ממש יופי
קרם חדש המבוסס על תאים עובריים של עץ הסקויה, לא פחות, מבטיח את עצירת הזמן העורי. וגם: שתי מסקרות חדשות מבטיחות הפרדה חד משמעית בין ריס אחד לחברו הצמוד

קלרינס צילום: יחסי ציבור
מסקרת וונדר פרפקט מבטיחה לתת מענה לשלוש פעולות מתבקשות באיפור הריסים: נפח - המסקרה מצויידת במנגנון המווסת את כמות החומר הרצויה ובמברשת ייחודית המאפשרת מריחה יעילה והפרדה מושלמת של הריסים. אורך - הודות לנוסחה מיוחדת, הריסים מכוסים בשכבה המעניקה להן עמידות והסיבים העדינים שבמברשת אוחזים בכל ריס מהבסיס שלו ובכך מבטיחים ריסים ארוכים. ריסים מעוגלים -הקסם שבמסקרה, טוענים בקלרינס, טמון גם באפקט סלסול הריסים. היא מעגלת בעדינות את הריסים מבלי לגרום להם להיראות קשים או מלאכותיים.
התוצאות מגובות, בבדיקה שנעשתה באמצעות תוכנת מחשב המנתחת תמונות של הריסים לפני ואחרי השימוש, כיאה לעשור השני של שנות ה-2000. המסקרה מגיעה בשלושה גוונים: חום, שחור וכחול.
מחיר: 157 שקל. להשיג בסופר פארם.
ניוואה

ניוואה צילום: יחסי ציבור
לו אורך ועובי.
המברשת נבנתה כך שתוכל להגיע לכל ריס גם בצדי ובתחתית העין, תוך שהיא צובעת אותו, מאריכה אותו, מעניקה לו נפח ומפרידה אותו מחבריו. המסקרה מגיעה בשני גוונים: חום ושחור.
מחיר: 120 שקל. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובחרות.
לנקום

לנקום צילום: יחסי ציבור
מרכיבי הפורמולה של הסדרה מסייעים בעיצוב מחדש של השפתיים ומותירים בהם תחושה של נוחות ורכות. לטענת החברה, הפורמולה משיגה אפקט של שפתיים מעוצבות בכך שהיא משמרת את הנפח הטבעי שלהם, ומעניקה להם לחות. השפתונים מועשרים במולקולת אנטי אייג'ינג.
להשלמת המראה של הקולקצייה מציעה החברה גם שני גוונים חדשים של עפרונות שפתיים בגווני בז' ואדום עז מותאמים לגווני השפתונים ומעניקים טאץ אחרון למראה מדוייק ומוקפד.
לכבוד סדרת ל'אבסולו רוז' שיחזרה מחדש לנקום את המארז המפורסם של מייסד החברה ארמנד פטיז'אן ל-Clef de Coquett שעוצב לראשונה בשנת 1951. לאריזה מערכת סגירה מגנטית המאפשרת נוחות בשימוש ובנשיאה של המוצר. השפתון מגיע בגוונים: בז', אדום, ורוד, קורל (כתום מעושן), סגלגל בהיר, וורוד קשמיר.
מחיר: שפתונים, 176 שקל; עפרונות, 121 שקל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
ל'אוקיסטן

ל'אוקיסטן צילום: יחסי ציבור
מדובר בקרם שמבטיח לטפל בכל תסמיני הגיל המבוגר, היינו, כתמי גיל, קמטוטים, חוסר גמישות ומיצוק, או כמו שמגדירים זאת בחברה: העור זוכה ל"נעורים שניים".
השימוש בקרם מיועד לנשים בעשור החמישי ומעלה, במיוחד אלו החשות במתיחות בעור, עור דק או לחילופין עור מחוספס שאינו נעים למגע, עור שהשנים נראות עליו וזקוק לזריקת וויטאליות.
ייחודו של הקרם בפעילות מוגברת, מרקם קל ונעים הנספג במהירות וניחוח עדין מאוד. הוא מצמצם את הנקבוביות ובכך תורם לשמירה על הלחות הטבעית, מסייע למראה עור מלא חיים, חיוני וצעיר. בנוסף, שמנים צמחיים יוצרים פעילות משולבת המצמצמת את נזקי הזמן המצטברים ומקנה לעור מגע רך ונעים.
מחיר: 589 שקל ל- 50 מ"ל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר.
קליניק

קליניק צילום: יחסי ציבור
כתמים כהים וגוון עור לא אחיד עלולים להיגרם מצלקות אקנה, כתמי גיל, שינויים הורמונליים ומחסור בלחות, וכמובן מנזקי קרינת UV. הקרם החדש בא עם הבטחה לטיפול בכל אלו ומתאים לעור יבש עד שמן.
מחיר: 340 שקל ל 50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות הנבחרות.
קריטה פריז

קריטה פריז צילום: יחסי ציבור
קריטה פריז מציגה פיתוח דרמטי משהו, ושילוב יוצא דופן של מקורות חומרי גלם מיוחודים בהחלט. החברה עשתה שימוש במקורות החיים ורקחה את ה- DIAMANT DE BEAUTE, קרם אנטי אייג'ינג המעניק חיים באמצעות "כוחות עובריים" ואבנים יקרות.
לא מדובר בעוברי אדם או חיות כמובן, אלא תאים עובריים שנלקחו מן השכבות העמוקות של עץ הסקויה ושל צמח הלוטוס הכחול. פינת הידעת קצרה ומתומצתת : קומפלקס מהעץ היפני סקויה פועל ביעילות לחידוש התאים בעור, מעודד את הסינתזה בעור, מגן על סיבי הקולגן ומעבה את צפיפות האפידרמיס. כמו כן המדור בהחלט ממליץ עליו כציור קעקוע קלאסי, יפה במיוחד, לאלו שמקשטים את גופם.

עוד שימוש לעץ הסקויה. בהחלט המלצת המדור צילום: יחסי ציבור
האבנים היקרות הם אבני היהלום והטורמלין, אבני חן עשירות מאד במינרלים חיוניים בעלי איכויות מיטיבות ואף תרפויטיות על פי מביני העניין. שילובם כמרכיבים בקרם מגביר את הזוהר והבוהק בעור ומעניק לו אנרגיה וחוזק.
יצירת המופת הזו מבטיחה לתרום להארכת תוחלת החיים של התאים בעור ולהתחדשותם, למראה מוצק יותר, לגוון אחיד, בהיר, חיוני וגמיש, ולטישטוש קמטים. וגם: מירקם משיי וחלק, ואריזה יוקרתית וזוהרת כיהלום. מה שעוד מבטיחה היצירה הוא מחיר אסטרונומי וגם את זה מקיימים בחברה: 3,500 שקל ל-50 מ"ל.
להשיג באפריל ובמשביר לצרכן.
ג'ילט

ג'ילט צילום: יחסי ציבור
ובפינת הגברים של המדור: ארבעה מוצרים חדשים מבית ג'ילט לשימוש אחר הגילוח.
הסדרה מכילה תערובת של מרכיבי ריכוך המחדשים את לחות העור ומבוססת על נוסחאות קלילות ולא שמנוניות הנספגות בעור במהירות. היא כוללת 4 תכשירים להשלמת הגילוח כשכול אחד מהם מיועד לפתור מצב שונה בעור:
אפטר-שייב נוזלי, מרענן ומחטא בשני ניחוחות (64.99 שקל); אפטר-שייב תחליב (59.99שקל) ואפטר-שייב קרם לחות (69.99 ): מכילים חומרי ריכוך קלילים מרגיעים ונועלים את הלחות, מבטיחים להספג במהירות ללא משקעים שמנוניים, מתאימים לשימוש יומיומי לעור רגיש. (בקרם לחות לחות גבוהה פי שלושה מאשר תכשיר balm); אפטר-שייב ג'ל, מצנן ומרענן (59.99 שקל).
להשיג ברשתות הפארם והשיווק.
טד לפידוס

טד לפידוס צילום: יחסי ציבור
לפידוס הולך על השחור בלי לחשוש, כשהשם מיועד לחדד את השחור של עולם הבשמים, והבקבוק בהתאם - זכוכית שחורה מונוכרומית, עם עיטורי כסף נוצץ וחיתוך זכוכית מדויק, המביאים לידי ביטוי את רעיון הגוף הגברי. המדור עדיין מנסה להבין את הרעיון ומבטיח לחזור עם תובנות, אם יהיו, אבל אתם מוזמנים (ומוזמנות כמובן) לתת לזה את האינטרפטציה שלכם.
הניחוח אוריינטלי, עצי, אמברי ומכיל בין היתר בתו העליון: עלים כתושים עם פרחי לימון, עלי מנטה, כוסברה, נרולי וברגמוט, קינמון, תמר מג'הול, צימוקים, זעפרן, בלסאמי, תחליב טולו, עץ הגיאק, ארז ומושקים.
מחיר: 250 שקל ל- 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות- סופר-פארם, ניו-פארם, אפריל והמשביר לצרכן.
רונית רפאל בפייסבוק

תחרות יופי בפייסבוק הלוגו צילום: יחסי ציבור
נו, זה היה צפוי. הפייסבוק מקבל גם הוא חיים וירטואליים משלו ומקיים תחרות יופי. את התחרות יזמה רשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" והיא נקראת "הפנים של ישראל".
רפאל קשובה ומחוברת לקהל, בחרה לקיים את התחרות בפלטפורמה של רשת חברתית, כשאת הבחירה האמיתית עושה הקהל. אם בעבר, תואר חביבת הקהל היה פרס ניחומים, היום חביבת הקהל היא בעלת הכמות הגדולה ביותר של "לייקים" (אופציה לסמן תמונה מוצלחת שאוהבים במיוחד, אכן, אם אתם לא שם אולי לא תבינו).
לדברי עידו פדהצור, מנכ''ל המרכזים, התחרות שעלתה השבוע הולמת את התפתחות המותג בארץ ובעולם. ויש פרסים לשלוש הזוכות בתחרות: פרס ראשון - נסיעה למרכז היופי של L. RAPHAEL GENEVE בז'נבה. פרס שני - טיפולי יופי מתקדמים בשווי 10,000 שקל ופרס שלישי - ממגוון טיפולי היופי ומוצרי L. RAPHAEL GENEVE בשווי 5,000 שקל.