ערוץ הקניות: אתר ישראלי חדש לשופינג ברשת
שתי יזמיות ישראליות השיקו את אתר השופינג החדש "ברנדה", שפועל בשיטת מכירות הבזק. כל מה שצריך זה להירשם ולהיכנס לעולם של מותגים במחירים נוחים במיוחד

מהר, לפני שיגמר. ברנדה זוהר שטרית
- כנסו לאתר ברנדה
- הצטרפו לעמוד הפייסבוק של סגנון
מודל מכירות הבזק הוא טרנד שהגיח אל עולם הרכישות באינטרנט כבר ב-2001, כשיזם צרפתי השיק את אתר המכירות vente-privee שכעבור פחות מעשור צמח למחזור מכירות של 824 מיליון פאונד. את הטרנד הביאה לדרגת טירוף השקת האתר האמריקאי gilt, המצליח והידוע ביותר בתחום כיום.
יזמיות הפרויקט, ליאור בש ונטע-לי גולדרט, בנות 28, הן חברות מגיל 14 שעובדות על הפרויקט כבר שמונה חודשים, ומשיקות אותו בהשקעה אישית. שתיהן לא מגיעות מרקע של אופנה, אלא עבדו יחד בקרן השקעות של שוק ההון. "בדומה למה שקורה בעולם הגענו למודל האידיאלי עבור הקהל הישראלי", מסבירה בש. "יצרנו היצע מותגים ותמהיל מוצרים, שיחד עם פרק הזמן שבו נמצא המבצע באוויר, צפויים להיות מאוד נוחים לצרכן הישראלי. כרגע המכירות הן מותג ספציפי אחד בכל פעם - כשמרבית המותגים הם כאלה שאינם נמכרים כיום באינטרנט בארץ - 'אברקרומבי אנד פיץ'', חברת הבת 'הוליסטר', 'פפה ג'ינס', בגדי ים לבנות של 'ספידו', 'פורנרינה', ג'ינסים של Seven ונעלי 'ואנס'. בקרוב תתווסף לאתר גם קטגוריית ילדים".

אתר ברנדה
צילום מסך
בדומה לגילט ואתרים דומים, הכניסה לברנדה היא למוזמנים בלבד, וההרשמה היא חינם. לחובבי הז'אנר מומלץ להזדרז, מאחר ובחודש הקרוב האתר פתוח לכולם, בכדי להתחבב על ליבם של ה'ארלי אדפטרס', הממהרים לאמץ טרנדים חדשים.
בברנדה לא מתכננים להתמקד באופנה בלבד, אלא להיכנס גם לתחום הלייף-סטייל עם כלי בית כמו כוסות טסכיני מטבח של 'ויקטורינוקס'.
בקרוב ישיקו השתיים גם מכירות לפרק זמן של סוף שבוע אחד בלבד, או מכירת סאמפלים למשך 48 שעות. "הכל קצוב בזמן", מוסיפה בש. "צריך להיות קשוב כל הזמן. מי שירשם לאתר יקבל ניוזלטרים באימייל שמעדכנים כל הזמן על המתרחש. בעתיד יהיה לנו גם וויש ליסט - מי שלא יספיק לרכוש בזמן, יוכל להוסיף פריטים לרשימה, ואנו ננסה להשיג לו את הפריט המבוקש".







נא להמתין לטעינת התגובות



