ממש יופי: מוצרי טיפוח לגברים ושפתונים עם מראה

איב סן לורן מציג סדרת שפתונים חדשה אליהם מחוברת מראה אישית, וגם ערכת טיפוח ואיפור לגברים מתוקתקים. לוריאל מצטרפת למאמץ הגברי עם ערכה לטיפוח השיער

הילה רמלר | 9/12/2008 15:43 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
קייט מוס לאיב סן לורן
קייט מוס לאיב סן לורן צילום: יחסי ציבור

איב סן לורן

איב סן לורן משיק את סדרת השפתונים החדשה רוז' וולופטה. את האריזה מקיפה חגורת לוגו קסנדרה, המשקפת את הגוון המדויק של השפתון והיא מסתיימת עם מראה עגולה שהיא חלק בלתי נפרד שלה ומעניקה לשפתון מימד של  פונקציונאליות.

על פי החברה השפתון בעל צבע עשיר, הוא אינו מכביד על השפתיים ונותר למשך שעות, וכמו כן מעניק הזנה, לחות, רכיבים הנלחמים ברדיקאלים חופשיים ומסנני קרינה. רוז' וולופטה משווק ב-18 גוונים, ואת קמפיין הפרסום מובילה קייט מוס.

מחיר: 199 שקל. להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.
סופטטאץ
סופטטאץ צילום: יחסי ציבור
סופטאץ

סופטאץ מציגה את COMPACT  POWDER, פודרה עדינה עם מראה. הפודרה מועשרת במיקרו חלקיקים מבטיחה להעניק מראה מאט וכיסוי מלא

לאורך זמן מבלי לגרום לתחושת יובש בעור.

עוד מבטיחים בחברה שהפודרה הינה היפואלרגנית, מטפחת ומגנה על עור הפנים.

מחיר: 130 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

מאדינה מילאנו
מאדינה מילאנו צילום: יחסי צביור

מאדינה מילאנו

מאדינה מילאנו מציגה קונסילר נוזלי עם  עם מקדם הגנה SPF 7 , בעל נוסחה משופרת ואריזה מחודשת.

הקונסילר מתאים במיוחד לאקלים הישראלי ואמור להעניק  לעור כיסוי למראה טבעי ואחיד. הוא רווי בלחות, מיועד לשימוש באזור העיניים בלבד ומגיע בגוונים שונים. המוצר מיועד לשימוש יומיומי בכל עונות השנה ומתאים לכל סוגי העור.

במאדינה מילאנו טוענים שהעור באזור העיניים עדין ומלא קמטוטי הבעה ועל כן יש לכסות אותו באמצעות קונסילר בלבד. כמו כן ממליצים בחברה להשתמש בגוון אחד בהיר יותר מאשר גוון המייק אפ.

מחיר: 98 שקל. ניתן להשיג, בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ, ברשת אפריל ובאתר האינטרנט.

רונית רפאל
רונית רפאל צילום: יחסי ציבור

רונית רפאל

רונית רפאל משיקה קרם מיצוק ליום - LIFTING DAY CREAM שהוא חלק מקו המוצרים החדש ULTIMATE  תחת המותג   GENEVE L.RAPHAEL , זהו קו מוצרים לטיפוח העור שפותח בשילוב תרכובות לטיפול בנזקי הגיל ומשלב טכנולוגיות חדשניות בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות העור וטיפולי הרמה.

קרם המיצוק ליום הינו קרם עם תכונות חזקות של לחלוח, הידוק וחידוש העור. הקרם מבטיח לסייע בהפחתת הופעת קמטים וקווים, לשקם ולחזק את פעולת המגן התוך תאי של העור, ולהעניק  לחות והגנה מפני הזדקנות העור ונזקים מרדיקאלים חופשיים.

מחיר: 588 שקל ל-100 מ"ל. להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" : 1-800-802-802

איה נטורל
איה נטורל  צילום: יחסי ציבור

איה נטורל

מותג הקוסמטיקה הגלילי איה נטורל משיק בימים אלה קרם עיניים טבעי.

הקרם  מהווה תערובת ייחודית של שמנים צמחיים, עשיר בויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון טבעיים. הוא מיועד למריחה סביב העיניים והשפתיים תוך כדי עיסוי עד לספיגה מלאה. 

הוא מבטיח לשמור על מראה עיניים זוהר ומרקם עור חלק, בריא וצעיר וכן יעילות מאד במקרים של רפיון ושקיות מתחת לעיניים.

המוצר אינו מכיל מרכיבים מן החי, ידידותי לסביבה ומשווק ברישיון משרד הבריאות.

מחיר: 149 שקל ל- 30 מ"ל. להשיג בכל רשתות הפארם, רשת גולף קו, בתי טבע ובתי מרקחת.

קלווין קליין
קלווין קליין צילום: יחסי ציבור

קלווין קליין

קלווין קליין משיק  את  SECRET OBSESSION, בושם חדש לאישה.

מרכיבי הניחוח הם בתו עליון: שזיף אקזוטי, ורד. בתו הלב: יסמין מצרי, פרחי תפוז, ובתו הבסיס: עצי קשמיר, אמבר, וניל, סנדלווד

לפני כעשרים שנה OBSESSION של קלווין קליין יצר מהפכה של ממש בעולם הבישום, הן מבחינת הניחוח שבו, והן מבחינת הקמפיין הפרסומי שליווה אותו. היום הפרזנטורית המובילה את קמפיין הפרסום של הבושם היא אווה מנדז,  אחת מהנשים הישועות בסקסיות, פרובקטיביות וחושניות.

הפרסומת השערורייתית עלתה לאקרנים בארצות הברית רק אחרי השעה תשע בערב,  עקב חשיפת הפטמה של מנדז בסרטון הפרסומת.

מחיר: 404 שקל ל- 50 מ"ל; 531 שקל ל- 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, אפריל, מגה ובפרפומריות המובחרות.

גברים 1: טומי הילפיגר

מעצב האופנה האמריקאי טומי הילפיגר, משיק את HILFIGER, בושם חדש לגברים
מבית טומי הילפיגר.

טומי הילפיגר
טומי הילפיגר צילום: יחסי ציבור
הבושם החדש על פי החברה נקי וקלאסי.

מרכיבי הנחוח הם תערובת דינאמית של ברגמוט, מנדרין, אשכולית וורודה, ערער, רוזמרין ופפאיה.
כמו כן,  כורכום ועץ מהוגני עשיר, מועשר בוורד תה לבן, וגם לוטם המשולב בפפאיה, טונקה ועץ קשמיר . לא פחות.

הדוגמן טומי דאן מוביל את הקמפיין הפרסומי..

מחיר: 250 שקל ל-30 מ"ל; 320 שקל ל-50 מ"ל; 450 שקל ל- 100 מ"ל.

להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.
איב סן לורן
איב סן לורן צילום: יחסי ציבור

גברים 2: איב סאן לורן

L'HOMME  של בית איב סאן לורן משיק קולקציית איפור וטיפוח לגברים.

בסדרה 3 מוצרים  המשלבים טכנולוגיות איפור וטיפוח, במגמה להעניק גם לגברים את האמצעים  להשיג בטווח קצר ואפילו מיידי- מראה אנרגטי רענן  קורן ובריא.  הסדרה נושאת את ניחוח הבושם הגברי של המותג – L'HOMME   וקרויה על שם הבושם.

המוצרים: טוש אקלה, שמבטיח לסלק סימני עייפות ולטשטש פגמים בעיקר סביב העיניים.  הוא נראה כמו עט יוקרתי, נוח וזמין מיידית לשימוש. (235 שקל); סטיק ממריץ לסילוק העייפות מהעור, מרכך ומבטיח להעניק איזון ואנרגיה באמצעות קומפלקס טבעי המכיל מינרלים ומלחים. (269 שקל ל-10 גרם); קרם לחות במרקם ג'ל אמורלהעניק לעור לחות ולהרגיע אותו לאחר הגילוח ( 269 שקל  ל-50 מ"ל ).


להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, אפריל וחנויות פרטיות שמחזיקות את מוצרי איב סאן לורן.

לוריאל
לוריאל צילום: יחסי ציבור

גברים 3: לוריאל פרופסיונל

לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער למספרות  משיק סדרת מוצרים לגבר - LP Homme הכוללת 3 קטגוריות : טיפוח ועיצוב שיער וכן טיפול חדש וייחודי במספרה - טשטוש השיער הלבן, שנקראת
 Cover 5 ומציעה 6 גוונים  -  מבלונד לחום כהה מאוד, המטשטשים את השיער הלבן ומעניקים מראה טבעי. מדובר בשירות הניתן ב- 5 דקות בלבד בעמדת החפיפה.

מוצרי הסדרה: שמפו לשיער דק ושמפו לשיער רגיל ( 69 שקל ל- 250 מ"ל);  מפסל - קרם לעיצוב השיער ( 95 שקל ל-150 מ"ל); ווקס לברק והגדרת התסרוקת לשיער רגיל ועבה ( 69 שקל ל- 50מ"ל);  ג'ל לאחיזה יציבה-חזק מאוד לשיער רגיל ועבה (69 שקל ל- 150 מ"ל)

להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובייעוץ מעצבי השיער.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''טיפוח''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים