תזרקי על עצמך משהו: המותג IKKS מגיע לישראל

ההצלחה של רשתות הקז'ואל הגדולות בישראל סללה את הדרך עבור מותגים אירופאיים מהסוג המקורי, כמו IKKS הצרפתי. כזה שחורט על דגלו נוחות, נעימות ונייטרליות מינית

רוני יוסף | 6/7/2009 16:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשתות הקז'ואל ההמוניות (דוגמת פוקס ו-TNT) עשו טוב לצרכן הישראלי. מי שזכרונו אינו מטעהו, יודע שעד לפני עשר שנים היו בגדים יפים לערב והיו בגדים ליומיום מחוייט. בגדים נוחים, נעימים ולא מחייבים - ההגדרה המדוייקת לקז'ואל - לא ממש היו בנמצא.

אז אחרי שהרשתות הגדולות פתחו את השער, והקהל הגדול נכנס דרכו בהמוניו, החלו לטפטף להם מותגים שעד לפני כמה שנים לא היו מוצאים את הקהל הגדול הזה, ועכשיו יכולים להתקבל בהבנה מלאה.

בניגוד לקז'ואל המקומי שנזכר מעלה ושמכוון לטרנדים החביבים כל כך בשוק האופנה הישראלי, הרי שאלה הבאים מאירופה נחלקים לשניים: אלה המגניבים ואלה היומיומיים המקוריים. אלה האחרונים נשענים על מסורת ארוכת שנים ששאבה מקורותיה מבגדי הספורט המוקדמים ומבגדי החופשה בכפר.

המאפיין הבולט בקולקציות המותגים האלה הוא נייטרליות של המראה, הן בשימוש שלו (יכול להתאים ליום וגם לארוחת ערב לא מחייבת) והן בתשדורת הרגועה שלו. אין מיניות בוטה, אין  התרסה.

כזה הוא גם המותג הצרפתי IKKS שמגיע עכשיו לישראל בצנעה. הוא התחיל כחברה לבגדי ילדים בשנות השמונים והיום מוציא קו לגברים ולנשים ששומר על כללי הנייטרליות, למרות שנמצאים בו גם שיק צרפתי מתבקש ונגיעות של אנדרוגיניות.

קולקציית הנשים שהגיעה לארץ כוללת חולצות וגופיות (200-450 שקל), מכנסיים (590 -800 שקל), שמלות (590-890 שקל), ואקססוריז (החל מ-100 שקל).

להשיג ב: סקורצ'ר, רח' שנקין 34 ת"א, F&S, מרכז שוסטר, רמת אביב ג'. ובחלל התצוגה ברח' שפר 23 תל-אביב, בתיאום מראש (052.2349807 ) 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''אופנה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים