, התקשרה החברה עם רשימה גדולה יחסית של מרפאות וכן עם רופאים פרטיים שיעניקו את הטיפול בהתאם להסדר שנחתם עם כלל ביטוח.הנהלת כלל ביטוח מגדילה באחרונה את מאמצי השיווק של הביטוחים הרפואיים, מתוך הנחה שהציבור הרחב מעוניין בשירותים נוספים מעבר לאלה המוענקים בסל הבריאות.
תשואות גבוהות נרשמו ב­2000 לפוליסות הכשרת הישוב ביטוח ומגדל
חברות הביטוח הכשרת הישוב ביטוח וחברת מגדל הציגו את התשואות הגבוהות ביותר בשנת 2000 מבין החברות המנהלות פוליסות משתתפות ברווחים. כך עולה מנתונים שהגיעו למעריב.מבין החברות הגדולות המנהלות פוליסות משתתפות ברווחים, בהיקף של 5 מיליארד שקל ומעלה, הציגה מגדל, המנהלת פוליסות משתתפות בהיקף של 9.6 מיליארד שקל, את התשואה הגבוהה ביותר, שהסתכמה ב­%3.77. תיק המשתתפות ברווחים של החברה מנוהל ע"י ענת לוין. גם קבוצת מנורה הציגה תשואה גבוהה של %3.4. קבוצת כלל, המנהלת פוליסות בהיקף של 6.3 מיליארד שקל, הציגה תשואה של %2.4. קבוצת הפניקס, המנהלת פוליסות בהיקף של כ­5 מיליארד שקל הציגה תשואה של %2.86. הדר, המנהלת תיקים בהיקף של 2 מיליארד שקל הציגה תשואה של %3.25. קבוצת שילוח הציגה תשואה ריאלית של כ­%3.מבין החברות הבינוניות הציגה הכשרת הישוב ביטוח את התשואה הגבוהה ביותר שהסתכמה ב­%4.21. יש לציין כי תשואות חברות הביטוח גבוהות ב­%0.5­%1 בהשוואה לתשואות שהניבה ההשקעה בקופות הגמל הגדולות.הכשרת היישוב ביטוח קשורה למעריב במסגרת קבוצת הכשרת הישוב.
עמדות אינטרנט של IOL יוצבו ברשת בתי הקפה אילנ'ס
חברת האינטרנט IOL מציבה עמדות אינטרנט בסניפי רשת בתי הקפה אילנ'ס, בכפר סבא וברמת החייל. בנוסף לגלישה באינטרנט, יספקו העמדות מבצעים והנחות בצורת קופונים שניתן יהיה להוריד מן האתר ולממש אותם בחנויות וברשתות הסמוכות לעמדות. לקוחות יוכלו גם להגדיר את תחומי העניין שלהם ולהוריד קופוני הנחה למוצרים מסוימים.שי לחוביצר, סמנכ"ל השיווק IOL­ב, אומר כי בדומה למגמה העולמית בתחום האינטרנט, פועלת החברה לצאת ממסגרת הערוצים המקובלים של אתרי האינטרנט בבית, או במשרד ולהגיע לקהל הרחב בישראל במקומות כגון בתי קפה, חנויות ותחנות דלק. בקרוב, יוצבו עמדות אינטרנט כאלו גם בחנויות באג, בתחנות דלק שונות, ובמרכז הרפואי איכילוב בתל­אביב.
מפל תתחיל לשווק גם מכשירי כתיבה תחת המותג פליק
חברת מפל מוצרים פלסטיים, העוסקת בייצוק ושיווק מוצרי פלסטיק מעוצבים תחת המותג פליק, מרחיבה את תחומי פעילותה. החברה תחל לשווק מכשירי כתיבה מעוצבים תחת המותג פליק. לדברי אבי אשכנזי, מנכ"ל פליק שיווק, קו מכשירי הכתיבה ישלים את תחום פעילותה העיקרי של מפל ­ ייצור מוצרי תיוק ואיחסון משרדי.יש לציין, כי קולקציית מכשירי הכתיבה היא מייבוא ולא מייצור מקומי. אשכנזי הוסיף, כי ההחלטה להרחיב את תחום הפעילות של מפל באה בהמשך להקמת מרכז ההפצה העצמאי של החברה, לפני כחצי שנה בכפר הנגיד, אשר הביאה להכפלת המכירות של החברה בשוק המקומי, תוך חצי שנה בלבד.