גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מקבץ אופנה: קולקציית הקיץ של גוטקס ובר רפאלי בלנז'רי של בוניטה דה מאס

המעצבת מירית ויינשטוק מציגה קולקציית שמלות ענוגה בהשראת המעצבת הצרפתייה מאדאם גרה, בגוטקס פותחים את עונת הרחצה תוך התעלמות מוחלטת מהמיתון העולמי (מי תשלם 1900 ₪ לבגד חוף?) ומותג הנעליים הניו יורקי"80%20" מציע נעליים שיקיות עם עקב נסתר

איתי יעקב | 12/3/2009 8:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הלבשה תחתונה

בר רפאלי מאפילה על קולקציית הלנז'רי של המותג "בוניטה דה מאס‭."‬ תמונות ראשונות

למרות השם בעל הניחוח הזר והמתקתק, "בוניטה דה מאס" הוא מותג לנז'רי שמעוצב בישראל "בהשראה איטלקית‭,"‬ כפי שמסבירים פרנסי החברה. קולקציית

אביב־קיץ ‭,2009‬ בעיצובה של נטלי ווזניאק, לא מחדשת הרבה וכוללת שלושה קווים מרכזיים כנהוג בענף: בייסיק, ספורט וקו יוקרתי ומושקע יותר.
 
בר רפאלי
בר רפאלי צילום: יריב פיין וגיא כושי
באחרון שבהם תוכלו לאתר מחוכים, חזיות מעוטרות תחרה ובייבי דולס עשויים משי בשילובי צבעים של שמנת וזהב, שחור וכסף ועוד. אבל כל ההקדמה הזו היא רק תירוץ לחשוף בפניכם לפני כולם תמונות מתוך קטלוג החברה בכיכובה של בר רפאלי, שממשיכה לשמר את מעמדה כבייב הכי רותחת בסביבה.

מחירים: תחתונים, 69־349 שקל; חזיות, 229־399 שקל; בייבי דולס וחלוקים, 249־379 שקל. להשיג ברשתות ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" ו"אינטימה‭;"‬ בסניפי המשביר החדש לצרכן ובחנויות לבני הנשים המובחרות ברחבי הארץ.

קולקציה

המעצבת מירית ויינשטוק משיקה קולקציית שמלות לקיץ ועושה צעדים ראשונים באופנת הגברים

מתוך הקולקציה של מירית ויינשטוק
מתוך הקולקציה של מירית ויינשטוק צילום: אדריאן ברום
בתחילת אפריל תשיק מעצבת האופנה מירית ויינשטוק את קולקציית הביכורים שלה לגברים. זו כוללת שלוש כותנות עשויות כותנה צרפתית דקה ונעימה למגע, המעוטרות בפס סאטן דק בדש הצווארון, בדוגמה חלקה או בדוגמת פליסה. אם הצעד של ויינשטוק יגדל ויתרחב, הוא עשוי לתרום רבות למצבה העגמומי של אופנת הגברים בישראל, שזקוקה לשחקנים חדשים שיפרו אותה מדי עונה.

בפריטים שבקולקציה, שיהלמו גברים התרים אחר קו מחויט בלתי מחייב, ניכר כתב ידה המובהק של ויינשטוק, המקפידה על בגדים קלים ונוהגת לשלב בהם פרטים. במקביל, משיקה המעצבת קו אביזרים ובו שרשרות וסיכות ראש ודש, עשויות כדורי נוצה שפורקו, נצבעו מחדש ושולבו בקישוטי כסף, זהב ואבני סברובסקי. הסיכות ישתלבו נהדר בקולקציית אביב־קיץ של המעצבת, הכוללת לראשונה שמלות בלבד.

13 השמלות עוצבו בהשראת המעצבת הצרפתייה מדאם גרה, שפעלה בשנות ה־20 של המאה הקודמת ושילבה השפעות של שמלות הלניות. אחת מהן היא שמלה א־סימטרית אדומה באורך הברך, העשויה משי שיפון, עם סרט המחובר אליה כשובל ארוך. דוגמה אחרת היא שמלת ויסקוזה שחורה ללא שרוולים, שחלקה האחורי עשוי השיפון נופל בגזרה בלונית היוצרת נפח בגב.

צילומי הקולקציה יוצגו עד ה־21 במרץ בתערוכה של הצלמת האמריקאית אדריאן ברום, בגלריית דיאן ברידסל שבארצות הברית. תוכלו לצפות בה באתר ‭adrienbroom.‬ .

מחירים: שמלות, ‭1,290‬־‭2,490‬ שקל; אביזרים, 529־‭1,199‬ שקל; חולצות גברים, 440־490 שקל. להשיג ברשת "רזילי" או בסטודיו המעצבת (שם יימכרו גם חולצות הגברים) בתיאום מראש, שניצלר ‭,20‬ תל אביב, טל‭8949378 :'‬־‭.052 ‬

תצוגה

גוטקס פותחת את עונת הרחצה תוך התעלמות מוחלטת מהמצב הכלכלי בעולם

עונת הרחצה של גוטקס
עונת הרחצה של גוטקס צילום: קובי בכר ורענן כהן
תצוגת בגדי הים המסורתית של חברת  גוטקס, שהתקיימה ביום האישה הבינלאומי, עוררה תהיות בנוגע לרלוונטיות של דגמי החברה היוקרתיים בעידן בו נשים בישראל עדיין מופלות לרעה בשכר, שלא לדבר על תקופת המיתון הנוכחית. מי האישה שתשלם היום ‭1,900‬ שקל עבור בגד חוף? אולי לקוחות החברה העשירות שנופשות בברבדוס, אבל בטח שלא הישראלית הממוצעת שרובצת בטן־גב בחוף הים של תל אביב.

כך או כך, המאמצים של מעצב החברה גדעון אוברזון ליצור מראה יוקרתי בכל מחיר ניכרו לכל אורך התצוגה, אם כי לא תמיד עלו יפה. לצד דגמים מעוררי התפעלות, כמו בגד חוף לבן מפשתן עם חיתוך בדוגמת עוגן בגב, או בגד ים שחור עם מוטיב פיסולי של בד בצבע זהב, היו גם לא מעט דגמים אנכרוניסטיים. למשל, קבוצת בגדי הים בעלת צבעוניות האפרסק, כתום וירוק־אפור בדוגמת פרחים, או דגמי הניאון שהיו מחווה לשנות ה־‭.80‬ פריטים אלו יהלמו בעיקר קורבנות אופנה, שמוכנות לשלם מחיר כבד על מנת למשוך מבטים, ולא בהכרח מהסיבות הנכונות.

מחירים: בגדי ים, 550־850 שקל; בגדי חוף, 450־‭1,900‬ שקל. להשיג בחנויות בגדי הים המובחרות.

נעליים

המותג הניו יורקי ‭,"80%20"‬ שנחת לאחרונה בישראל, מציע: ללכת עם עקבים ולהרגיש לגמרי בלעדיהם

ללכת עם עקבים ולהרגיש בלי
ללכת עם עקבים ולהרגיש בלי צילום: יחסי ציבור
יותר ויותר נשים הגיעו לאחרונה למסקנה כי אין בתל אביב נעליים ראויות לקנייה, שלא לדבר על המצב בערי הפריפריה. מלבד יבוא קיקיוני של רשתות "איטלקיות" מייד אין צ'יינה או מעצבות ישראליות בעלות סגנון מאוד ספציפי, המצאי המקומי דל ומפוהק. בחודש האחרון הצטרף לתמונה שחקן חיזוק בדמות מותג הנעליים הניו יורקי ‭,"80%20"‬ שהוקם לפני כחמש שנים על ידי מעצבת הנעליים הסינית סי סי צ'ין.

צ'ין, המתגוררת בניו יורק זה 15 שנה, עיצבה בעבר נעליים עבור "קלווין קליין‭,"‬ "מייקל קורס" ו-‭.DKNY‬ עיצוביה מתאפיינים במראה אורבני ובנוחות מקסימלית, שנוצרת בעיקר כתוצאה משילוב של שכבת עור פנימית לספיגת זיעה ואקסטרה ריפוד. מרבית הדגמים מכילים גם עקב נסתר בגובה ‭6.5‬ ס"מ, שמעניק לנועלת את ההגבהה הרצויה, שעה שלמתבונן מהצד נראה כי מדובר בנעל שטוחה. שימו לב לסנדל הקנבס מדגם ‭,Molly‬ עם רצועות העור העבות שנכרכות סביב הקרסול, וכן לסניקרס הפלטפורמה המקסימות מדגם ‭,Diva‬ שמחביאות בתוכן חמישה ס"מ נוספים למעוניינות בהגבהה.

מחירים: 500־790 שקל. להשיג ב"כתומנטה‭,"‬ דיזנגוף ‭;173‬ "שרית בר זוהר‭,"‬ שבזי ‭;56‬ "בראבו‭,"‬ דיזנגוף ‭;310‬ "אוסי‭,"‬ אבן גבירול ‭;50‬ "ענת מיקולניסקי‭,"‬ קניון רמת אביב - תל אביב; "אמילקה‭,"‬ סוקולוב ‭,63‬ רמת השרון.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים