קהל היעד - מתחרעים: המילקי והקרמיסימו החדשים
מי, חוץ ממתבגרים נדיבי אקנה יתלהב מהמילקי שלוק החדש, ששואבים דרך וופל גלילית מצופה בשוקולד והאם גלידת הקרמבו החדשה של קרמיסימו מתחסלת מהר מדי בגללכם או בגללה?
על מה מדובר: התדמית שמתקבעת למילקי עם השנים היא של בחורה יפהפיה, מבוקשת ורבת מעלות שלא מפסיקה לעבוד על עצמה גם אחרי הנישואים. למרות שאין ויכוח על כך שהמילקי הוא קלאסיקה והצלחה לאומית, בשטראוס ממשיכים כל הזמן להכין לו וריאציות כדי שלא יהיה משעמם בקשר, גם אם המוצלח, שהמעדן בנה עם הציבור.
מה חדש: הקונספט הטרי, של הצמדת וופל גלילית למארז המילקי כדי שאפשר יהיה לשאוב את המעדן כמו עם קשית – גובל במופרך וחותר תחת המהות הבסיסי של אכילת המילקי. כל העניין הוא הרי להטביע את הכפית ולאסוף איתה באופן מעודן ותרבותי קצת קצפת וקצת שוקולד
למי כן: זללנים חסרי גבולות שאין להם בעיה עם אקנה.
למי לא: אכלנים שעובדים על הריסון.
מילקי שלוק, 19.90 שקלים למארז שישייה + 6 גליליות שוקולד.

על מה מדובר: מוצר שמעורר רגשות מעורבים הוא "הפסקת אוכל" של תנובה - מארז סימפטי של קערית פלסטיק כתומה, שקית קורנפלקס קטנה, קרטון חלב וניל בגודל כף יד של ילד בן שבע, כפית פלסטיק והפתעה. מצד אחד מדובר בהמצאה מנצחת שילדים מאוהבים בה. בעוד שקופסאת הקורנפלקס המשפחתית היא גדולה מדי מכדי ליצור איתה קשר, כאן מדובר בכלים בגודל לא מאיים שקל לילדים לתקשר איתם. ילדים אוהבים לגזור לבד את שקית הקורנפלקס האישית ולמלא בעצמם את הקערה שקיבלו במארז, ממיכל חלב שאפשר להסתדר איתו בלי לשפוך. מצד שני, חסכוני זה לא. ילדים שיתעקשו לאכול רק מהמארז האישי יגרמו להורים שלהם להוציא יותר כסף. אבל על עיצוב משלמים.
מה חדש: כדי לשמור את הקהל נאמן, תנובה מוצאים עכשיו חבר חדש בסדרת מארז הקורנפלקס האישיים, שיש בו דגני בוקר "שוגי תות-בננה" של "תלמה" בצבעי צהוב-ורוד על בסיס מוצרים טבעיים. טעים ורצוי עבור המשתמשים הכבדים, שכבר התחילו להשתעמם מהדגם עם העוגי והדגם הקלאסי עם הקורנפלקס הצהוב.
למי כן: העיקר שהילד יהיה מבסוט ויאכל משהו.
למי לא: הורים עם עקרונות שקונים רק מארזים משפחתיים.
8.52 שקלים. כשר למהדרין.

על מה מדובר: לאנשים שהפכו את אכילת הגלידה לחוויה קולינרית גבוהה, של בדיקת טעמים חדשים בגלידריות בוטיק, קשה לחזור אחורה לגלידות תעשייתיות. מה זה קשה? מרגיש צבא לגמרי. אבל הטעמים החדשים של קרמיסימו, מילה שאכלן הגלידה המפונק לרוב בכלל לא הוגה, יכולים לעזור גם לאכלן אנין להפשיר.

מה חדש: מפני שהחורף בפתח, החברה מוציאה עכשיו גלידה בטעם חורפי של קרמבו. הפעם התוספות שבגלידה: הביסקוויטים של הקרמבו וציפוי השוקולד הפריך, לא מעוררים געגועים לאיכויות של בן אנד ג'ריס אלא מרגישים מספק. גם הטעם החדש של מוס השוקולד הוא טעים. בשני המקרים, בכל זאת, יש תחושה שהחלב לא עשיר מספיק ומדובר במוצר דליל בסך הכל שמתחסל מהר בגלל המרקם האוורירי המידי.
למי כן: עממיים בנשמה שאוהבים מחירים נמוכים.
למי לא: מי שרגיל למרקם הדחוס של גלידות מחו"ל.
23.90 שקלים.