לה איסלה בוניטה
ברשת האופנה בוניטה החליטו להיכנס לתחום ההלבשה התחתונה, השקיעו בעניין חצי מיליון שקל וגייסו את הפרנזטורית מלי לוי, בכדי שזו תהדס מול המצלמה בדגמים החדשים. אתם מוזמנים לשזוף את עיניכם בסנונית הראשונה מתוך קו ההלבשה. מבחינתנו, כל מי שמדביק לוק שכזה ללוי צפוי להצלחה מסחררת. לשיקולכם
פרידה ראובני, מנכ"ל בוניטה : "אני צופה כי פריטי ההלבשה התחתונה יתפסו עד סוף השנה נתח של 5% מסך מכירות הפריטים ברשת."
בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה ותחל לשווק קולקציית הלבשה תחתונה אופנתית הכוללת בגדי ים בהשקעה של חצי מיליון ₪.
ברוח האופנה הטרנדית של בוניטה תכלול הקולקציה בגדי גוף, חזיות, גופיות אשר מיועדות להשלמת המראה הכללי. פרטי קולקציית ההלבשה התחתונה ניתנים גם לשימוש כבגדי ים.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: "כחלק מתהליך
רשת בוניטה בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ופונה לקהל של צעירות, טרנדיות ונועזות. כיום מונה הרשת 30 סניפים. הרשת כולה מנוהלת ומתנהלת תחת בעלות וההנהלה אחת, רשת בוניטה אינה מאמינה בשיטת הזכיינות.
הרשת שפועלת כרשת בוטיקים המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה, מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי שבועיים . הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
אשמח לספק פרטים נוספים: נטע הר-לב, זאביק דרור יח"צ "בוניטה",
03-6096311