וידאו הרג את צילומי האופנה
צלמי האופנה מנסים להפוך את ההפקות למקוריות יותר עם הטרנד החדש: צילום דרך מסך וידאו. ב"ווג" איטליה, פריז ורוסיה כבר הפנימו. מי הבא בתור?

ווג איטליה, ינואר 2011 סריקה
בהפקת השער הענקית The Power of Glamour בגיליון ינואר של "ווג" איטליה, צילם סטיבן מייזל את הדוגמניות אריזונה מיוז, פרייה בהאה אריקסון, ססילי לופז ואחרות בשלל בגדי קולקציות אביב-קיץ 2011, ביניהם מארק ג'ייקובס, שאנל ודיור.
הצילומים המגורענים, חלקם בצבע וחלקם בשחור-לבן, מציגים את הדוגמניות מתכוננות לתצוגת אופנה, כשחלק מהתמונות מצולמות דרך מסך וידאו ונותנות מראה מטושטש וריאליסטי.

ווג איטליה, ינואר 2011
סריקה
אותה אסתטיקה מופיעה גם בגיליונות מרץ של "ווג" פריז ו"ווג" רוסיה. בגרסה הפריזאית, מצולמות הדוגמניות ססקיה דה בראו ודפנה גרונוולד דרך עדשת המצלמה של מרט ומרקוס בהפקה שלמה שנדמה כי צולמה דרך
מסך, כשאפילו שער המגזין מצולם באותה דרך, מה שמעניק לצופה תחושת מציצנות.

ווג פריז, מרץ 2011
סריקה
בגרסה הרוסית, צילם אלכסיי לובומירסקי את הדוגמנית קונסטנס ג'בלונסקי בבית משפט, כשחלק מהתמונות כאילו נתפסו דרך עדשת צלם וידאו, מה שנותן להפקה תחושה ריאליסטית וחדשותית.

ווג רוסיה, מרץ 2011
סריקה







נא להמתין לטעינת התגובות



