אוף ביט: מה קורה בתעשיית האופנה העולמית
תקופת הרוקנרול של קירה נייטלי כוללת חבר תואם, השדרוג של ולנטינו קוסם לצעירות, ורנר שרייר חוזר לחיינו מהניינטיז ומריסה ברנסון מפעימה גם אחרי גיל 60. חדשות אופנה

לשידוך, במסיבה שנערכה במרץ, אחראית אלכסה צ'אנג, חברה משותפת (לשדך בין חברים, מסתבר, זה תחביב שלה). צ'אנג, אגב, הייתה בעבר חברתו של רייטון (ונראית כאילו הופרדה בלידתה מנייטלי). היא אף סיפרה פעם שהרבה בגדי מעצבים שבהם חשקה נלבשו כבר על ידי נייטלי, ולכן פסולים מבחינתה.
נייטלי נפרדה לאחרונה, אחרי חמש שנים, מהשחקן רופרט פרינד, שהיה קצת יותר מדי רציני ושנא את פרסומה. האקסית הרצינית של רייטון היא במאית הקליפים הנחשבת קינגה בורזה, דוגמנית עבר ובעלת לוק מאוד דומה לזה של נייטלי וצ'אנג. נייטלי נמצאת כרגע בתקופת הרוקנרול של חייה. היא יוצאת למועדונים ואמורה להתחיל לתקלט בלוקיישנים הכי נחשבים בלונדון.
בסוף חודש אפריל התחתן אחיה בחתונה סקוטית מסורתית, ובה נייטלי שימשה שושבינה. רייטון הצטרף ועמד בצד. החברים מעידים שהיא לגמרי מאוהבת, אבל מנסה לקחת את זה באיזי בשל לקחי העבר. בכל מקרה, הקשר הזה מיטיב עם עור פניה והמלתחה שלה.


קולקציית הקוטור האחרונה והמפורגנת שלהם רלוונטית יותר ופומפוזית הרבה פחות מעיצוביו של המאסטר, ובעיקר פונה לדור חדש של לקוחות שגילן פחות מ-30 - דבר חדשני בז'אנר. קולקציית הקיץ הנוכחי של קו הרדי-טו-וור היא המשך ישיר של קולקציית החורף, ומשדרת
שמלות הבוקר המצוינות, בעלות שרוולים ארוכים וסרטי קשירה מסביב לצוואר, מתאימות גם למסיבת קוקטייל. עוד בקולקציה: שמלות וחליפת ז'קט ומכנסיים מג'ינס (שמוצעים גם בלבן אריסטוקרטי). את בגדי הערב ייצגו שמלות בגזרת מקסי עדכנית משיפון. הרפרור לוולנטינו עצמו נעשה בשמלות האדומות - הצבע המזוהה עמו. הקיסר אף נכח בתצוגה ופצח במחיאות כפיים סוערות.
בין הלקוחות החדשות: אמה ווטסון, שלבשה ולנטינו קוטור לטקס פרסי הבאפטה, ואל פנינג, שלבשה שמלה של המותג לטקס פרסי המבקרים. מילת המפתח היא קלילות, וזה עובד.

גיליון הקיץ האחרון של "ווג הום אינטרנשיונל" נחתם בכתבת אופנה מרהיבה שצילם טרי ריצ'רדסון, שבמרכזה גבר בדמות שוטר צרפתי מסרטי הגל החדש. מדובר בוורנר שרייר, 41, סופרמודל ניינטיזי. הוא מככב כעת בקמפיינים של "סייקל" ושל מזוודות Rimowa, ובאחרון הוא חוזר לשיק ה"ג'יימס דין בחליפה" שלו. ולמרות התנגדותו להשוואה, יש לשרייר כריזמה קולנועית כובשת, ובקו"ח שלו מצויה השתתפות בשני פיצ'רים מ-1997, לצד מיקי רורק וונסה פאראדי.
ככלל, דוגמנים גברים נוטים להתפייד מהר, אבל לא הוא. שרייר האוסטרי, שהיה פעלולן מקצועני בסרטים, דובר ארבע שפות ומתמחה בקונג פו. בשנות התשעים הוא כיכב, בין השאר, בקמפיינים ל"ורסאצ'ה", "ארמאני", "גס", "קלווין קליין" ו"גוצ'י", עבד עם תותחים כמו הרב ריץ', ברוס וובר וריצ'רד אבדון, והיה הגבר הראשון שכיכב על שער "ווג" הצרפתי.
הקאמבק שלו התחיל בקטנה בחורף 2009, ומגיע כעת לשיא. בראיון בעבר טען ש"אופנה אכן עושה אנשים, אבל תספורת טובה, גילוח וטיפוח הפנים הרבה יותר חשובים". בנים, תלמדו ממי שמדורג כרגע במודלס.קום במקום העשירי ברשימת האייקונים הגבריים של כל הזמנים, ומוביל מגמה של דוגמני עבר עם אישיות, שחוזרים לקמפיינים. תענוג.

מריסה ברנסון האייקונית, בת 64, הוגדרה בעבר על ידי איב סן לורן כ"נערה של הסבנטיז". היא הופיעה לראשונה על שער "ווג" הבריטי ב-1968, והייתה המודליסטה הכי רווחית בתקופתה. היא שיחקה בסרטים "מוות בוונציה" ו"בארי לינדון" ובקאלט "קברט". כעת התקמבקה בסרט המדובר "אני אהבה", חזרה לדגמן והתראיינה למהדורה האחרונה של מגזין "מטאל".

על ילדותה היא מדווחת: "גדלתי באירופה וגרתי בכל מקום, משום שאבי היה דיפלומט אמריקאי. הייתי בפנימיות פרטיות מגיל חמש ועד גיל 15. ביליתי הרבה זמן מחוץ לבית". דיאנה ורילנד, העורכת המיתולוגית של "ווג" האמריקאי, היא שהחליטה שמריסה חייבת להפוך לדוגמנית, למרות התנגדות סבתה - מעצבת העל אלזה סקפירלי, מי שהייתה הנמסיס של קוקו שאנל. "סבתי העדיפה שאתחתן ואתברגן, אבל זה ממש לא מה שרציתי לעשות", כך מריסה.
בעניין קריירת הדוגמנות, שהיא כותבת ספר על אודותיה, ברנסון אומרת: "עבדתי עם כל הצלמים הגדולים, כמו ססיל ביטון, ארווינג פן, ריצ'רד אבדון, הלמוט ניוטון, דיוויד ביילי. עולם הדוגמנות היה שונה מאוד. לא עשינו תצוגות אופנה. זה היה פחות עניין של יופי מושלם. היית צריכה סטייל וכריזמה ואישיות מדהימה".
על המעבר למשחק סיפרה: "התחלתי להשתתף במחזות באוף ברודוויי בניו יורק. יום אחד פגשתי את לוקינו ויסקונטי ברומא. הוא ביקש ממני להשתתף ב'מוות בוונציה', מעולם לא השתתפתי בסרט לפני כן. היינו מאוד קרובים עד שהוא מת". ואילו תובנות יש לה? "משמעת היא אחד הדברים הכי חשובים, וגם להאמין בעצמך, גם אם הזמנים קשים. חייבת להיות לך תשוקה למה שאת עושה. יש בי הרבה אמונה, וזה בסיס המהות שלי".