חתולה בצמרת: הלו קיטי בקו איפור של MAC

לארסנל שיתופי הפעולה המוזרים של חברת האיפור מאק מצטרפת החתולה האהובה בעולם, הידועה בשם הלו קיטי. היא שחורה וורודה, משחקת כמו ילדה והליין שלה נוצץ ועכשווי. לגרגר ולפדר

את
קרן אלדד | 9/3/2009 8:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פלאשבק לימי הילדות, הלו קיטי
פלאשבק לימי הילדות, הלו קיטי צילום: יחסי ציבור
 כמו ילדות רבות, כשהייתי בכיתה ב' פיתחתי אובססיה להלו קיטי - אותה דמות מצוירת ומתוקה בעלת ראש חתולי לבן גדול, עיניים מזמינות, סרט ורוד או אדום על האוזן השמאלית ואף כפתור. היה לי עט-עיפרון, קלמר, פיג'מה, מצעים וקלסר "הלו קיטי", רשימה חלקית. וכמו ילדות רבות, חמדתי עוד ועוד מוצרים תוצרת חברת הצעצועים היפנית "סנריו", עליהם התנוססה החתולה נטולת שפתיים.

הלו קיטי,  שמסעירה את העולם כבר 34 שנה, היא קונצרן שמגלגל רווחים של יותר ממיליארד דולר בשנה. על אף שקהל המעריצים שלה מונה ילדות בנות שבע עד עשר (פרט ליפן שסוגדת לה ללא הבדלי גיל), הסמליות שלה מדברת לקהל רחב בהרבה: בין מעריצותיה מפורסמות מפריס הילטון דרך כריסטינה אגילרה ועד דרו ברימור, ואפילו פאף דדי הודה שהוא מחבב אותה.

מברשות איפור
מברשות איפור צילום: יחסי ציבור
הלו קיטי, ששמה, אגב, קיטי וייט, הוא מחווה לחתולתה של אליס מארץ הפלאות של לואיס קרול, היא לא רק אייקון של חמידות בטוב טעם, אלא פרסונה רבת פעלים: אוחזת באזרחות בריטית, שגרירה של יוניצ"ף ודוגמנית המתנשאת לגובה חמישה תפוחים ושוקלת כשלושה תפוחים. מתקבל הרושם שהמגמה הזאת הולכת להתחזק, משום ש"הלו קיטי" מחזיקה עכשיו בג'וב נוסף - פרזנטורית של חברת איפור.


עכשווי, נשי ונוצץ

כשנה לאחר שבית האופנה דיור שיתף איתה פעולה, גם ענקית הקוסמטיקה הקנדית מאק קפצה על העגלה המצוירת והצהירה על קו מוצרים חדש בהשראת הלו קיטי, שינחת על המדפים שלנו בחודש מרס. מאק, הפופולרית בעיקר בשל המבחר העצום של צבעי האיפור שלה, מתהדרת ברשימת שיתופי פעולה מכובדת עם קליברים כדיים עדנה, צוות המעצבים האת'רט והמעצב עמנואל אונגרו, וכן עם קרן צדקה למלחמה

באיידס שלמענה דגמנו לחברה פרגי, אלטון ג'ון ומרי ג'יי בליידג'.

החברה, שפונה לנשים בגילים 75-14, חיפשה הפעם, לדברי המנהל היצירתי שלה, "אייקון שיגרום לאנשים להרגיש טוב". כתוצאה משיתוף הפעולה הזה התקבלה הלו קיטי שחורה, עם מראה נועז יותר ועם דגשים בצבע ורוד פוקסיה. "יותר אנג'לינה ג'ולי משירלי טמפל", מסביר הספרון הנלווה לקו המוצרים החדש.

תיק איפור
תיק איפור צילום: יחסי ציבור
קיטי מייצגת כאן שתי דמויות נשיות מנוגדות: האחת סקרנית ומתוקה, והשנייה נועזת, מסתורית ומסוכנת. שתיהן לא מוותרות על האיכויות החתוליות. צבעי האיפור עצמם מתכתבים עם מסלולי התצוגות, ועל אף שהם מתוקים למדי, הם בהחלט עכשוויים, נשיים ונוצצים. ישנם שישה צבעי שפתון (84 שקל ליחידה), שני ליפגלוסים ושני באלמים (84 שקל ליחיד).

הסמקים (106 שקל ליחידה) מחמיאים במיוחד, ותמצאו שם גם שני סטים של צלליות (232 שקל לסט של ארבע צלליות) ופודרה (124 שקל) שמוגשת בקייס מעוטר, שימשיך לתפקד כמראה לנצח, אם רק תרצו. ויש גם לקים (35 שקל ליחידה), שבהם צבע אפרפר וטרנדי, ועוד ועוד, כולל תיקי איפור מצוירים.


ליפ גלוס
ליפ גלוס צילום: יחסי ציבור
בנוגע לעיצוב, במאק בהחלט הקפידו על הפרטים. פתיחת המארזים המוקפדים (315 שקל למארז מברשות) היא פלאשבק לימי הילדות, כולל אותה התרגשות שחשתי בכל פעם שהוצאתי את העט-עיפרון הלו קיטי שלי מהקלמר התואם. כמו כן, ועל אף המשבר הגלובלי, התזמון מדויק, שכן - בהשפעת "אפקט הליפסטיק", שעליו נכתב כאן בעבר, נשים שנמנעות משופינג יפנקו את עצמן באיפור כתחליף, והערך המוסף הוא אותו קסם נוסטלגי.

במאק מתעקשים שקיטי אינה חתולה. היא ילדה, הם אומרים, והילדה הסקרנית והעצמאית הזו היא שהסעירה את דמיונם. באופן אישי, אני חולקת עליהם. אם לשים לרגע בצד את ההקשר המיני, הרי שחתול, אחרי הכל, הוא חיה שלא עושה את מה שאנחנו רוצים שתעשה. תחברו את התכונה המרדנית הזו לכך שקיטי היא חתול ממין נקבה ותקבלו סמל נשי אולטימטיבי. מי לא תזדהה איתה?


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים