ממש יופי: חדשים על מדף הטיפוח
ג'וליה רוברטס, שתמיד תשאר בלבותינו כאשה היפה ההיא, נכנסת לנעלי הפרזנטורית של חברת לנקום, יחד עם בלוג איפור חדש. וגם: הקרם של רונית רפאל עושה את הפנים קורנות מאושר

ג'וליה רוברטס צילום: איי-פי
לנקום
בקרוב תוכלו לראות את פניה של האשה היפה, ג'וליה רוברטס, בכל הקשור למותג לנקום, מכיוון שהיא, על פי הודעת החברה, הפרזנטורית (או השגרירה אם תרצו) החדשה שלהם.
לדברי נשיא לנקום העולמית: "עם האישיות והקריירה יוצאי הדופן שלה, ג'וליה רוברטס היא אישה המסמלת את תקופתה. הכישרון הבלתי רגיל שלה, אישיותה הקורנת והמחויבות החזקה שלה משקפים באופן מושלם את הערכים של לנקום. אנו משוכנעים שהיא תגלם את המותג באופן מושלם".
כמו כן משיק המותג בלוג איפור בינלאומי, שם יוכלו הגולשים להנות מעדכונים חמים על טרנדים עכשוויים, מוצרים חדשים וטיפים מצוות מומחי האיפור הבינלאומי של לנקום. (למשל צ'אט עם ארון דה מיי, מנהל האיפור האומנותי).
ביקורת המדור 1: קלרינס

קלרינס צילום: יחסי ציבור
קלרינס משיקה את סדרת Day Multi-Active, המיועדת לגילאי 30 פלוס. על פי החברה, מגיל זה נשים פעילות יותר וחשופות יותר לנזקי העור אך אינן מוכנות לקבל הווצרות של קמטים. מאחר שהאטת קצב החיים או קבלה של הקמטים הראשונים אינן עומדות על הפרק, מציעה קלרינס קו מוצרי טיפוח פעיל אף יותר. מוצרי הטיפוח הראשונים הנלחמים בהתבגרות העור ממריצים את ייצוב העור ומסייעים לשמור על נעוריו.
המרכיב המשולב במוצרים החדשים ושיכנס לפינתנו הידעת? הוא תמצית Ambiaty . זוהי תמצית המתקבלת מעלי שיח הגדל בשולי היערות של רמות מדגסקר ומתפקד כעץ המזל של הפועלים המקומיים. מה שמשך את תשומת הלב של קלרינס הוא האופן שבו הוא שימש את עובדי היערות: כשהם פצעו את עצמם, הם היו מניחים עלי Ambiaty כדי למנוע זיהום ומרפאים במהירות את הפצע בלי צלקות. בעקבות מחקרים שערכו בחברה עלה כי צמח זה ממריץ ומשמר את התכונות של העור ברמות מיטביות, בלי לגרות אותו יתר על המידה, ולכן יעדו אותו במיוחד לקבוצת הגיל של בנות 30-40 כשהעור שלהן עדיין צעיר.
הסדרה קיימת בשלושה מרקמים:
קרם, קרם-ג'ל ותחליב עם SPF 15 בכדי להתאים לצרכים של כל סוגי העור.
מבין השלושה נבחר התחליב בעיקר מכיוון שהוא מגיע בבקבוק ארוך עם משאבה והוא נוח במיוחד לנשיאה בתיק. הוא הוענק לנסיינית שאך צלחה את גיל 30 והיא באמת עסוקה במיוחד בעבודה אחראית ומלחיצה ביותר. הנסיינית סוחבת איתה תכשיר לחות לכל מקום וגם מורחת את עור פניה בכל כמה שעות, מכיוון שהוא יבש במיוחד. ואכן היא היתה מרוצה במיוחד ממבנה הבקבוק, אך גם ממרקם התחליב שבהחלט ליחח את עורה והעניק לו מרקם נעים יותר לכמה שעות מבלי להכביד עליו.
מחיר: 389 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם.
ביקורת המדור 2: רונית רפאל

רונית רפאל צילום: יחסי ציבור
הלילה הינו הזמן בו הגוף מבצע את רוב פעולות התיקון לנזקים שנגרמו לעור במהלך היום. רמת הפעילות של הגוף יורדת, הוא חשוף פחות לגורמים חיצוניים מזיקים והוא יכול לפנות משאבים למלאכת השיקום. קרם הלילה מיועד לסייע לעור במלאכת השיקום העצמי שלו.
התוצאה המובטחת: העור נראה מוצק יותר, עם פחות קווים, במרקם אחיד וקורן יותר.
עוד לדברי היצרן: הקרם עשיר ומכיל מרכיבים המעניקים פעולת הידוק מיידית לעור ותערובת תמציות בוטאניות שמטרתה להחליק קווים דקים וקמטים. תרכובת מיוחדת של שומנים הזהים בתכונותיהם לשומנים הנמצאים בעור מסייעת בהגברת הלחות ובהגנה על העור. לכל אלה מתווסף גם אפקט של הרגעת העור. מרכיבים עיקריים בקרם: תמצית זנב-סוס (שבצבוץ), תמצית אכיניציאה, ליפוזומים, שמן זית ואצה אדומה.
נסיינית שלא מפסיקה לציין שהשנה היא תחגוג 40 קיבלה לנסות את קרם הלילה החדש. להזכירכן, מדובר בקרם לילה עשיר שלפי דברי היצרן אמור להלחם בסימני הגיל.
הנסיינית בעלת עור מעורב שלעיתים בחורף גם נוטה ליובש קל, התלוננה בפניי כבר זמן מה שהיא מרגישה שהעור שלה מתחיל להתבגר וכבר "לא ממש נראה כמו פעם". פה ושם צצים קמטי הבעה קצת כתמים על העור ובכלל העור נראה קצת עייף. ובכלל קשה לו (ולה) לקום בבוקר.
אחרי שבועיים של שימוש בקרם הלילה חזרה אלי ופנייה קורנות קצת יותר, תרתי משמע.
ראשית זו פעם ראשונה שהיא משתמשת בקרם לחות ייעודי לשעות הלילה והנה זה מוכיח את עצמו, וכבר ההרגשה טובה יותר. "ההרגשה", היא טוענת "שאני מעניקה לעור משהו טוב, ובאמת הוא גם מכיר לי תודה בבוקר ונראה טוב יותר, רענן יותר, חיוני ולא עייף, ואפילו דומה שהגוון שלו קצת משתפר. בקיצור נראה שבלילה קורה משהו טוב לעור. וכך לשנינו קל יותר בבוקר".
מחיר: 588 שקל ל- 50 מ"ל, להשיג במרכזי רונית רפאל-מדע היופי.
ד"ר קרבלניק

ד''ר קרבלניק צילום: יחסי ציבור
מדובר בקרם הזנה עשיר לשימוש לילי, שמבטיח לסייע באיזון העור, לעודד את התחדשות תאי העור ולהעניק לפנים רכות. הקרם מתאים לכל סוגי העור.
שימו לב: קרם לילה מאזן מכיל תמצית של אצות אדומות, התורמת בהמסת תאים מתים, שיפור זרימת הדם בפנים וחילוף חומרים בתוך התאים. כשתמצית האצות האדומות פועלת על עור הפנים, יורגש עקצוץ קל בעור. מדובר בתופעה שכיחה ונורמטיבית וסימן לכך שהקרם אכן פועל על עור הפנים.
מחיר: 148 שקל ל- 50 מ"ל, ניתן להשיג בבתי טבע נבחרים, ברשת עדן טבע מרקט ובבתי מרקחת.
Guinot Paris

גינור צילום: יחסי ציבור
לסרום מרקם המאפשר לו להימס במהירות לתאים על פני שטח העור ,מבלי להשאיר לו מרקם שומני, במטרה לספק תוצאות מידיות ונראות לעין של החלקת קמטים, עור חלק ותחושת משי.
את הסירום פיתחו ב-Guinot בהנחה (או אמונה) כי פיצחו את סוד הנעורים. המחקר התבסס על ההנחה כי לעור חיים כפולים: במהלך היום העור לוקח על עצמו תפקיד של הגנה כנגד זיהומים חיצוניים ואילו במהלך הלילה הוא מחדש את התאים.
הלילה אם כן חיוני על מנת לספק לתאי העור אנרגיה וחומרים מזינים וכך הם יפעלו טוב יותר כנגד תהליך ההזדקנות. לכן הסרום מרוכז לתיקון סימני הגיל בלילה על מנת ליפות את הרקמות ביום, ומפה פעילות ה-24 שעות.
הסרום מיוצר ונארז בחדרים נקיים מגיע בבקבוק זכוכית עם פיפטה אטומה השומרת על ריכוז ואטימות החומרים הפעילים יקרי הערך, הוא נמס בתוך העור. מהחברה מוסרים למרות שניתן לראות תוצאות מרשימות של עור חלק ובהיר מיד בתום השימוש חובה למרוח את הסרום לפחות משך חודש אחד על מנת לספק יתרונות תיקון אנטי אייג'ינג מלאים.
המחיר של התענוג: 1078 שקל ל-30 מ"ל. אנחנו לא ניסינו, אפילו שמדובר במעיין הנעורים זה קצת יקר לנו. ניתן להשיג בקרב קוסמטיקאיות מוסמכות הידרה-ליפט GUINOT ברחבי הארץ.
לה מר

לה מר צילום: יחסי ציבור
התכשיר מכיל מקורות ימיים, כמו כל מוצרי החברה, וכן רסיסים המתנים זהר ובהירות תוך צמצום נקבוביות פעורות וכאמור, שיפור גוון העור.
מחיר: 650 שקל. ניתן להשיג ברשת משביר לצרכן, סניף קניון רמת אביב בלבד.
שוורץ

סדרת תבלינים צילום: יחסי צביור
לדברי עוזי שוורץ, מבעלי החברה, "המוצרים הטבעיים איכותיים ויחודם במחירם אטרטיבי". עוד הוא מוסיף ש"החברה רואה את כלל המשפחה, כקהל היעד המרכזי של המותג ולכן, הותאמו מגוון המוצרים לכל בני המשפחה, תוך מתן פתרונות כוללים לכלל סוגי עור הפנים, הגוף והשיער".
ניתן להשיג ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, בתי טבע, בתי מרקחת, מרכזי תיירות, רשת שופרסל, רשת H&O ובאתר.
איה נטורל

איה נטורל צילום: יחסי צביור
הקרם מבוסס על שמן זית אורגני איכותי (כתית) בשילוב עם שמן אבוקדו, שמן דקלים, חמאת שיאה, שמן שקדים, חוחובה, שמן לימון ועשב לימון. שמנים אלה עשירים במגוון וויטמינים המזינים את עור כף היד, מונעים יובש העור ומקלים על אדמומיות. הקרם מועשר בגליקוזידים ומאופיין במרקם קליל.
מוצרי המותג איה נטורל פותחו על-בסיס המסורת הדרוזית בשילוב ידע מקצועי וטכנולוגי עדכני.
מחיר: 40 שקל ל- 150 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע וברשת בתי המרקחת של קופ"ח לאומית. רשימת החנויותבאתר.
סטנדל
חברת הקוסמטיקה סטנדל, משיקה לראשונה בימים אלה, בושם חדש לאשה - ELIXIR NOIR בעברית: השיקוי השחור.
הבסיס לניחוח המכשף של הבושם טמון בשני תווי ריח שאחד מהם, והמעניין יותר הוא סחלב הידוע בכינויו "סחלב השוקולד הממכר", אשר מכול 30,000 זני הסחלב המצויים בעולם, זהו הזן בעל הריח המדהים ביותר, המפיק ניחוח שמזכיר גלידת ווניל בציפוי שוקולד.
חוץ מחגיגת השוקולד וניל מכיל הבושם מרכיבם נוספים כמו: עלי מגנוליה, אתרוג וחמוציות אדומות, פרזיה (ממשפחת האירוסים), סחלב וגרדיניה, מושק חושני, פטצ'ולי לבן, ענבר ועצי אמיריס.
מחיר: 375 שקל ל-40 מ"ל; 495 שקל ל-90 מ"ל. להשיג ברשת אפריל.
הבושם של אבריל לאבין

אבריל לאבין צילום: יחסי ציבור
נראה שהבושם מיועד לנערות צעירות, הוא מאופיין בניחוח אנרגטי ובצבעי הורוד והשחור, הצבעים האהובים על אבריל. בין מרכיבי הבושם: אגס ירוק, היביסקוס ורוד, שזיף שחור ושוקולד כהה.
עיצוב הבקבוק מותאם לטרנד הניטים שבלט העונה בעולם האופנה והיווה השראה בעיצוב האריזה. הבקבוק בצורת, איך לא, כוכב, אליו מצורפת טבעת ניטים המזכירה תכשיט פנקיסטי וניתנת לענידה כטבעת או כתליון לשרשרת. גם אריזת הקרטון של הבושם מעוטרת בריבועי ניטים כסופים.
מחיר: 169 שקל ל- 50 מ"ל; 229 שקל ל- 100 מ"ל. להשיג בלעדית בסופר פארם.
BEBE

BEBE צילום: יחסי ציבור
מהחברה מוסרים שהבושם נוצר בהשראת הקימור החושני ביותר בגוף האישה, הלב. אשר היוו את המודל ליצירת הנחוח והבקבוק עצמו-הלב הוא מרכז הרגשות, והאישה של BEBE היא מרכז תשומת הלב.
הבקבוק מעוצב בצורת לב, עטור תליון כסוף משובץ קריסטלים והניחוח מכיל מנגו, פקעות אדמונית צהובה, יסמין שחור, ורד הפורח בלילה, מאסק, סנדלווד ועץ ארז. הקופסה החיצונית של הבושם נפתחת כמו קופסת מתנה שבמרכזה חלון הצצה עגול לבושם.
רק לידיעתכן, בין לקוחות מותג הבגדים, ניתן למצוא סלבריטאיות הוליוודיות רבות, כדוגמת ריהאנה, אליסיה קיז, בריטני ספירס, שאקירה, ג'ניפר לופז ועוד.
מחיר: 399 שקל ל-50 מ"ל; 520 ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ואפריל.