החוש החושני: מה חדש על מדפי הטיפוח

האם קרם העיניים המבוסס על שיטת הריפוי איורוודה, באמת הצליח לטשטש קמטוטי עיניים? הנסיינית מדווחת. וגם: הבושם החדש ששיחרר מארק ג'ייקובס מצליח לענות על הגדרת החושניות

הילה רמלר | 13/1/2010 11:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קרם עיניים
קרם עיניים צילום: יחסי ציבור
ניסיון 1: אננדה, סדרת האיירוודה

Grenoble Nut היא סדרת מוצרי טיפוח חדשה מבית אננדה, שמבוססת על תורת האיורוודה, תורה הודית עתיקה הקוראת לאיזון ולהרמוניה פנימית. כל המוצרים של חברת אננדה ("אלת האדמה" בסנסקריט) מבוססים על מחקר ופיתוח מדעי רב שנים, באים מפרי האדמה, נלקטים מתוך כבוד והוקרה לטבע ומיוצרים ביד אוהבת ומבינה, כך מוסרים מהחברה.

בבסיס האמונה האיורוודית עומדת התפיסה כי לאדמה וליקום, מקור החיים והיצירה, יש יכולת בסיסית מוכחת לספק לנו את כל צרכינו. הטיפול בעור הפנים, הגוף והשיער, לפי השיטה האיורוודית  מבוסס על חומרים מן האדמה, חומרים טהורים שלא רוססו ואינם מכילים כימיקלים. סדרת המוצרים של אננדה מכילה צמחי מרפא, שמנים ארומתרפיים ושמני אגוזים המכילים ויטמינים מזינים, מאזנים ובעלי כושר הגנה, ריפוי וחידוש הנעורים. חומר מרכזי בו נעשה שימוש הוא מיצוי אגוז המלך מגרנובל שבצרפת. מלבד זאת מכילים מוצרי הסדרה ריכוז פעיל של פרוטאינים, מינרלים, ויטמינים וחומצה צמחית מיוחדת, שביחד מהווים זרז אנרגטי לתאים ומעניקים לעור מתיחה מיידית, טיפול אינטנסיבי בקמטים וכתמים, משפרים את זרימת הדם בנימים ופועלים כנוגדי חמצון להגברת עמידות העור בפני פגעי הזמן.

המוצרים בסדרה: קרם פנים פעיל לשיקום עור הפנים והצוואר, סרום משקם, קרם עיניים משקם, סרום ויטמינים מרוכז, תחליב ניקוי, קרם הזנה עשיר, קרם לחות והגנה 30 SPF, תחליב הגנה מהשמש 30 SPF וג'ל אלוורה.

המוצר שנוסה: קרם עיניים

דבר החברה: המוצר משקם, מטפח וממריץ את יכולת ההתחדשות של העור העדין באזור העיניים ומסייע בהסרת סימני הזמן, נפיחות ועיגולים כהים. הוא מועשר בויטמינים E ו-C, בחמאת שיאה אורגנית ובשמנים ארומתיים אורגניים: נר הלילה, חוחובה, שמן זית, אלוורה וקמומיל.

הנסיינית: את הקרם ניסתה בחורה בעלת מוח שמאלי, קשוחה, שאי אפשר לקנות אותה במילים. כמו שהיא מטפלת במספרים וקונסטרוקציות, כך היא מטפלת בעור שלה: בדקדקנות, בדייקנות ובעיקר בזהירות. אה והיא עוד לא מצאה את הקרם שיספק אותה. התגובה שלה לקרמים מסתכמת תמיד בהרמת גבה אחת ובסינון המילה "בסדר",  הפעם היא הוסיפה עוד כמה מילים: "תביאי לי עוד אחד כזה". מאחר שהובטח לה קרם נוסף היא הסכימה להעניק עוד כמה משפטים.

סיכום ודיון: "הקרם מצויין", אומרת הקשוחה, "המרקם עדין, מתאים לאזור העיניים, לא שומני (אבל גם לא דליל) ומותיר תחושה של רכות. הקרם נמרח מצויין ומרגיש כמו מרגרינה" (במובן הטוב של המרגרינה) ומרגיע את האזור שתמיד נורא רגיש אצלי. "נראה לי", היא מוסיפה בספקנות "שהוא מטשטש קמטים ומעניק גוון יפה לעור, זה יכול להיות? או שזה אפקט בגלל הצבע של הקרם?" זה יכול להיות, נמסר לה, זה מה שהבטיחו בחברה.

מחיר: 285.00 שקל  ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות וברשתות למוצרים אורגניים. פרטים באתר.
ניסיון 2: מארק ג'ייקובס, הבושם

בושם חדש וחושני מבית האופנה של  מעצב מארק ג'ייקובס העונה לשם LOLA. לדברי המעצב, "בושם טוב חשוב בדיוק כמו כל אביזר אופנה אחר לשיפור מצב הרוח, אלא שבניגוד לבגדים, ניתן 'ללבוש' בושם כבכל פעם שמתחשק, לא משנה מה המידה שלך, אם את שמנה או רזה, נמוכה או גבוהה, בושם טוב תמיד מתאים". ואנחנו אומרים: כמה מתחשב מצידו!

ניחוח הבושם מכיל מרכיבים כמו צמח הפלפל הורוד, אגס צרפתי, אשכולית אדמדמה, פרח האדמונית הוורדרד,

ורדים וצמח הגרניון, מקלות הווניל, פולי הטונקה ומאסק. הבקבוק, על פי החברה, עוצב בהשראת הנשיות, כדי לתרום את שלו לחושניותה של "לולה": פקק עשוי  משכבות זכוכית במטרה ליצור אשליה של זר פרחים צבעוני, בקבוק זכוכית עם קימורים, צבע סגלגל וקולר זהוב בצוואר הבקבוק, שמעניק גימור מהודר. כאות ליכולת היצירתית שלו, עיצב ג'ייקובס 2 דגמים - 50 מ"ל, הגרסה הקטנה והמרוכזת של הבושם, ודגם של 100 מ"ל בעל נוכחות רבה יותר.

לולה
לולה צילםו: יחסי ציבור
וזה מה שיש לנו להגיד:

השם מצויין, מגניב, חושני מספיק ונותן אסוציאציה של אישה "קולית" אך סקסית ומסתורית. נו, מין לולה כזאת. אגב, לבושם הקודם של ג'ייקובס קראו דייזי והמדור בהחלט מתרשם מבחירת השמות המוצלחת.

הריח נהדר, מהדהד, החלטי וממוקד, כלומר לא בורח הצידה לכיוון המתוק או החמוץ. בעצם, ההגדרה הכי קרובה לתארו היא כזו שלא חשבנו אף פעם שנשתמש בה: חושנית וסקסית.

עיצוב הבקבוק הוא חגיגה לעיניים, הבקבוק נחטף מיד ע"י ילדה בת שלוש וחצי שלא מסכימה לוותר עליו - הוא מוחזק בחדרה ואמא שלה צריכה להכנס לשם כדי להתבשם.
 
מחיר: 455 שקל ל-50 מ"ל; 595 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג בסופר פארם, אפריל, משביר וניו פארם.

אסתי לאודר

אסתי לאודר
אסתי לאודר צילום: יחסי ציבור
אסתי לאודר משיקה סדרת שפתונים חדשה, Double wear stay in place, שזה בתרגום מאוד חופשי "את יכולה למרוח בבוקר את הליפסטיק, להשאיר אותו בבית ולחזור בערב, כי לא תצטרכי לחדש אותו". למעשה, הוא מחזיק מעמד למשך 12 שעות שיכולות להתארך, מבטיחים באסתי לאודר, גם ללילה.

השפתון מגיע ב-12 גוונים, יש לו מרקם שמנוני ונעים באופן מיוחד, המעניק ברק וצבע.

מחיר: 131 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים בארץ.

ניוואה

ניוואה
ניוואה צילום: יחסי ציבור
מותג ניוואה משיק את ניוואה סופט, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של קרם רב שימושי עדין, שמיועד לגוף, לפנים ולידיים. הוא עשיר בשמן חוחובה ובויטמין E.

המהדורה לאספנים, עוצבה על ידי מעצב האופנה ההודי מניש ארורה (Manish Arora), זוכה פרסי אופנה רבים ונחשבים, בהשראת קולקציית החורף שלו לשנת 2009 הנקראת 'הקרקס' ומסמלת את המפגש שבין צבע, חן, טירוף וקסם, כך לדבריו.

מחיר: 50 שקל. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובחרות.

גרנייה

 

גרנייה
גרנייה  צילום: יחסי ציבור
מותג הטיפוח גרנייה משיק שני מוצרי אנטי אייג'ינג חדשים בסדרת אסנשיאל - קרם יום וקרם לילה.

הקרמים מבוססים על ויטמינים ותמציות צמחים - רכיבים טבעיים המופקים באמצעות שיטות מיצוי השומרות על איכותם. קרם היום מסייע בהחלקה ובהפחתת קמטים ומגן על העור מפני יובש. קרם הלילה מבטיח לטפל בקמטים ולהעניק הזנה, והוא מועשר ברכיבים המרגיעים את העור.

מה שאנחנו יכולים להבטיח לכם הוא שהמוצרים של גרנייה מצטיינים במחירים נוחים ביותר. המחיר, עד סוף החודש: 49.99 שקל ולאחריו: 109.99 שקל. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

 

פבוניה בוטניקה
פבוניה בוטניקה צילום: יחסי ציבור
פבוניה בוטניקה משיקה מוצר הכרחי לימי החורף המיבשים את עור הגוף - שמן גוף איכותי Dry Oil body moisturizer. ואם תהיתם לגבי הבעיה הלוגית (שמן יבש שמעניק לחות), היובש הוא הסיבה לכך שמוצר אינו שמנוני, אינו משאיר תחושה כבדה על עור הגוף, וחשוב יותר לממהרים - אינו מלכלך את הבגד.

השמן מגיע באריזת תרסיס נוחה לשימוש ויש לו ניחוח נפלא, בזכות תמציות הצמחים שבו. הוא מכיל רכיבי לחות ורכיבים להרגעת העור,בשילוב שמנים להזנתו כמו: שמן זית ירוק, לבנדר, קמומיל, אלוורה, שמן אגוזים.

מחיר: 198 שקל ל-200 מ"ל. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא. לפרטים נוספים ולברור נקודת המכירה הקרובה: 1-800-350-333.

ללין

 

ללין
ללין צילום: יחסי ציבור
תגידו מזל טוב לרשת Laline, הם מכריזים על מוצר חדש בקטגוריה חדשה, דאודורנט לנשים.
החברה משיקה סדרת דאודורנטים ידידותיים לסביבה, סדרת דאודורנט ספריי ובהמשך תושק גם סדרת דאודורנט סטיק.

הספריי הידידותי לסביבה, לדברי החברה, מיוצר עם גז שאינו פוגע בשכבת האוזון ומועשר בקמומיל ובאלוורה, שמלבד לרענן ולהעניק הגנה וניחוח לעור, גם מטפחים אותו.

הדאודורנטים ללא אלומיניום, מגיעים ב 3 ניחוחות: וניל, אושן וקוקוס-וורבנה, והם גם ארוזים בהתאם, בצבעוניות המותאמת לניחוח: Ocean

מחיר: 49.99 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות הרשת.

קרליין

קרליין
קרליין צילום: יחסי ציבור
קרליין מציעה 3 גוונים חדשים המותאמים לימי החורף מסדרת הלקים EVERLAST.

בקרליין כיוונו לגוונים התואמים את הטרנדים האופנתיים העונה: כחול ג'ינס, פוקסיה לוהט ושזיף בשל.

הלקים מבטיחים עמידות לאורך זמן והם מכילים פורמולה המשלבת גוון עמוק ועמיד במיוחד, יחד עם מחזק ציפורניים. בסדרה יש גם מחזק ציפורניים ומייבש ציפורניים לייבוש מהיר של לק.

מחיר: 14.99 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

אדידס

אדידס
אדידס צילום: יחסי ציבור
באדידס משיקים בושם חדש לגברים וכמו הדאודורנטים, שהמדור כבר התפעל מממראהם בעבר, גם הבושם החדש מותאם לקצב החיים הדינאמי והפעיל, וכך גם עיצוב הבקבוק הנקי והגברי במיוחד, שמעוטר בלוגו המפורסם של שלושת הפסים, המותאמים לצבעים האופנתיים.

הבושם מגיע ב-3 ניחוחות: דינמיק פולס (בניחוח רענן של מנטה, תפוח ירוק, אגוזים וטבק), טים פורס (בניחוח ארומאטי של אגס, פרי הדר, יסמין ומושק) ואייס דייב (בניחוח ארומאטי רענן של לבנדר, מנטה, אגסים ואגוזים.)

מחיר: 79 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והמזון.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים