שוקולד בתרסיס: דאודורנט מיוחד ועוד חדשות טיפוח
מחקר מקיף הראה שנשי יעשו הכול בשביל השוקולד שלהן: יחביאו, יתחמקו מסקס וישארו ערות כל הלילה. אז ב-AXE עשו מזה ניחוח של דאודורנט גוף. ריחות מלפפונים כבר יש לאחרים

חברת האיפור M.A.C, הידועה בנועזותה הצבעונית, משיקה את STYLE WARRIOR, מהדורה מיוחדת של צבעים בהשראת הפראי והאקזוטי.
מוצרי הקולקציה בצבעים ובגוונים של ברונזה מיועדים לשפתיים, ללחיים, לעיניים ולציפורניים ואריזותיהם מעוצבות בהתאם לנושא, עם הדפסי זברה ונמר.
מוצרי הסדרה: שפתונים בגווני זהב ב'ז, ורוד, סחלב סגלגל, חום בורדו (84 שקל); ליפגלוס בגווני ברונזה, זהוב ונחושת בגימורי פנינה (84 שקל). צלליות בגווני לבן, צהוב, סגול,
גם קרם פיגמנט בשלושה גוונים (119 שקל) ולק בגווני ברונזה, זהב ב'ז וסגול (53 שקל). עוד בקולקציה: ברונזרים, שימרים בנוזל המעניקים ברק וזוהר לפנים, ספריי שיזוף לרגליים. בנוסף, מושקת מברשת באפר המתאימה לשימוש על הגוף-גם אלו מגיעים בצבעים קליידוסקופיים וגוונים ודרמטיים.
להשיג ברשת חנויות M.A.C.
ניחוח חדש בסדרת הדיאודורנטים של AXE לגברים, בניחוח מתקתק של שוקולד. הסדרה כוללת 2 מוצרים: ג'ל רחצה ודאודורנט BODY SPARY לשימוש על כל הגוף.

הניחוח פותח לאחר מחקר שנערך במעבדות AXE העולמיות בקרב 3571 נשים ב- 13 מדינות ברחבי העולם, ממנו עולה כי נשים מכל מדינה ומכל אזור בעולם – בסך הכל כ- 67% מהנשאלות בסקר - יחביאו שוקולד כדי למנוע את הצורך לחלוק אותו עם אחרים.
31% מהנשאלות העידו כי ידלגו על ארוחה כדי "לשמור מקום" לשוקולד. כאשר נתבקשו נשים להשוות אכילת שוקולד להנאות אחרות העידו כ- 42% מהנשים, כי שוקולד מעניק להם הנאה שוות ערך לסקס. כ- 32% השוו אותו לארוחה טובה ואילו כ- 28% לשינה טובה. הדאודורנט אם כך אינו יכול להזיק.
מחירים: דאודורנט בודי ספרי: 24– 27 שקל; ג'ל הרחצה: 15- 18 שקל.
להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ.

חדש ממותג הטיפוח L.RAPHAEL של רונית רפאל: קרם לחות מתקן עם מקדם הגנה 15 (SPF 15 Proactive Correcting Moisturizer)
לפי היצרנית, הקרם פותח על מנת להגן על העור ולעכב הופעת סימני הזדקנות בטרם זמנם והיא מבטיחה לעכב הופעת סימני הזדקנות מוקדמים כתוצאה מנזקי השמש על ידי הענקת לחות אינטנסיבית.
עוד טוענים ברונית רפאל שהקרם משלב מרכיבי אנטי אייג'ינג שעוזרים למנוע התבגרות מוקדמת של העור, משקם, בעל תכונות מרגיעות, מישרות ומותחות. כמו כן לקרם יכולת ספיגה מוגברת של הפרשות שומן עודפות ועקב כך פוחת ברק העור השמנוני.
מחיר: 438 שקל ל-50 מ"ל . להשיג במרכזי רונית רפאל.

סיקרט דה וי לילה, מצטרף לשאר המוצרים בסדרה היוקרתית ביותר שלה, סיקרט דה וי.
מדובר בקרם ללילה לטיפול משקם ולחידוש העור שמבטיח להעניק תחושה של חיים חדשים בתאי העור. הוא מכיל תמצית המורכבת משני חומרים פעילים המחזקים את הקומפלקס הבסיסי של הסדרה ומסייעים להמרצת תהליך חילוף החומרים התאי.
הקרם במרקם עדין במיך ועשיר הנספג באופן מיידי ועל פי החברה ניחוחו מורכב מפרחים לבנים וורד, כך ששילוב המרקם והניחוח יוצר בעור תחושה רגועה ושלווה.
מחיר: 1600 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות הבאות בלבד: סופר פארם : קניון חולון, קניון מול הים אילת, קניון מלחה ירושלים, קריון קרית ביאליק, קניון רמת אביב, שיכון דן תל אביב. המשביר לצרכן: גרנד קניון, חיפה. קריון, קרית ביאליק. קניון רמת אביב, רח' קינג ג'ורג' ירושלים, קניון הנגב באר שבע. ניו פארם : גן העיר תל אביב. רשת אפריל: קניון רמת אביב.

קליניק משיקה סדרת מוצרי שמש חדשה, Clinique Sun הכוללת 14 מוצרים של הגנה מפני השמש, שיזוף עצמי וטיפוח העור לאחר שיזוף. הסדרה מציעה הגנה מפני קרני השמש וסיוע בהגנה על העור מפני כוויות שמש.
בקליניק מבטיחים שכל הנוסחאות נטולות שומן, עמידות במים וזיעה, אינן סותמות את הנקבוביות ומתאימות גם לבעלי עור רגיש, ולסובלים מאקנה.
בסדרה תמצאו מוצרי הגנה לעור הפנים, מוצרי הגנה לגוף, תכשיר הגנה מפני השמש בתרסיס (נוח במיוחד) בעל מקדם הגנה 25SPF וטווח התזה של 260 מעלות וכן תחליב גוף מרגיע עשיר באלוורה להרגעת עור אשר נכווה בשמש ולאחר שיזוף - כל המוצרים נבדקו לאלרגיה, הם נטולי בושם ונבחנו דרמטולוגית.
לגוף: הרגעה לאחר חשיפה לשמש (140 שקל); מוצרי שיזוף עצמי (140 שקל); ג'ל שיזוף לפנים (120 שקל); תחליב שיזוף (120 שקל). הגנה SPF15 לפנים ולגוף (140 שקל); הגנה לגוף 25, 30 ו-50 (140 שקל); הגנה לפנים עם מקדם הגנה 30 ו-50 (120 שקל) קרם גוף ושיזוף עצמי בהיר וכהה (140 שקל)
להשיג בדלפקי קליניק ברשתות.

אד הרדי הוא צייר, אמן הדפס ומקעקע הידוע כאבי הקעקוע המודרני, שבשנת 2000 השלים את ציורם של 2000 דרקונים במגילה באורך 500 רגל המוקדשת לתחילת המילניום החדש ולשנת הדרקון.
עכשיו הוא מציג במוזיואונים בכל העולם את אמנותו הקשוחה ומוצא גם זמן להשקת בשמים. הבושם לאישה מאופיין בניחוח פירותי: תפוחים, מנגו, תות-שדה, אשכולית אדומה, עלי הכותרת של פרזיה, שושנת מים, פריחת תרזה, ענבר חם, מושקים חושניים, טונקה ופודינג וניל.
הבושם לגבר מאופיין בניחוח עצי ובין מרכיביו ניתן למצוא: ברגמוט איטלקי, מרווה מרושתת, מנדרינה, תויה, מנטה וענבר.
מחירים: בושם לאישה 85.90$ ל-100 מ"ל; 62.90$ ל-50 מ"ל. בושם לגבר $85.90 ל-100 מ"ל; 69.90$ ל-50 מ"ל. להשיג בלעדית בדיוטי פרי.

דיזל משיקה גרסה חדשה לבושם הנשי, Fuel for life unlimited EDT .
בדיזל מצהירים בפירוש למי הבושם מיועד. לנשים המוגדרות "אלות חסרות המעצורים, אלו החיות בתאווה לא מתנצלת, המציפות את העולם בתשוקה ובצחוק מתגלגל - נשים אמיתיות!"
ובטון עניני יותר, ניחוח הבושם קייצי ומרענן. מכיל: מוסק ושוקולד, ריפרופי יסמין, פרסיה וגרנדייה, מנדרינה, הדס וקינמון.
מחיר: 470 שקל ל-50 מ"ל.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו פארם.

מותג טיפוח השיער ג'ון פרידה משיק שמפו וקונדישנר מסדרת "פריז-איז" המיועדים לשיער גלי, מתולתל הנוטה לקרזול ולשיער הסובל מתופעת חשמל סטטי.
המוצרים מבטיחים להמריץ ולהחיות את התלתלים הטבעיים ולהשאיר את השיער רך.
הם פותחו במיוחד על מנת לחזק את התלתלים ומכילים חומרים מרככים וסיליקון שעוזרים להורדת הקרזול.
גם השמפו וגם הקונדישינר מתאימים לשימוש יומיומי, לשיער טבעי או צבוע.
מחיר:
49.95 ש''ח ל-295 מ''ל.
את מגוון מוצרי ג'ון פרידה ניתן להשיג רק ברשת "סופר-פארם".

דאב משיקים רול און שעומד על הראש ובמקביל מתחדשת כל סדרת הדאודורנטים עם פורמולציה חדשה המכילה נוסחה לטיפוח עור בית השחי.
הסדר נועדה לסייע בפתרון בעיית הרגישות של עור בית השחי ושיפור מראה העור, רכותו וגמישותו בעקבות תהליך הסרת השיער. היא מכילה 25% קרם לחות.
ולמה הדאודורנט עומד על הראש? אז ככה: האריזה העומדת על הראש היא פטנט של יוניליוור, היא נוחה לאחיזה, שומרת על ה"גולה" תמיד רטובה, מוכנה לשימוש, ללא צורך לנער, ומאפשרת שימוש מקסימאלי בכל תכולת הבקבוק.
סדרת הרול און החדשה של דאב כוללת ארבעה מוצרים (המחליפים את סדרת הרול און הקודמת): אוריגינל, משי, מלפפונים וניחוח חדש – ממריץ.
מחיר: 20 שקל. ל-50 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

סדרת רה נוטריב מבית אסתי לאודר מציגה מייק אפ חדש, Ultimate Radiance Makeup SPF 15.
המוצר נועד להיות בסיס איפור נוזלי. הוא עשוי במרקם משי שלדברי אנשי החברה, גורם לכך שקמטים וקמטוטים עדינים מתרככים באופן נראה לעין.
המוצר מגיע ב - 3 גוונים: Pale Almond , Nude , Fresco. מכיל מקדם הגנה נגד השמש SPF15.
מחיר: 400 שקל ל- 30 מ"ל.
להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר.