חדש: כרטיס טיסה אלקטרוני עם קישור לאתרי בילוי
תוכנה חדשה תוסיף לכרטיסי הטיסה האלקטרוניים מבחר קישורים לאתרי בילוי ופנאי, לינה ונופש, שיותאמו באופן אישי לנוסע וליעד שבחר

נוסע מתארגן לקראת הטיסה צילום: יחסי ציבור
החברה מציעה להתקין חינם תוכנה חדשה ובלעדית המאפשרת לפרסם מודעות ייעודיות ומידע זמין בכרטיס הטיסה האלקטרוני ועל גבי לוח הזמנים של מסלול הנסיעה, המגיעים ישירות לדואר האלקטרוני האישי של הלקוחות.
מסלולי הנסיעה וכרטיסי הטיסה האלקטרונים מכילים מודעות צבעוניות, פרסומות ובאנרים, הצעות למסעדות מובחרות, שופינג, מבצעים מומלצים, תערוכות וקונגרסים, משחקי ואירועי ספורט שונים, הצגות ומופעי בידור וכל מידע רלוונטי אחר המתבסס בפועל על יעד ותאריכי הנסיעה של הלקוח.
באמצעות הקלקה על הלינקים המופיעים במסלול הנסיעה המפורט על גבי כרטיס הטיסה האלקטרוני, יכול הנוסע לקבל מידע רב שיעזור לו בתכנון נסיעתו ודרך הבילוי שלו גם בעת שכבר הגיע ליעדו. דבר חשוב ויעיל במיוחד עבור נוסעים ואנשי עסקים, אשר אין להם זמן פנוי לתכנון נסיעתם מראש.
הדור הבא של כרטיסי הטיסה
חברת טרוול כבר חתמה על חוזים עם מספר חברות תעופה וסוכנויות נסיעות, בהן: אופיר טורס, אופקים, FCM מדנמרק והודו, Flight Centre בקנדה ו-Sky Bird בארה"ב. חברות וסוכני תיירות רבים נוספים נמצאים בהליכי התנסות עם המוצר החדש.
"הדור הבא של כרטיסי טיסה אלקטרוניים ומסלולי נסיעה ייחודיים שאנו מציגים, נותן למפרסמים יתרון תחרותי בתעשיית התיירות של היום, המבוססת ברובה על האינטרנט", אמר אלון זייברט, מנכ"ל טרוול. הוא
הוסיף כי המוצר מספק חשיפה כלל עולמית לקהל צרכנים שבוי ומעריך כי יותר משני מיליארד כרטיסי טיסה אלקטרוניים הונפקו בשנת 2008 באירופה ובצפון אמריקה בלבד.
"בממוצע, כ-65% מאותם כרטיסי הטיסה האלקטרוניים הונפקו דרך סוכני נסיעות. מדובר בהרבה מאד לוחות מודעות פוטנציאליים ריקים ובלתי מנוצלים", הבהיר. לדבריו, "כרטיס הטיסה האלקטרוני ומסלול הנסיעה הרגילים הנשלחים לנוסע יהפכו בזמן הקרוב למוצר ארכאי ולא רלוונטי".