מצא את ההבדלים: התמונות שמשגעות את הרשת

כשהמעצב הגרפי ג'יימס פרידמן מקבל מהגולשים תמונות שהם רוצים לערוך בפוטושופ, הוא עושה בדיוק - אבל בדיוק - מה שמבקשים ממנו. התוצאות הורסות מצחוק

nrg סגנון | 15/3/2016 13:30
תגיות: מעצב גרפי, גרפיקאי, ויראלי
מעצב גרפי צעיר מצא שיטה מבריקה ללעוג לשלל הלקוחות ששלחו לו תמונות של עצמם וביקשו שירטש אותן: הוא לקח את הבקשות כלשונן, ועשה בדיוק מה שנדרש ממנו. לא פחות ולא יותר.

עוד כותרות ב-nrg:
- מסתבך: תלונה במשטרה נגד סילבן שלום
- איראן: נסיגת רוסיה – צעד חיובי לקראת הפסקת אש
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

ג'יימס פרידמן, שאחרי חשבון הטוויטר שלו עוקבים למעלה מ-50,000 גולשים, מתחזק אתר אליו שולחים הגולשים תמונות, ומבקשים שיערוך אותן בדרכים שונות ומשונות.
 
צילום מסך: מתוך הטוויטר
קים קרדשיאן הייתה מקנאה. אחת מיצירותיו של פרידמן צילום מסך: מתוך הטוויטר

אלא שפרידמן לא מעניק שירותי פוטושופ רגילים: המעצב הצעיר מצליח להפתיע את לקוחותיו כשהוא לא סוטה מבקשותיהם - אך מעניק להן פרשנות ייחודית למדי.

פרידמן, שמבקש ככל הנראה למתוח ביקורת על הסגידה ליופי ולתמונה המושלמת - או סתם רוצה לצחוק קצת על הגולשים - נוהג להעניק לתמונות נגיעה משעשעת: כשהוא התבקש להגדיל לאחת הגולשות את הישבן "כמו קים קרדשיאן", לדוגמא - הגדיל פרידמן את ישבנה עד כדי כך שהישבן המפואר כמעט נזקק לאזור חיוג משלו; במקרה אחר, כשגולשת ביקשה שיעלים מהתמונה "יצור מכוער" שזחל לידה - הוא בחר להעלים דווקא את הגולשת עצמה.

אבל גם לפרידמן, מסתבר, יש גבולות: כשגולשת צעירה ביקשה שיצבע את שיערה לבלונדיני ויגדיל את שפתיה כדי שתוכל "להיראות כמו קים קרדשיאן", פרידמן השיב: "את יפה. את לא צריכה לנסות להיראות כמו קים קרדשיאן". אנחנו אהבנו.

עניין של פרשנות. מתוך יצירותיו של פרידמן:
 

רוצה להיות באמריקה:
 



"שאבא יסתכל לכיוון השני":
 



"תוכל לחתוך אותי החוצה ולהעביר אותי לחוף?"
 



בדרך לג'ופיטר:
 



ולפעמים יש גם מסר חינוכי:
 



היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק