אשת החתול: משקפי מחווה לאודרי הפבורן

אדידס חוגגת 60 שנה של פסים וסוליות, קלוד סמואל מגדיר מחדש את המושג גלאמור בקולקציית המשקפיים החתולית שלו, הקשר בין טניס לאופנה ממשיך להתהדק ומעצבת ישראלית צעירה סורגת תכשיטים מחומרים מפתיעים

איתי יעקב | 5/7/2009 16:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
קלוד סמואל
קלוד סמואל צילום: ראובן כהן

משקפיים

קולקציית המשקפיים החדשה בעיצובו של האופטומטריסט והמעצב קלוד סמואל מגדירה מחדש את המושג "גלאמור", באמצעות שילוב בין מוטיבים משנות ה-60 וה-90 במחווה לכוכבות הוליווד כמו אודרי

הפבורן.

בפועל, תמצאו בקולקציה מגוון מעניין של מסגרות חתוליות בשלל צבעים, משקפי שמש בעלי מסגרת גדולה ומשקפי ראייה עגולים בעלי חצי מסגרת. התוצאה: ייחודית ומלאת הומור.

מחירים: 700-2,500 שקל .
קלוד סמואל, דיזנגוף 17, תל אביב, טל': 03-6208882

יומולדת

אדידס
אדידס צילום: זיו קורן

לרגל חגיגות ה-60 להיווסדה, משחררת חברת  אדידס את הקולקציה "60 שנה של פסים וסוליות", בה יוצגו דגמי נעליים איקוניים של המותג וכן דגמים חדשים השואבים מההשראות שליוו אותו לאורך השנים: נעליים מדגם סטן סמית, נעלי כדורגל של החברה משנות ה-50 ופריטים בהשראת הקולג' האמריקאי משנות ה-80.

הסדרה העכשווית ביותר היא Diamond Anniversary שעוצבה, בהשראת עולם ההיפ-הופ וכוללת נעליים במהדורה מוגבלת בשילוב יהלומי 0.2 קראט, המשובצים על שלושת הפסים בצדי הנעל, וכן אבני סברובסקי המעטרות את קצות השרוכים (מחיר: 1,000 שקל).

להשיג באדידס, שינקין 11, תל אביב.

תכשיטים

תכשיטים של עטרה דה לנגה
תכשיטים של עטרה דה לנגה צילום: יחסי ציבור

קו התכשיטים החדש של המעצבת הצעירה בוגרת  בצלאל עטרה דה לנגה, 30, בוחן את השילוב בין טקסטיל לתכשיט. במסגרת עבודתה כמעצבת אופנה, סורגת דה לנגה במסרגות שונות חומרים כמו גומי, יריעות ביטומניות (המשמשות בדרך כלל לאיטום) ובדים.

בכל אלה היא משתמשת גם ביצירת תכשיטים כמו סיכות, צמידים וענקים. המתח שנוצר בחיבור בין החומרים הרכים לעולם התכשיטים, המאופיין ביציבות קשיחה, יוצר פריטים בעלי שפה מקורית ומרעננת, כמו עגילים סרוגים במראה נטיפים או סיכות בד בסריגת קרושה.

מחירים: 160-690 שקל.
להשיג בקפריציו הרצל 173, רחובות , טל': 08-9473649 

ספורט

מריה שראפובה
מריה שראפובה  צילום: רויטרס

הקשר ההדוק בין טניס לאופנה החל להירקם כבר בשנות ה-30 של המאה הקודמת, כשהטניסאי רנה לקוסט הקים את מותג האופנה "לקוסט". מאוחר יותר הלך בדרכו גם הטניסאי פרד פרי, שהקים בשנת 1952 את המותג הקרוי על שמו.

התחייה לה זוכים המותגים הללו בעשור האחרון, הודות לאימוצם על ידי צעירים אופנתיים, הפכה את הספורט הלבן לטרנד בולט ולמקור השראה פופולרי עבור מעצבי אופנה נחשבים. בהתאם לכך הפך גם גמר טורניר הטניס בווימבלדון, שמתקיים בימים אלו, לתצוגת אופנה מרשימה, שבה לוקחים חלק כמה מהכוכבים הגדולים בענף: רוג'ר פדרר, מריה שראפובה וסרינה וויליאמס.
רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר צילום: אי-פי-איי


התלבושות המרהיבות שהם עוטים השנה על המגרש עוצבו על ידי חברת נייקי, שהרכיבה עבור כל אחד מהשלושה מערכת לבוש השומרת על המתח שבין קווים מחויטים לפונקציונליות ספורטיבית: ז'קט לבן בגזרה צבאית וחצאית טניס תואמת לשראפובה; מעיל טרנץ' לבן לוויליאמס; וחליפת שלושה חלקים מעוטרת בפס זהב, שעוצבה לפדרר.

לעומתם, הטניסאי אנדי מארי חשף בתחרות את מדיו הרשמיים, באדיבות המותג "פרד פרי". הפריטים שלבש מארי, ובהם חולצת פולו, סריג בעל מפתח וי ומכנסיים קצרים, הושקו הקיץ במהדורה מוגבלת בחנויות המותג.

אייקון

סשה ברון כהן ברונו
סשה ברון כהן ברונו צילום: יח''צ
"ברונו", סרטו החדש של סשה ברון כהן שיעלה בחמישי הבא לאקרנים בישראל, מקבע את חשיבותו של הדימוי כחזק יותר מכל תוכן או אמירה. ברונו הוא עיתונאי אופנה אוסטרי מוחצן-הומו צבעוני ומגלומן.

בדומה לסרטו הקודם של ברון כהן, "בוראט", גם הפעם סיטואציות פסיאודו דוקומנטריות שמות את המצולמים ללעג ומעוררות ספק צחוק ספק מבוכה אצל הצופה. די בהצצה בתלבושות בהן הופיע ברון כהן לפרמיירות ברחבי העולם - כדי לחוש בביקורת שלו על תעשיית האופנה ועל סוכני התקשורת שלה. מוגזמת ככל שתהיה, דמותו של ברונו עדיין שומרת על קווים נאמנים למציאות. תעשיית האופנה עמוסה בדמויות מפתח המתלבשות בגרוטסקיות ואוחזות בהומור עצמי מתוחכם.
אנה פיאג'י
אנה פיאג'י אימג' בנק
במקרה שלהם לא מדובר בפרודיה, אלא במציאות שבה הבגד הופך לחלק בלתי נפרד מזהותו של הלובש. עורכת האופנה של ה"ווג" האיטלקי אנה פיאג'י לא יוצאת מהבית ללא כובע בעיצובו של סטיבן ג'ונס, וכך נהגה לעשות גם העורכת המנוחה איזבלה בלאו מהמגזין הבריטי Tatler . 

הבלוגרית המשפיעה דיאן פרנה אוחזת בלוק גותי קיצוני; וכתב האופנה אנדרה לאון טאלי מה"ווג" האמריקאי מקפיד להתעטף במעילי פרווה ראוותניים. בדרכם הייחודית הם מוכיחים, שוב, שהמציאות עולה על כל דמיון.

סמנו לעצמכם

השבוע תתקיים תערוכת התכשיטים הישראלית Jovella , בחסות חברת שטיר, בה יציגו 160 יצרנים ומעצבי תכשיטים, יבואני יהלומים ואבני חן ושאר בעלי תפקידים מענף התכשיטים.

למרות שהתערוכה פונה בעיקר לאנשי מקצוע, היא פתוחה ביומה השני לקהל הרחב, אשר מוזמן להתעדכן במגמות התכשיטים החדשות, כמו שילוב של חימר, זכוכית ופלסטיק בתכשיטי זהב.

גני התערוכה, ביתן 10, תל אביב. יום ד', 8 ביולי ,16:00-20:00. לפרטים נוספים, טל': 03-5626090

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים