מה תודה? תתפשטי
היא ג'ינגית אמיתית, שחקנית איכותית ויש לה עוד המון פוטנציאל. היינו מאד שמחים לראות אותה גם בתפקידים איכותיים שמצריכים עירום. מבחן הידוען עם דורית בר אור
נחשפנו אליה לראשונה: לאחר שסיימה את לימודי המשחק, בר אור השתתפה בהצגות "מרה סאד" ו"אהבה ושרידי אנוש". בנוסף השתתפה במופע המערכונים של יהושע סובול בתיאטרון הרצליה, והשתתפה בהצגות "מירלה אפרת" ו"מילאנו" בתיאטרון הקאמרי.
הפריצה הגדולה: בסדרה "שמש" בשנת 1998. כשסיימה השתתפה בדרמת הטלוויזיה "כן או לא" בערוץ הראשון. בשנת 2000 השתתפה בסדרת הטלוויזיה "פלורנטין", ב-2004 הייתה החברה השרלילה של דנה מודן בסדרת הדרמה "אהבה זה כואב". ב-2005 השתתפה בסרט
הקולנוע של ג'ולי שלז "מוכרחים להיות שמח", שנה מאוחר יותר החלה להנחות את תוכנית המציאות "48 שעות" יחד עם עידו רוזנבלום והשתתפה בסדרת הטלוויזיה של רני בלייר "פרשת השבוע". כיום היא מככבת בסרט "אין לה אלוהים".
שערוריה: למרות שנראה כאילו כל הבחורה הזו היא שערוריה אחת מהלכת (במובן הטוב של המילה), אין לה ברזומה כל כך הרבה כאלה. במסגרת התוכנית "48 שעות", בר אור הדביקה נשיקה לאחד המתמודדים, כשליוותה אותו החוצה לכיוון המעלית. למרות אנשי ההפקה ששצעקו לה "קאט" היא המשיכה בשלה, מעשה שלדעת רבים היה מתוכנן ולא ספונטני כמו שניסו להציג אותו.
רומן מתוקשר: עם יובל סגל, ארבע שנים של שכרון חושים.
יחוס משפחתי: לא ממש.
ראינו לה: את החזה ב"מוכרחים להיות שמח". בסצנה המדוברת עומדת בר אור עם חברה כשמולן מגיע צלם. איך שהצלם בא ללחוץ על כפתור הצילום, היא מרימה את החולצה וחושפת זוג עופרים קטן ומטריף.
הפציעה בריאליטי/טלנובלה: בריאליטי השידוכים המדובר "48 שעות".
כתבה ספר ילדים: בטח עשתה מתישהו גרפיטי.
דפקה כמה ג'ובות בקמפיין: גם את זה לא, ולא שלא יכלת לפרסם גלוסים.
יש כבוד: תמיד יש כבוד לג'ינג'ים אמיתיים.
שיחקה אותה בחו"ל: נוט ייט.
סיכום: יפה לך התאטרון, הקולנוע וכל השאר שממתגים אותך בקטגוריה של איכוצ'ית, שאליהם מצטרפת פרובוקטיביות חיננית ואהבה לערסים ותכשיטי זהב עממיים. כזה עוד לא היה לנו והפעם אנחנו יחסית סלחניים.
המלצה: יש כאלה שהקטע שלהן הוא להיות טיזריות, אבל מעבר לזה אין להן מספיק פרובוקציות ברזומה, כי ת'אמת, יש לך פוטנציאל ואת לא מממשת אותו. גם לנו אמרו את זה בבית-הספר ותראי מה יצא.

אמנם הדרך אל התהילה עוד ארוכה, אבל צ'יפרנו אותה רק בשביל הפוטנציאל