 |
ההרגשה מוכרת: השירות שאתה מקבל מחברה כלשהי כל כך גרוע, שבא לך פשוט להיכנס לחנות ולהרוס אותה. אבל אתה אף פעם לא באמת עושה את זה. זאת אומרת, בדרך כלל. כי מסתבר שצעיר אמריקני דווקא הלך עם העניין הזה עד הסוף – וגם שילם על כך ביוקר.
ג'ייסון פרלה בן ה22- מצפון דקוטה, שהתלונן על השירות של חברת טלפונים סלולריים, נידון שלשום לחודשיים מאסר. זאת לאחר שהתפרץ לחנות של החברה, שבר את כל מה שראה וגרם לנזקים בסך 20 אלף דולר.
פרלה, שהיה מתאבק בקולג,' סיפר שכאשר נכנס לחנות בחודש מאי השנה תכנן רק לצעוק על העובדים, אולם העניינים יצאו מכלל שליטה כאשר טלפון סלולרי שהשליך על הקיר פגע באחד העובדים. אחר כך המשיך פרלה להרוס ציוד, בעוד העובדים המבוהלים מיהרו לנעול את עצמם במשרד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|