לידיעת הגולשת מורטישה: היה שחור בתצוגה של קסטרו
התחרות הצפויה מרשתות בינלאומיות והמיתון הכלכלי הוציאו מחברת קסטרו את המיטב ועל המסלול נצפתה תצוגה מרהיבה. הבשורה לחורף הקרוב: השחור שוב מולך, דרמטי מרשים
במעבר חד, עלו הדוגמנים אל המסלול ופתחו את אחת התצוגות הטובות בהיסטוריה של המותג, שחשפה חשיבה חדשנית ועיצוב נקי ומדויק של סמארט-קז'ואל.
את המהלך ניתן לזקוף לזכות מגמות האופנה העונתיות, אך לא פחות מכך - להיערכות המחודשת ברשת לקראת הגעתן ארצה של רשתות אופנה בינלאומיות כמו "גאפ" ו-H&M.
בדברי הפתיחה, סיפרה אתי רוטר, מנכ"ל ובעלים משותף של החברה, כי המיתון הנוכחי הוביל אותם להתייעלות ולחשיבה מחודשת. בהתאמה, את התצוגה פתחו דוגמנים ודוגמניות לבושים בשחורים, ויצרו על המסלול תמונה חזקה ומרהיבה, שסימנה הן את אחת המגמות הבולטות לעונה והן הצהרה אופנתית הנוגעת במצב הכלכלי.
עושה רושם ש"קסטרו" למדו מהטובים ביותר: גם מעצבת האופנה ריי קאווקובו מהמותג "קום דה גרסון" סימנה לא מזמן את השחור כמלך הבלתי מעורער של התקופה הנוכחית, כשהודיעה על השקת קולקציית Black בעיצובה, שתימכר ב-18 החודשים הבאים במחירים נוחים.
השיפור המשמעותי מכל נרשם בקו הדנים, שחתם את התצוגה עם מכנסיים, טוניקות, חצאיות ושמלות ג'ינס שצוותו למגפי רפתנים מפלסטיק. האחרונים שולבו עם מקטורנים מחויטים או עם מכנסי טייטס עשויים סריג דק, על גבול הגטקס, שהובילו את הסטיילינג בתצוגה כאחד הפריטים הלוהטים של העונה.
מחירים: החל מ-90 שקל לסריג ועד 999 שקל למעיל עור.
להשיג בחנויות המותג.
-
צילום: רובי קסטרו
1 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
2 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
3 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
4 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
5 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
6 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
7 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
8 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
9 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
10 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
11 / 12.
-
צילום: רובי קסטרו
12 / 12.