דברים שלובשים משם: כל מה שקורה במגזיני אופנה בעולם
קייטי גרנד, הסטייליסטית שאחראית למהפך של ויקטוריה בקהאם, מצליחה לצלם לנז'רי לא טראשי. וגם: הסטייל של פיי דאנווי והמוזה הנצחית בטי קאטרו. כל מה שחם בגזרת המגזינים
חזרתן של דוגמניות הלנז‘רי הסקסיות לאופנה היא חדשות ישנות, אבל מי שאחראית לטרנד היא קייטי גרנד, עורכת המגזין "לאב“ וסטייליסטית בכירה ואקטיבית, שתמיד תמכה ביופי פלורליסטי. היא זו ששדרגה את אלסנדרה אמברוזיו, נערת "ויקטוריה‘ס סיקרט,“ לדוגמנית תצוגות נחשבת וליהקה אותה לכתבות מערכתיות נחשבות. וגרנד לא עוצרת. היא מעוניינת לשנות את התפיסה לגבי הדוגמניות הטראשיות של צהובוני בריטניה.
דוגמה טובה היא קלי ברוק, ,31 בייב אנגלייה מקנט, הידועה בעיקר בשל חזה שופע, קמפיין לחזיות טריומף והופעה בתוכניות ריאליטי. בגיליון הראשון של "לאב“ ברוק זכתה לכתבת פרופיל

סביב פלורי ארנולד, , 21 מלונדון, יש כרגע באזז היסטרי. היא מוזיקאית מקצועית שלוהקה כפנים של הבושם החדש ELIXIR מבית נינה ריצ‘י, ורסיה חדשה של ה“נינה“ משנת , 2006 שמנסה ללכוד קהל יותר צעיר. פלורי היא לא רק הפנים הנסיכותיים של הבושם (אותו היא מגדירה כ“חנות ממתקים“ ,( אלא גם שרה את שיר הפרסומת, שהוא קאבר לשיר הידוע של להקת בלונדי "סאנדיי גירל,“ ומכיוון שהטקסט המקורי קצת דיכאוני, היא שכתבה אותו במיוחד. ארנולד, במקור מבריסטול, התחילה לתופף בגיל שש ומשנת 2008 היא מזוהה עם צוות המפיקים המצליחים "קסנומניה“ (שעבדו עם קיילי מינוג, שר, השוגבייבס ועוד ,( וניגנה עם ה“פט שופ בויז“ ועם ה“גירלס אלאוד.“ ב2010- היא יצאה לקריירת סולו, החלה להפיץ שירים באינטרנט ולקבל ביקורות די חיוביות. היא טוענת ש“זה מאוד חשוב שיהיה לך קשר ישיר עם המעריצים, ושתהיה להם דרך להיכנס לעולם שלך, בלי לחץ של חברות ענק.“
מה שיפה בבית נינה ריצ‘י זה שהם חיפשו מישהי אנונימית, שדרך הקמפיין תהפוך לכוכבת. ארנולד עונה על כל הציפיות ואף מעבר להן, כבחורה הקולית החדשה בשכונה. היא אומנם עושה את צעדיה הראשונים בעולם האופנה, אבל הבגדים המועדפים עליה הם של "מארק ביי מארק ג‘ייקובס“ ושל "שאנל.“ אתם יכולים להקליק לאתר של "קסנומניה,“ להתרשם מהקליפ שלה מופיעה במסיבת ההשקה של הבושם בפריז, ולהגיע למסקנה שהיא עוד תפגיז, בוודאות.


מקווין אף הוא הפך את ואן רונקל למעצבת התלבושות המועדפת עליו וטען בהמשך ש“קראון“ הוא הסרט האהוב עליו ביותר מכל סרטיו. אומנם לא מדובר כאן בפאר היצירה הקולנועית, אבל הדינמיקה בין מקווין לדאנאוויי, בשילוב עם הסטייל, מביאים את סגנון סוף שנות השישים-תחילת השבעים לכדי שלמות. על מנת לקבל השראה אופנתית למה שיהיה טרנדי בחורף הקרוב, צפו בו. בן יותר מ42- שנה וכה רלוונטי.

בטי קטארו היא מוזה אמיתית, שהחלה את דרכה כדוגמנית הבית של קוקו שאנל והפכה להשראה לדורות של מעצבים, ובייחוד לאיב סן לורן, שהיה חברה הטוב. יותר מארבעה עשורים (היא אינה מסגירה את גילה) היא מהווה השראה לעולם האופנה, עם הלוק האנדרוגיני שלה. היא אשה רבת ניגודים, שמגדירה עצמה כשונאת אופנה, אבל שיקית לעילא. היא נתנה ראיון חושפני לגיליון ספטמבר של "הרפר‘ז באזאר“ הבריטי.

קטארו הוצגה בפני שאנל בשנת .1962 "משום שהייתי הכי צעירה וקצת מוזרה, היא חיבבה אותי. היא שנאה את כולם.“ וזו הייתה מטרתה בחיים: "לעולם לא לעבוד - והצלחתי." את סן לורן היא הכירה במועדון בפריז. "הוא שאל אם אצעד על המסלול עבורו וסירבתי. אני חושבת שהוא חיבב אותי עוד יותר בגלל זה. מאותו יום היינו ביחד. אני חושבת שאיב הרגיש שאנחנו אותו דבר מבפנים. היו לנו אותם ’אפס אנד דאונס.‘ הסיבה שבגללה התעוררנו בבוקר הייתה כדי להחליט לאן נצא באותו ערב.“
על הלוק שלה אמרה: "כל פעם שלבשתי שמלה רציתי למות. למזלי, בגדים גבריים התאימו לי. שום דבר בחיי לא היה מתוכנן. לא הבגדים ולא המאהבים.“ בדיעבד, ואחרי זיכרונות ספוגי סמים, אלכוהול וגמילות, היא אומרת ש“אני חושבת שלא היינו טובים אחד עבור השני, משום שהוא (איב) היה מתקשר אלי ואומר בדרמטיות ’אני רוצה למות,‘ ואני הייתי עונה לו ’אתה כל כך צודק.‘ אבל הוא לא רצה להשתנות באמת. לעולם לא יהיה עוד סן לורן. הוא הרגיש את החיים והמחיש זאת באמצעות בגדים“.
