קמיעות ונחשים: רגע לפני הפרידה המדוברת, הברנג'לינה מעצבים תכשיטים נגד עין הרע

תשכחו מהחוט האדום של מדונה. הפרוטקשן החדש הוא צמיד עם דמות נחש בעיצובם של הבראנג'לינה. וגם: מגפי השעה הם מגפיים עם שרוכים בהשראת מרי פופינס וסצנת הסאדו מאזו

את
אלינור דביר | 24/1/2010 16:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת המותרות הבריטית אספריי נוסדה לפני קצת פחות מ-230 שנה, והיא מתמחה בייצור אביזרים, תכשיטים, מוצרי עור ופריטי מורשת כדוגמת ספרים, משחקים ואביזרי ספורט מסורתיים. בקיצור - כל מה שלא מתאים לאקלים ולהלך הרוח המקומיים. לא הייתי טורחת לכתוב עליהם, אלמלא שיתוף הפעולה האחרון שלהם עם צמד הכוכבים ההוליוודיים אנג‘לינה ג‘ולי ובראד פיט. הזוג הפוטוגני השיק בסוף נובמבר אוסף של תכשיטים וכלי בית בעיצובו שנמכר באתר ובחנויות הלייבל, ושרווחי הנטו שלו (הבטחה מסויגת למדי) ייתרמו ל-ECPP - קרן הצדקה של ג‘ולי.

הליין הנוצץ נקרא PROTECTOR (מגן) ונושא את דמות הנחש כמוטיב מוביל. מתברר שבזמן ההריון עם בתה שיילו קיבלה ג‘ולי טבעת נחש שאמורה הייתה להגן עליה, וכך הפך הנחש לקמיע הרשמי של השבט. הקולקציה כוללת תכשיטים נחשיים למדי למבוגרים ולילדים ופריטי כסף ומתנות לתינוק, העשויים כסף וזהב ומשובצים ביהלומים ובשאר אבנים טובות. בעלי האמצעים יוכלו אף להזמין פריטים עד ללבנט דרך אתר החברה.

להשיג באתר של אספריי , מחירים: החל מ-195 ליש"ט. 
צילום: מתוך האתר
תכשיטים בעיצוב בראנג'לינה. על כל רעה שלא תבוא צילום: מתוך האתר

צילום: מתוך האתר
צילום: מתוך האתר
נוצות וקצפות

הפירוש המוצלח של מנגו
הפירוש המוצלח של מנגו צילום: יחסי ציבור
מנגו מביאה את בשורת הדיטיילינג של העונה: דרמה מעודנת

גיליון חודש דצמבר של "ווג" האמריקאי מקדיש שני אייטמים בולטים למראה הלוהט של העונה, שאמור לגלוש גם לאופנת האביב. העיטורים הנכונים כרגע, על פי ווינטור ושות', נחלקים לשניים: קפלים צפופים במראה קצפתי מהזן שהוצג באוספים של שאנל, מרקזה וג‘יאמבטיסטה ואלי, ושלל נוצות שנצפו באותם אוספים בדיוק, וגם בקולקציות של אן דמולמיסטר ובקולקציית האביזרים של מארני.

הרעיון מאחורי שני המראות זהה: מראה ערב זוהר ודרמטי אבל באופן מעודן ונוטף שיק. רשת מנגו מציעה פרשנות עממית לטרנדים, אשר בשילוב עם אבזור נכון תספק את המענה הנדרש. מנגו נעזרת לא פעם באוספי הדיזיינרים הנחשבים, אך בניגוד למתחרותיה מקפידה לא להעתיק אאוטפיטים, אלא להציע אלטרנטיבה קז‘ואלית ונגישה, שבסופו של דבר הופכת לייחודית ומעניינת יותר. שמלות הנוצות וקפלי הקצפת של הרשת ישתלבו מצוין עם החגורות, אביזרי השיער והתכשיטים הנכונים. כדאי גם לעיין בליין פריטי העור הטרנדיים מאוד, שמוגשים במראה גרובי צעיר ובמחירים אטרקטיביים ביותר ביחס להיצע בשוק.

להשיג: בחנויות הרשת.


צילום: גטי אימג'ס
המקור. תצוגת אופנה של שאנל צילום: גטי אימג'ס
לא נשרכים מאחור

הזיווג של מרי פופינס וסצינת ה-S&M אחראי למגפי השעה
 
בדיוק כאשר נדמה כי מצב המגפיים הולך מדחי אל דחי בשל ההיצע הלא מחדש וההתחממות הגלובלית, קם ריקרדו טישי, המנהל האמנותי של בית ג‘יבנשי, ומנופף בגאווה במגפי השרוכים שלו. הרעיון פשוט מאוד: מגפיים לא גבוהים, עד אמצע השוקיים מקסימום, שמגובים ברכיסה לכל האורך. בקיצור, מרי פופינס שיק.

אפשר לבחור בעקבי פלטפורמה או לקצץ בהונות א-לה פיפ טואו, אבל העיקרון אחיד: מראה מיליטנטי שקורץ ל-S&M.

האובייקטים הנוגעים בדבר: מגפיים של  IRREGULAR CHOICE, מחיר: 592 שקל ברשת בהונות ושופרא; LOLA CRUZ, מחיר: 1,480 שקל בבוטיק מימה בת"א ורמה"ש; רפטו ב-1,640 שקל בבוטיקים עלמה ובנקר בת"א.

צילום: יחסי ציבור
אי רגיולר צ'ויס. 592 שקל ברשת בהונות ושופרא צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
בהונות חשופות. מקולקציית הקיץ של ג'יבנשי צילום: יחסי ציבור

צילום: יחסי ציבור
רפטו. 1480 שקל בבוטיקים עלמה ובנקר בת''א צילום: יחסי ציבור
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים