"תעודת אחריות" במלון: 15% הנחה אם אינכם מרוצים

רשת המלונות ישרוטל תחלק לאורחיה "תעודת האחריות" ובה יצויינו הפיצויים הכספיים על קבלת החדר באיחור או תקלות שונות. לא אהבתם את המזון? תקבלו שובר של 100 שקל לארוחה

גידי בוקר | 26/5/2010 10:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
15% הנחה על תקלה בחדר שלא תטופל. ישרוטל
15% הנחה על תקלה בחדר שלא תטופל. ישרוטל צילום: יח"צ
הנהלת מלונות ישרוטל הודיעה באחרונה כי ב"תעודת האחריות" אותה היא מציעה לאורחיה, תכלול גם את יחס צוות המלון לאורחים. לפי תעודת האחריות, אורחים שיחושו כי צוות המלון אינו קשוב לצורכיהם ועושה כל שביכולתו לטפל בפניותיהם או לסייע להם בכל נושא המצוי בשליטת המלון - יקבלו הנחה מיוחדת של 15% ממחיר החדר באותו יום.

תעודת האחריות של ישרוטל אינה מסתפקת, כאמור, רק בציון ההתחייבויות אלא גם כוללת רשימת פיצויים המגיעים לאורחים אם צוות המלון לא יצליח לעמוד בהן.

לדוגמא: בנושא קבלת החדר בזמן - חריגה של עד שעה מקבלת החדר במועד שהובטח לאורח תזכה אותו ב-15% ממחיר החדר. חריגה של יותר משעה תזכה את האורח ב-25% הנחה.

גם
תקינות החדר ונקיונו נושאים מנגנון של פיצוי. תקלה כלשהי בחדר שלא תטופל לשביעות רצון האורח תזכה אותו ב-15% הנחה ממחיר החדר באותו יום.

ומה לגבי הארוחות? "מזון איכותי, טרי, ומגוון" צריך להיות מוגש לאורחים בחדרי האוכל ובמסעדות המלון, ואורח שיחוש כי המלון לא עמד בהתחייבות זו יקבל שובר בשווי של 100 שקל למימוש במסעדות המלון באופן מיידי או בחופשתו הבאה.

"אנו בישרוטל מחויבים להעניק לאורחים שלנו רמת אירוח גבוהה, איכותית ואדיבה ביותר. אנו משקיעים ללא הרף במוצר שלנו, ומאמינים בו וביכולתנו לקיים מחויבות זו ולשמור אותה לאורך זמן - וזאת בהמשך לדרישות הקפדניות שאנו דורשים מעצמנו", אמר מנכ"ל ישרוטל , רפי שדה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תיירות בארץ''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים