 |
/images/archive/gallery/523/820.jpg לא דובים ולא ציצים
צילום מסך  |
|
|
למה ארגוני ההורים בארצות-הברית כל כך מתחרפנים מהפרסומת לקונדומים של Trust? רמז: זה לא בגלל שזוגות ציצים מתנופפים בה לכל עבר |
|
|
 | דפדף בכיף |  |
|
NRG כיף 29/5/2006 9:00 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
|
סרטון הפרסומת לקונדומי Trust לא חושף טפחיים או דדיים, גניחות או אנחות ואין בו סצינות סקס מטושטשות. למרות כל הפרטים הללו, ארגוני הורים וארגונים דתיים רבים בארצות-הברית רואים בו תועבה שיש להסיר מן המסכים מייד. המאבק העיקש הביא לובי של מפרסמים לצאת להפגנות נגד המוניות. דייב בריש, בעל משרד הפרסום השלישי בגודלו בארה"ב, בריינינג, אמר בראיון שנערך עמו: "אני לא מבין ממה ההורים והדתיים עושים עניין. הם טוענים שהמאבק הוא לא בפרסום אמצעי מניעה אלא בבוטות של הפרסומות הספציפית. אם כך, איך ייתכן שהם לא יוצאים לרחובות כדי להפגין בכזאת עוצמה נגד שלל הפרסומות הפורנוגרפיות המובהקות שמשודרות במקביל בטלוויזיה המסחרית".
אדי בראון, יו"ר ארגון ההורים השמרנים לא נשאר חייב, "זו היתממות לשמה", אמר, "הפרסומת מסוכנת מאוד כי היא מציגה בחור צעיר ונאה שצועד ברחוב ומחלק חיוכים כאילו היה זה קליפ בערוץ המוזיקה. אחרי שהצופים הצעירים כבר נשבו בקסם ובאווירה הצהעירה שלה, הם נחשפים למעשה זוועתי ובוטה שיותיר בהם צלקות ויעצב בהם תפיסות מעוותות".
לאחר בקשות חוזרות ונשנות, נעתרו בעלי זכויות היוצרים של הסרטון לבקשת NRG כיף והתירו להעלותו לאתר. צפו בו וספרו לנו האם הוא ראוי או בזוי בעינכם. לנו לא נותר אלא לתהות האם יש קשר בין צבע עורם של המשתתפים בפרסומות למימדי המוצר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|