מבצע בקרביץ: זואי קרביץ ובונו הסתדרו על קמפיין

בתי האופנה מעדיפים העונה דוגמנים שיככבו בפרסומות שלהם ולא סלבריטאים. הקמפיינים שמובילים בונו ואשתו, זואי קרביץ ונעמי ווטס עושים דווקא חשק לפנים שיש מאחוריהם סיפור

פלורה צפובסקי | 12/9/2010 15:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
באביב האחרון, כאשר נחשפו הקמפיינים הבינלאומיים לסתיו-חורף 2010, ניתן היה להתרשם שעולם האופנה עשה עוד צעד לצמצום תופעת הסלבריטאים המדגמנים. דוגמניות העל הוותיקות – ג'יזל, קייט מוס, סטלה טננט, נטלייה וודיאנובה ואנה רוביק, שהחליפה את לארה סטון במשבצת הבחורה האופנתית של העונה, התייצבו שוב במרכז הקמפיינים של פראדה, איב סן לורן, בלנסיאגה ועוד.

"אני מעדיפה פנים חזקות שלא מקושרות לאף עולם תוכן, בין אם מדובר במוזיקה או הוליווד", אמרה אז פרידה ג'יאניני, מעצבת הבית של "גוצ'י" בראיון ל – Vogue הבריטי, כהסבר לגיוסה של הדוגמנית רקל זימרמן.

אם בכל זאת נשתדל לדלות סלבריטאים שנבחרו העונה להוביל קמפיינים של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים, נישאר עם חבורה די מעניינת – מדונה לדולצ'ה וגבאנה, נעמי ווטס ל"אן טיילור", זואי קרביץ, הבת של הזמר לני קרביץ, כפנים של ליין הקאז'ואל T של אלכסנדר וואנג, והתוספת האחרונה – בונו, סולן להקת U2 ואשתו, אליסון היוסון, בקמפיין חדש של לואי וויטון. מלבד מדונה, עבור כולם מדובר בקמפיין אופנה ראשון, ועבורנו, הזדמנות מצוינת לבחון מה צריך סלב להביא לשולחן בימים אלה כדי לסגור עסקה פרסומית.
צילום: מתוך הקמפיין
זואי קרביץ לאלכסנדר וואנג. גנים של מהממת צילום: מתוך הקמפיין

קרביץ סומנה כבר לפני מספר שנים כ"בת של" מגניבה בעלת סטייל מעניין, חתומה גם על קמפיין הבושם Princess של וורה וואנג, אבל צילומי המונוכרום המינימליסטיים והחזקים של וואנג, לצידו של הדוגמן הברזילאי החתיך מקס מוטה, רחוקים שנות אור מהסטיילינג הילדותי והמשועשע של הבושם.

הסטטוס הרענן וההיפסטרי שלה, והחספוס המסוים שמאפיין אותה, התאימו כמו כפפה

ליד לאמירה הספורטיבית-לוחמנית שפירסמה את וואנג.

נעמי ווטס האוסטרלית היא שחקנית שניחנה בסקס-אפיל שברירי שכנראה קצת נופל בין הכיסאות בקרב מפרסמים אירופאים. אן טיילור, המותג שהיא מפרסמת הוא מותג כל-אמריקאי מתון, הפונה לנשים אמידות, שמצא את עצמו באביב במרכזה של שערוריית פוטושופ עצבנית לאחרונה (בשל ריטוש קמטים והצרת היקפים, כמובן).

נעמי ווטס. כמה נעים ומכניס להיות ניטרלית
נעמי ווטס. כמה נעים ומכניס להיות ניטרלית צילום: מתוך הקמפיין
 


הבחירה בווטס, האמא הטרייה, נעשתה אולי בגלל העדר של קונוטציות כלשהן ובזכות הניטרליות שלה. ווטס לא זוהתה מזמן עם סרט משמעותי וחייה מנוהלים מחוץ לאור הזרקורים לא הפריעו גם. ההבעות הרגועות של ווטס הבשלה והיפה מחזקות את הניסיון של המותג לשדר בגרות ולהחזיר את אמון הציבור. פניה של השחקנית זכו לבחינה מדוקדקת של אמצעי התקשורת, כדי לבדוק אם נעשה פה ריטוש מקומם.

צילום: מתוך הקמפיין
בונו ואישתו לבושים בבגדי המותג האפריקאי שלהם עם תיקי הנסיעות של לואי ויטון. האם מדובר בשחור מרזה או באישה עם גזרה מופלאה? צילום: מתוך הקמפיין

במקרה של בונו, דווקא עומס הקונוטציות והתדמית הרועמת הם אלה שזיכו את המוזיקאי בהשתתפות בקמפיין המלהיב שצולם על ידי הצלמת עטורת הקרדיטים אנני לייבוביץ'. בצילומים, נראים בונו ואשתו כאילו הונחתו באמצע שדה אפריקאי, בדרכם למסע הרפתקני.

בעבר צולמו לקמפיין תיקי הנסיעות של ויטון, האסטרונאוטים האמריקאיים הראשונים וגם דייגו מראדונה וזינדין זידאן, כשהדגש היה על מסע, הרפתקאות וחציית גבולות. בונו ואלי לבושים בצילומים בבגדים של Edun, המותג האפריקאי שהקימו כדי לעודד תוצרת מקומית והתיקים שבידיהם נוצרו בשיתוף פעולה בין לואי וויטון ל – Edun. הפוזה העצמאית וההצצה לזוגיות הפוטוגנית וארוכת השנים של השניים, נמצאים כולם בפריים. מפתיע שהכריזמה והמהימנות של האירי המסרב להזדקן, לא צדו עד כה את עיניהם של צלמי אופנה ומנהלי קריאייטיב.

הטעימה הזו מעוררת חשק לחזרה של סלבריטאים מעניינים אל דפי המגזינים, שיגונו את השלטון הנוכחי של בעלי הפנים המושלמות, אלה שאין מאחוריהם רקע מעניין באמת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_leisure/fashion/ordering_new_1/ -->