וידאו הרג את צילומי האופנה

צלמי האופנה מנסים להפוך את ההפקות למקוריות יותר עם הטרנד החדש: צילום דרך מסך וידאו. ב"ווג" איטליה, פריז ורוסיה כבר הפנימו. מי הבא בתור?

מיכל הניג | 2/3/2011 13:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ווג איטליה, ינואר 2011
ווג איטליה, ינואר 2011 סריקה
עורכי וצלמי האופנה מנסים למצוא כל הזמן דרכים לשדרג את הפקות האופנה שמתפרסמות בין דפי המגזינים עם אסתטיקות חדשות ומקוריות. הטרנד החדש שמופיע במגזינים מאז תחילת 2011 הוא צילום דרך מסך טלוויזיה או וידאו.

בהפקת השער הענקית The Power of Glamour בגיליון ינואר של "ווג" איטליה, צילם סטיבן מייזל את הדוגמניות אריזונה מיוז, פרייה בהאה אריקסון, ססילי לופז ואחרות בשלל בגדי קולקציות אביב-קיץ 2011, ביניהם מארק ג'ייקובס, שאנל ודיור.

הצילומים המגורענים, חלקם בצבע וחלקם בשחור-לבן, מציגים את הדוגמניות מתכוננות לתצוגת אופנה, כשחלק מהתמונות מצולמות דרך מסך וידאו ונותנות מראה מטושטש וריאליסטי.
סריקה
ווג איטליה, ינואר 2011 סריקה

אותה אסתטיקה מופיעה גם בגיליונות מרץ של "ווג" פריז ו"ווג" רוסיה. בגרסה הפריזאית, מצולמות הדוגמניות ססקיה דה בראו ודפנה גרונוולד דרך עדשת המצלמה של מרט ומרקוס בהפקה שלמה שנדמה כי צולמה דרך

מסך, כשאפילו שער המגזין מצולם באותה דרך, מה שמעניק לצופה תחושת מציצנות. 

סריקה
ווג פריז, מרץ 2011 סריקה

בגרסה הרוסית, צילם אלכסיי לובומירסקי את הדוגמנית קונסטנס ג'בלונסקי בבית משפט, כשחלק מהתמונות כאילו נתפסו דרך עדשת צלם וידאו, מה שנותן להפקה תחושה ריאליסטית וחדשותית.

סריקה
ווג רוסיה, מרץ 2011 סריקה
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/fashion/ordering_new_1/ -->