להרגיש בבית: רשת הילטון משיקה מותג מלונות חדש לשהייה ממושכת

בסוף השבוע שעבר, עשתה רשת מלונות הילטון את מה שלא עשתה כבר 20 שנה והשיקה מותג מלונות חדש תחת השם Home2. המלונות החדשים מתאימים לשהייה ממושכת ומעוצבים ברוח התקופה: רהיטים שניתנים להזזה, חומרים ממוחזרים ושלל אופציות להתחברות אלקטרונית

עלמה גור | 6/2/2011 11:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעידן שבו כדי לעבוד או ללמוד מכל מקום בעולם, כל מה שצריך זה לפטופ, אולי עוד כמה גאדג'טים ומזוודה, גובר הביקוש למלונות ששמים דגש על תחושת ביתיות ולאו דווקא על פינוקים יקרים.

מלונות המותג "Home2" של רשת הילטון מציעים למבקרים אפשרות לשהייה ממושכת במחירים ממוצעים, והסוויטות שלהם מאובזרות ומתאימות את עצמן לדור המכשירים הניידים. קהל היעד של המותג החדש אינו עוד אנשי עסקים שחוזרים למלון אחרי יום מתיש של פגישות וכל מה שהם רוצים זה מקלחת טובה ושינה, אלא אלה שלוקחים את העבודה יחד איתם – עד למיטה.

רשת הילטון מפעילה כבר מותג מלונות לשהות ממושכת שנקרא "Homewood", אבל מה שחדש בסוויטות של "Home2" הוא עיצוב הפנים הגמיש שמאפשר הזזת רהיטים וארגון חללי האחסון ופינת העבודה לפי הצורך האישי. חלק מהסוויטות מצויידות ב"קירות עבודה" שמאפשרים למבקרים להתחבר ולחבר את כל הציוד האלקטרוני שלהם בנוחות ולהרגיש כאילו הם עובדים מהבית.

הסלוגן של הרשת החדשה "At Home2 Suites, you're always Free to be you”, שם דגש על היכולת להתאים את הסביבה לעצמך. סוויטות הסטודיו נראות כמו דירת סטודנטים משודרגת במיוחד ויש בהן אפילו ספה לאירוח. בהילטון גם לא שכחו את המודעות הגוברת לשמירה על הסביבה: השטיחים והשולחנות בחדרים יהיו עשויים מחומרים ממוחזרים, הציוד החשמלי יהיה מהסוג החסכוני והחדרים יצוידו בפחי מחזור.




יחצ
שילוב בין עבודה לפנאי. סוויטה מדגם home2. יחצ

גם אזורים ציבוריים במלון יעוצבו באופן שמשלב בין עבודה ופנאי. אזור הלובי במלונות החדשים הוא גדול, נינוח ומזמין יותר מזה של מותג "Homewood" ובהילטון מקווים שהוא יגרום ללקוחות לצאת קצת מהחדרים כדי להרגיש פחות מבודדים במהלך שהות ממושכת.

הלובי ירוהט בסגנון מודרני ויכלול הרבה ספות, שולחנות צבעוניים ואזור מיוחד לארוחת בוקר. בחצר  מתוכננות בריכות שחייה, אזור לברביקיו ומתחם עם מתקני כושר. הרעיון הוא לשלב הזדמנות למפגש חברתי עם אפשרות לעבוד מחוץ

לחדר, מבלי להאלץ לצאת לאחד מבתי הקפה בעיר.

בהילטון מתכוונים להקים את המלונות בקרבת אוניברסיטאות, בתי חולים, בסיסי צבא ומרכזים מסחריים, כדי לפנות לקהל לקוחות שמגיע לאזור ליותר מיום או יומיים.

המלון הראשון נפתח בעיר פייטוויל בצפון קרוליינה, שישה אחרים נמצאים בשלבי בנייה במקומות שונים בארצות הברית. המלון החדש כולל 118 חדרים שעלות השהות בהם מתחילה ב-100 דולר ללילה. לא המקום לתרמילאים, אבל גם לא יקר בהשוואה למלונות הילטון אחרים.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/tourism/ordering_new_2/ -->