גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אבל מה איתי?

אחרי מאדוקס ובראד פיט, אנג'לינה ג'ולי אימצה יתומה אתיופית

NRG מעריב | 6/7/2005 10:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
השחקנית אנג'לינה ג'ולי אימצה יתומה אתיופית, שהוריה מתו מממחלת האיידס, כך מדווח המגזין "פיפל". לפי הדיווח שמה של התינוקת הוא זהרה וסיכומים אחרונים לגבי האימוץ אמורים להיסגר היום.

השחקנית בת ה-30,
המשמשת גם כשגרירה של רצון טוב מטעם האו"ם, מתרגשת מאוד לקראת האחות החדשה של מאדוקס, בנה בן ה-3 אותו אימצה בקמבודיה ב-2002. עוד מוסיפה ג'ולי כי בנה התאהב באפריקה וביקש בעצמו אח או אחות משם.
אם לא היית מוציא לשון היא היתה מאמצת אותך
אם לא היית מוציא לשון היא היתה מאמצת אותך רויטרס
עדכון אחרון : 6/7/2005 10:11
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד אינטרנשיונל''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
תפוז אנשים