שתי גדות להוליווד
בעצם, רק אחת. או במילים אחרות: איך הצליחה גל גדות שלנו להשתרבב עם שמות כמו וודי אלן, דנזל וושינגטון והאלי ברי?

גל גדות. מהירה, עצבנית ומיוח"צנת. צילום: מוטי לבטון, באדיבות ''רייטינג''
סוכנות לוק נערכת בהתאם, לרעש התקשורתי שייווצר סביב גדות בעקבות הסרט ושכרה את שירותי שתי סוכנויות השחקנים מהמובילות בארה"ב, סוכנות ICM ו-ONE.
גדות עומדת להלך במסדרונות הסוכנויות האמרקאיות לצידם של מיוצגים כמו: דנזל וושינגטון, האלי ברי, וודי אלן, לו ריד, אורלנדו בלום ועוד רבים אחרים בליגת העל של הוליווד.
בנוסף סוכנות לוק סגרה עם חברת יחסי ציבור PINNACLE שתעבוד במשותף עם אולפני "יוניברסל" על מנת למקסם את החשיפה של גדות בארה"ב.
ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות "לוק", תרשום גם אותנו, יש לנו עניין לא סגור עם לו ריד.
"גל נמצאת רגע לפני הפריצה הגדולה בארצות הברית וכל מהלך הוא משמעותי. חברות יחסי הציבור של הכוכבים הגדולים הן בררניות ובוחרות לייצג רק את מי שלדעתן עתיד להצליח, לכן אנחנו יותר משמחים על שיתוף הפעולה עם אחת החברות המובילות בתחום".







נא להמתין לטעינת התגובות


