תהיה חכם, תנצל את יוסף: הטרנד שהפך למסחרי
רק בן שבוע וכבר התמסחר – העמוד הויראלי "תהיה יוסף" הפך למם בשימוש חברות שונות, מ"טמבור" ועד "טבעול", שהצטרפו ללהיט הויראלי והחלו לפרסם עצמן באמצעות אהדת הגולשים
את יוסף (ובת זוגתו יוספה) אתם כנראה כבר מכירים. הבחור יוסף, בעל מבנה הגוף הדקיק, הוא הבחור ה"לא סחי" שאינו עושה מה שכולם עושים בעידן הדיגיטלי וחי את חייו בשקט ובשלווה. רק שאז הגיעה האירוניה והפכה את טרנד "תהיה יוסף" לטרנד סחי שאפילו יוסף עצמו לא חלם עליו ובטח שלו פתר את חלומו.עוד כותרות ב-nrg סגנון:
- אימה בג'ונגל: קניבלים תקפו כוכב בריטי וחברתו
- בדרך לגינס: אשתו בת 62, בן כמה הוא?-
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
כמו בכל טרנד רשת במחוזנו, הטרנד מצד אחד סחף את הרשת ובתוך ימים בודדים גרף עשרות אלפי לייקים ושיתופים, ומצד שני זכה לתגובות נגד ("אל תהיה יוסף") מצד גולשים שלא התחברו כל כך לקטע ורוצים להחזיר את יוסף לתהום הנשייה של הרשת. מעניין לגלות שליוסף שלנו אחים רחוקים ברחבי תבל: "ביל" באיטליה ובארה"ב, "ראמנדיר" ההודי וכנראה עוד רבים אחרים.
לא מעט גופים, ארגונים, חברות מסחריות ודפים זרמו עם הטרנד וניסו להעלות גרסה מוצלחת משלהם. לא מעט מהם גם הצליחו בצורה מעוררת כבוד. קבלו את מצעד הארגונים שהיו יוסף וזכו לתהילת עולם (או מצעד האיוולת, תלוי באיזה צד אתם):






היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg