חיות בסרט דביק: להיט העיצוב החדש שיעניק קצת צבע לבית
סלילי הוושי טייפ, שמקורם ביפן, התחילו את דרכם כאביזר מקצועי אבל הפכו לאחרונה ללהיט ענק בקרב חובבי עיצוב ועשה זאת בעצמך
- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון
אנשי "קמול" לא ידעו איך לאכול את הפנייה המוזרה. בעודם מהססים כיצד להגיב, נחת על שולחנם הספר הקטן, ובו תמונות וקולאז'ים העשויים כולם מסרטי הדבקה. "זו הייתה הפתעה", הם כותבים באתר שלהם. "הוקסמנו מהדרכים המקוריות שהמציאה הקבוצה לשימוש בסרטי ההדבקה שלנו".

תראו מה שצבע יכול לעשות. רצועות וושי טייפ
יח''צ
כך הוזמנו שלוש גברות מטוקיו - האחת בעלת קפה-גלריה "רוברובה", השנייה אמנית קולאז' והשלישית מעצבת גרפית - לבקר במפעל בקורשיקי. בסופו של הביקור ביקשו השלוש מאנשי "קמול" לעצב סרטי הדבקה "בצבעים חדשים". לא עבר זמן רב, ובמשרדי החברה התקבל ספר קטן נוסף - הפעם פרי עבודתם של 17 אמנים, שאיירו שלל הצעות צבעוניות לסרטי הדבקה.
עולם חדש ומופלא נגלה למנהלי "קמול". היום מיוצרים סרטי MT (קיצור
של מסקינג טייפ) בשלל דוגמאות, והם מאוד אהובים בעולמות הקראפט והדקורציה. הם משמשים לעטיפה, לקולאז'ים, כפתקי ממו על המקרר (כן, אפשר גם לכתוב עליהם), כסימניות, כקישוט לקירות, כלי זכוכית וחלונות, משמשים בעצם כחומר גלם לכל רעיון שעולה בדמיון.
בעולם נמכרים הוושי טייפ בחנויות כמו ה"מומה" וה"קופר יואיט" בניו יורק, "מרסי" בפריז ו"טוונטי-טוונטי-וואן" בלונדון. בארץ אפשר לרוכשם באתר "מופו" (היבואנים) ובחנויות נבחרות. מחיר מארז של חמישה וושי טייפ: 88 שקל.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אופנה-
