מבצע בקרביץ: זואי קרביץ ובונו הסתדרו על קמפיין
בתי האופנה מעדיפים העונה דוגמנים שיככבו בפרסומות שלהם ולא סלבריטאים. הקמפיינים שמובילים בונו ואשתו, זואי קרביץ ונעמי ווטס עושים דווקא חשק לפנים שיש מאחוריהם סיפור
"אני מעדיפה פנים חזקות שלא מקושרות לאף עולם תוכן, בין אם מדובר במוזיקה או הוליווד", אמרה אז פרידה ג'יאניני, מעצבת הבית של "גוצ'י" בראיון ל – Vogue הבריטי, כהסבר לגיוסה של הדוגמנית רקל זימרמן.
אם בכל זאת נשתדל לדלות סלבריטאים שנבחרו העונה להוביל קמפיינים של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים, נישאר עם חבורה די מעניינת – מדונה לדולצ'ה וגבאנה, נעמי ווטס ל"אן טיילור", זואי קרביץ, הבת של הזמר לני קרביץ, כפנים של ליין הקאז'ואל T של אלכסנדר וואנג, והתוספת האחרונה – בונו, סולן להקת U2 ואשתו, אליסון היוסון, בקמפיין חדש של לואי וויטון. מלבד מדונה, עבור כולם מדובר בקמפיין אופנה ראשון, ועבורנו, הזדמנות מצוינת לבחון מה צריך סלב להביא לשולחן בימים אלה כדי לסגור עסקה פרסומית.

קרביץ סומנה כבר לפני מספר שנים כ"בת של" מגניבה בעלת סטייל מעניין, חתומה גם על קמפיין הבושם Princess של וורה וואנג, אבל צילומי המונוכרום המינימליסטיים והחזקים של וואנג, לצידו של הדוגמן הברזילאי החתיך מקס מוטה, רחוקים שנות אור מהסטיילינג הילדותי והמשועשע של הבושם.
הסטטוס הרענן וההיפסטרי שלה, והחספוס המסוים שמאפיין אותה, התאימו כמו כפפה
נעמי ווטס האוסטרלית היא שחקנית שניחנה בסקס-אפיל שברירי שכנראה קצת נופל בין הכיסאות בקרב מפרסמים אירופאים. אן טיילור, המותג שהיא מפרסמת הוא מותג כל-אמריקאי מתון, הפונה לנשים אמידות, שמצא את עצמו באביב במרכזה של שערוריית פוטושופ עצבנית לאחרונה (בשל ריטוש קמטים והצרת היקפים, כמובן).

הבחירה בווטס, האמא הטרייה, נעשתה אולי בגלל העדר של קונוטציות כלשהן ובזכות הניטרליות שלה. ווטס לא זוהתה מזמן עם סרט משמעותי וחייה מנוהלים מחוץ לאור הזרקורים לא הפריעו גם. ההבעות הרגועות של ווטס הבשלה והיפה מחזקות את הניסיון של המותג לשדר בגרות ולהחזיר את אמון הציבור. פניה של השחקנית זכו לבחינה מדוקדקת של אמצעי התקשורת, כדי לבדוק אם נעשה פה ריטוש מקומם.

במקרה של בונו, דווקא עומס הקונוטציות והתדמית הרועמת הם אלה שזיכו את המוזיקאי בהשתתפות בקמפיין המלהיב שצולם על ידי הצלמת עטורת הקרדיטים אנני לייבוביץ'. בצילומים, נראים בונו ואשתו כאילו הונחתו באמצע שדה אפריקאי, בדרכם למסע הרפתקני.
בעבר צולמו לקמפיין תיקי הנסיעות של ויטון, האסטרונאוטים האמריקאיים הראשונים וגם דייגו מראדונה וזינדין זידאן, כשהדגש היה על מסע, הרפתקאות וחציית גבולות. בונו ואלי לבושים בצילומים בבגדים של Edun, המותג האפריקאי שהקימו כדי לעודד תוצרת מקומית והתיקים שבידיהם נוצרו בשיתוף פעולה בין לואי וויטון ל – Edun. הפוזה העצמאית וההצצה לזוגיות הפוטוגנית וארוכת השנים של השניים, נמצאים כולם בפריים. מפתיע שהכריזמה והמהימנות של האירי המסרב להזדקן, לא צדו עד כה את עיניהם של צלמי אופנה ומנהלי קריאייטיב.
הטעימה הזו מעוררת חשק לחזרה של סלבריטאים מעניינים אל דפי המגזינים, שיגונו את השלטון הנוכחי של בעלי הפנים המושלמות, אלה שאין מאחוריהם רקע מעניין באמת.