
כדי להעלות את רמת האתגר, שני המאמנים לא פתחו את העונה בקבוצות הללו. אריק בנאדו החל את העונה כמאמן הנוער והועלה לבוגרים במקום ראובן עטר, ואבוקרט הוקפץ מהנערים לנוער.
בגיל 53, אבוקרט נחשב למותג במועדון. הוא פרש ב-1994 לאחר העונה בה חיפה לא הפסידה באף משחק, כאחד ממלכי ההופעות בכל הזמנים. היו לו דאבל ותארים רבים נוספים, והוא שימש כעוזרו של גיורא שפיגל באימון הבוגרים. ב-1999 הוא הצטרף למחלקת הנוער, ומאז הוא שם 13 שנים.
"עבודה עם נוער דורשת שינוי בחשיבה", אומר אבוקרט, "צריך להכין במשך שנה-שנתיים שחקנים לבוגרים, לכוח ולמהירות הנדרשים שם, לחשיבה המנטלית והתנהגותית. לעבוד פרטנית, להתוות דרך, להפגין אחריות". הוא השאיר בנערים קבוצה עם שבעה ניצחונות בשבעה מחזורים, אבל תחילת הדרך שלו בנוער לא בישרה על הבאות.

"לא הצלחנו לתרגם את היכולת המצוינת ממשחקי הבית, בהם לא הפסדנו כל העונה, למשחקי החוץ. כשזה הסתדר, עמדנו ביעדים - שהם זהים לאלה של הבוגרים. אליפות, לא פחות. במועדון זה נכון לדרוש כל תואר. צריך לראות את התנאים כדי להבין. תענוג. כל שחקן מהילדים עד הנוער זוכה לטיפול יוצא דופן".
אחד האחראים לדאבל הוא החלוץ הצעיר שובל גוזלן, ואבוקרט חושב שמדובר בשחקן מצוין עם עתיד מבטיח בבוגרים, "אבל זה תלוי בו. הוא מהיר וחזק מאוד, לא גבוה אבל בעל ניתור ושהייה באוויר. מתמצא ברחבה, פועל היטב תחת לחץ. מספר 9 קלאסי".
בשורה התחתונה, יצליח בבוגרים?
"אם הוא יבין שנדרשות שם הרבה התמדה, עקשנות, סלחנות ושאפתנות, הוא יגיע רחוק. יש לו את הכישרון. לצערי שמעתי לא מעט אנשים אומרים על שחקנים'זה יהיה שחקן גדול', 'זה יגיע לאירופה'. אבל יש כל כך הרבה משתנים, שלפעמים דבר קטן משבש הכל".
בקבוצת הנוער הנוכחית מתבלטים מבחינת אבוקרט איסמעיל ריאן, ג'אבר עטא והקשר עדי קונסטנטינוב, ש"בהחלט יכולים להשתלב בבוגרים". לצדם מציינים במועדון גם את איאד חבשי, דור כוכב, אמרי זייד והשוער רון שושן.
כל השלושה לא יכולים לשחק בעונה הבאה בנוער כחריגי גיל, ואם לא ייקלטו בבוגרים, יצטרכו במועדון למצוא פתרונות. רועי עטר יכול להישאר בנוער, אבל ישוחרר בקרוב. אבוקרט יזכה לחיזוק מהמחזור של צרפתי (44), והשניים צפויים לקבל בקרוב הודעה על המשך עבודתם.
"צרפתי מאמן כשרוני ברמות הגבוהות ביותר, וההישגים שלו לא מפתיעים", אמרו עליו בכירים במועדון. אבוקרט מסכם: "היכולת לעצב שחקנים לעתיד מאפשרת לך להיות יצירתי, לחשוב כל הזמן איך ללמוד ולהנחיל את מה שלמדת לצעירים האלה. יש כאן כל כך הרבה כישרון, שתמיד צריך לשאוף לתארים, כתפיסת עולם. זה מה שמנחה אותי".