נערה עם סוליה אדומה: על הקמפיין של כריסטיאן לובוטן

בית האופנה כריסטיאן לובוטן חבר לצלם פיטר ליפמן לקמפיין מרהיב לסתיו-חורף 2011, ובו הושתלו הנעליים מהקולקציה בתוך יצירות אמנות קלאסיות

nrg סגנון | 21/6/2011 17:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קמפיין כריסטיאן לובוטן
קמפיין כריסטיאן לובוטן יח''צ
הנעליים של כריסטיאן לובוטן הן כבר מזמן לא סתם נעלי עקב, אלא בעיניי רבות נחשבות ליצירות אמנות קטנות, והסוליה האדומה המפורסמת הפכה לבת בית אצל נשים בעלות ממון, שאוספות אותן כפריטי אמנות לכל דבר. כעת, החליט בית האופנה הפריזאי לחדור עוד יותר לעולם האמנות והשיק קמפיין מרהיב לסתיו/חורף 2011, בו הופכות הנעליים לחלק מההיסטוריה של האמנות.

הקמפיין, שצולם על ידי פיטר ליפמן, כולל מספר יצירות אמנות בהן שולבו נעלי העקב של לובוטן, כאילו היו שם תמיד. כך למשל ביצירה Arrangement in Grey and Black: The Artist's Mother של ג'יימס מקניל וויסלר מ-1871 אוחזת אמו של וויסלר במגפון אופנתי במקום בממחטה; בציור Portrait d'une Negresse מ-1800 מחזיקה המצולמת מגף; בעבודה Marquise de Pompadour של ז'אן-מארק נטייה, מופיעה הגברת כשהיא אוחזת בתיק צד מנומר, ואילו ב-Saint Dorothy של פרנסיסקו דה זורברן מחזיקה דורותי צלחת פירות ועליה סנדל סגול.
יח''צ
קמפיין כריסטיאן לובוטן יח''צ

הקמפיין החדש מצטרף למודעות הקודמות של לובוטן, ששילבו גם הן אלמנטים מעולם האמנות או אווירה פנטסטית. אחד הקמפיינים המוצלחים היה לחורף 2009, בו חברו לאותו ליפמן ששילב בין הנעליים ליצירות ואניטס (טבע דומם) מהמאות

ה-16 וה-17.

במהלך השנים, גם הפקות אופנה רבות שאבו השראה מאמנות קלאסית ומודרנית. שתי הפקות מוצלחות מהשנתיים האחרונות הן הפקה בה מופיעה ג'וליאן מור כנשים ביצירות של מודליאני, קלימט, דגה ושילה (פיטר לינדברג, הארפר'ז באזאר 2008), והפקה מ-2010 בה צילם קרל לאגרפלד את קלאודיה שיפר כפרידה קאלו לווג גרמניה.

יח''צ
קמפיין כריסטיאן לובוטן יח''צ

יח''צ
קמפיין כריסטיאן לובוטן יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/fashion/ordering_new_1/ -->