יגואר XE, אצלנו באוגוסט
XE, מחליפת ה-X-טייפ והתשובה של יגואר לב.מ.וו סדרה 3 ואחרות, תגיע אלינו בתוך פחות מחודשיים. היבואנית מבטיחה עידן חדש
המראה אולי התרפק על דגמי יגואר הקלאסיים, אבל הבסיס היה של פורד מונדיאו הקודמת (זכר לבעלות עבר של פורד על יגואר). המכונית גם לא הרשימה והמכירות היו בהתאם. וכך ב-2009, כאשר כל שוק הפרימיום היה בצמיחה מטורפת למרות משבר כלכלי עולמי, יגואר הפסיקה את ייצור X טייפ.
בתערוכת פריז האחרונה (שנערכה באוקטובר 2014) החליטה יגואר לחזור לפלח השוק עליו ויתרה והציגה את XE. היא נבנתה על פלטפורמה חדשה מהיסוד והציגה ממדים דומים לב.מ.וו סדרה 3 למשל: עם אורך של 467 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 142 ס"מ ובסיס גלגלים של 283.5 ס"מ. למרות הממדים הדומים למתחרות הישירות, הודות לשימוש נרחב באלומיניום המכונית שוקלת 1,530 ק"ג, כ-100 ק"ג פחות מאוד משמעותיים.
בפריז היא הוצגה עם שני מנועים: טורבו-דיזל
שיווקה של המכונית באירופה החל לפני כמה חודשים וכאמור אלינו XE מתוכננת להגיע במהלך אוגוסט. מבחינת יגואר מדובר בסנונית שמבשרת על מבול של דגמים וכניסה לנישות חדשות כמו F-PACE - הקרוס-אובר הראשון של יגואר שיבשר על סוף החלוקה הברורה בין יגואר ללנד רובר שגם נמצאת בשליטת טאטא ההודית. מבחינת היבואנית, נראה שמדובר על עידן חדש. בחברת 'מאיר', היבואנית מבטיחים להיות תחרותיים מאי פעם ולהנגיש את יגואר לרבים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg