ממש יופי: מה חדש על מדפי הטיפוח
בריפליי משיקים המצאה שפותרת את בעיית הריח המתנדף, עם בושם שמתרענן בעזרת טיפת מים אחת קטנה. וגם: הבושם החדש של דונה קארן מתהדר באג'נדה שמחזקת את קוטפות הווניל באוגנדה
המעצבת דונה קארן משיקה את Pure DKNY, בושם חדש לנשים שמתהדר לא רק בניחוח, אלא גם באג'נדה, כלומר, בושם עם מסרים חברתיים. הוא מושק בשיתוף פעולה עם ארגון CARE העולמי, המפעיל כפרים חקלאיים באוגנדה ומלמד את קוטפות הווניל את לא פחות מאשר רזי כלכלת החקלאות. הווניל המשמש
הבחירה בארגון ובנשים החקלאיות באוגנדה אינה מקרית. רוב הווניל בעולם מגיע ממדגסקר. אוגנדה מייצרת כיום רק 9% מאספקתו בעולם ופרויקט זה בא לחזק את החקלאות המקומית ולקדמה כמקור הווניל החלופי הטוב בעולם.

ברוח האג'נדה גם אריזת הבושם ידידותית לסביבה - הבושם פותח ללא ניסוי בבעלי חיים, בקבוק הזכוכית השקוף הינו בהשראת טיפות גשם, הזכוכית ניתנת למחזור ב-100%, הקרטון מודפס בדיו VOC (המכיל כמויות מועטות יותר של תרכובות אורגניות מתנדפות), ועשוי מנייר באישור יערנים (כלומר, על כל עץ המשמש לאריזה ניטע עץ אחר במקומו).
את קמפיין הפרסום ל-Pure DKNY מובילה הדוגמנית אנג'לה לינדוול, דוברת ופעילה חברתית בארגון "the heart truth, בצילומיו של צלם האופנה נתנאל גולדברג, כשהיא מופיעה עם בנה סבסטיאן ועם בן זוגה.
מחיר: 520 שקל ל-100 מ"ל; 380 שקל ל-50 מ"ל; דאודורנט בניחוח הבושם: 210 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

בעזרת מולקולה טבעית בשם ציקלודקסטרין, ניתן לרענן מחדש את הבושם, גם לאחר שעברו שעות של שימוש, בעזרת טיפה אחת של מים אותה מטפיחים על הנקודות בהן הותז בתחילת היום. תוספת הלחות משחררת מחדש את התווים העליונים של הבושם.
הניחוח לאשה מכיל תפוז מתוק, ברגמוט, פרזיה, קוקטייל פירות אדומים, סחלב, ורד, ארז ואלגום ואילו הניחוח לגבר מכיל עלה קיסוס, מנדרינה, הל, מרווה מרושתת, עלה ארז, אקורד מים, ארז ופצ'ולי.
גם פה האריזה היא ברוח המוצר עצמו. סטינה פרסון, אמנית צבעי המים, עיצבה את האריזה עבור הבושם בעזרת, איך לא, צבעי מים עשירים, במראה קאלט-קלאסי. העיצוב הנשי מקושט בצבעי אלמוג בהירים ואנרגטיים, והגברי צבוע בכחולים וירוקים עמוקים וקרירים.
מחיר הבושם לנשים: 169 שקל ל-60 מ"ל; 229 שקל ל-90 מ"ל. לגברים: 169 שקל ל-75 מ"ל; 229 שקל ל-125 מ"ל; אפטר שייב : 129 שקל; דאודורנט ספריי :59 שקל. מדובר במחירי השקה עד להודעה חדשה. להשיג בלעדית בסופר פארם.

הסומק במרקם קרמי משיי הוא רב-תכליתי, מכיל פודרה ומתאים גם לשימוש על השפתיים במקום שפתון או ליפ גלוס. הוא מבטיח, מלבד לדאוג לצבעים אדומים וורודים, גם להעניק לעור תחושה קטיפתית, וליצור מעטה מט. הסומק מגיע בגוונים ורודים עם הדפס של גלים.
מחיר מיוחד לוולנטיין: 49 שקל. להשיג ברשת חנויות מאדינה מילאנו ברחבי הארץ.

המברשות, פרי פיתוח של ארון דה מיי, המנהל האמנותי של לנקום, בעיצוב מודרני ואלגנטי, עברו מבדקים קפדניים אשר בחנו את מרקם מוצרי האיפור על גבי סיבי שיער המברשות, על מנת להבטיח רמת איפור אפקטיבית ומושלמת.
מחירים: Foundation Brush – המברשת למריחת מייק-אפ (170 שקל); Flat Base Eye – מברשת לבסיס העין המקבעת את הצללית (110 שקל); Lip Brush – מברשת שפתיים למראה מדויק (95 שקל). להשיג ברשתות הפארם.

סדרת הקרמים החדשה מיועדת לגוף, לצוואר ולידיים, והיא מועשרת בתערובת שמנים ומינרלים שאמורים להעניק לחות עשירה לעור, להזין ולרכך אותו.
מחיר: 70 שקל ל-250 גרם. להשיג ברשתות הפארם.

המוצרים בסדרה: חמאת גוף - אידיאלי לימים קרים ולשעות עייפות בניחוח אוריינטלי - ונילה אמבר (30 שקל) קרם גוף - מועשר בויטמין C+E ומבטיח להעשיר ולהזין את העור בלחות, נספג בקלות ובמהירות כך שמאפשר להתלבש מיד (10 שקל), קרם ידיים - מועשר בשמנים מינראלים במרקם קטיפתי, וגם הוא מבטיח להספג בקלות, לרכך ולהעשיר את העור בלחות (10 שקל), קרם רגליים - קרם עשיר לכף הרגל, נספג בקלות, מועשר בשמנים מינרלים וחמאת קקאו למניעת יובש והזנת העור בלחות אופטימאלית. (10 שקל)
המחירים האטרקטיבים (אתם חייבים להודות) הם מחירי היכרות עד סוף חודש פברואר. להשיג ברשת סופר-פארם.