הגברים של מחר: ילדים שמתלבשים כמו גברים

הילדים של היום כבר לא מוכנים להסתפק בטרנינג ובנעלי ספורט. מבט חטוף בארון של כמה קטנטנים ייצוגיים יגלה סקיני ג'ינס, מכנסי סיגר ואפילו חולצות פולו. לא למבוגרים בלבד

לי רוזן | 25/1/2010 9:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מהפכת האופנה הגדולה של השנים האחרונות לא נעצרה רק בלידתם של המטרו-סקסואלים, האובר-סקסואלים וחבריהם. נכון להיום כמעט אין בית אופנה שלא אימץ לעצמו גם את נישת הילדים; דולצ'ה וגבאנה ג'וניור, פנדי קידס, ארמאני, מארק ג'ייקובס וג'ון גליאנו הם רק חלק קטן מגן השעשועים העצום הזה. ההורים של עכשיו מחנכים דור חדש של ילדים עם מודעות גבוהה לעצמם ולמראה שלהם - וכמובן גם למותגים.

"הילדים של היום מודעים יותר מאי פעם למראה החיצוני ולהופעה שלהם - העניין האופנתי תופס מקום של כבוד כבר מגיל שמונה", אומרת יעל כרמי, מעצבת האופנה של גולף קידס. "הם מושפעים מהטרנדים העולמיים: מספורטאים, כוכבי רוקנ'רול וסקייטרים, וחשופים יותר לדמויות טלוויזיוניות אותן הם נוטים לחקות בלבושם".
צילום: יחסי ציבור
קולקציית חורף של גולף קידס צילום: יחסי ציבור

אז איך רוצים הגברים הצעירים להתלבש? כמו הגדולים כמובן: טרנדי, נכון, מחמיא וממותג. תשכחו מחליפות טרנינג ונעלי ספורט לבנות והכינו מקום בארון לסקיני ג'ינס, חולצות פולו וטישרטים עם הדפסים מדליקים בסגנון שנות השמונים. "אם בעבר הייתה אופנת ילדים מובהקת, ילדותית ונאיבית, הרי שעכשיו ההבדלים בין אופנת הגברים לאופנת הבנים הצטמצמו וקיימת נטייה להלביש את הקטנים כמו הגדולים", מדגישה כרמי. "הבנים מתעקשים לא להגיע לבית הספר בטרנינג, אלא בג'ינס אופנתי, וחשוב להם להתלבש נכון למסיבות יום הולדת ולאירועים חברתיים".

"נקודת המוצא בבגדי הילדים היא עדיין נוחות, אבל חשוב גם שהפריטים יהיו טרנדיים", אומר פיני פרטוק, מנכ"ל

רשת זברה. "למשל, יש עכשיו ביקוש גבוה לקפוצ'ונים רק בגלל שהם מככבים במלתחות הבוגרות יותר. חברות האופנה לא נשארות אדישות לקליינטורה החדשה והגזרות עודכנו בהתאם - יותר מכנסי סקיני וסיגר, טופים גבריים, נעליים ספורטיביות טרנדיות, ובעיקר צבעוניות כהה יותר ובוגרת הרבה יותר.

מותגי ילדים כמו "רוק יור בייבי" ו"ליטל בלאק שיפ", למשל , מציעים לתינוקות פריטים ייחודיים בהשראת עולם הרוק הכוללים הדפסי גיטרות סמלי שלום וכתובות רוקיסטיות כשהצבע השולט הוא שחור. אז עכשיו, אחרי שהלבשנו את הזאטוטים כמו גדולים על פי דרישתם, כל שנותר לנו לקוות הוא שבהתאם למראה הבוגר הם גם ינהגו כך וילמדו להפעיל את מכונת הכביסה בעצמם.

צילום: ג'ון סמית
רוק יור בייבי. מראה הילדים של WEDGIE צילום: ג'ון סמית

צילום: יחסי ציבור
בילבונג, 72 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
פוקס קידס, 100 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
ילדותי, חולצה 95שקל; מעיל 149 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
קדס קידס, 130 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
זארה, 249 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
זארה, 80 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
ילדותי, 99 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
הונגמן קידס, 150 שקל צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
גולף קידס, 90 שקל צילום: יחסי ציבור
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים