גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


משתפשפים בנעימים: ג'ינס פרימיום

אם אתם מוכנים להשקיע ים של כסף בג'ינס, אם בא לכם על פריט שמיטב הסלבס בעולם חורשים עליו-מותגי הפרימיום הבועטים נולדו בשבילכם. עשרת הלייבלים החמים, שמתחרים עם "דיזל" ו"ליוויס" על הכיס שלכם

עדי בוסיבא | 23/11/2008 8:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
Grey Ant Jeans
Grey Ant Jeans צילום: מתוך האתר הרשמי
סקיני, מתרחב, גבוה, בויפרנד, משופשף, כהה או בהיר-כשמדובר בג'ינס, קשה להצביע על מגמה שלטת. נכון להיום, הכול הולך. הג'ינס, שנולד כבגד עבודה עמיד במיוחד, הפך במרוצת השנים למעין עור שני, לאייטם נצחי ומיתולוגי, כזה שהמילה "טרנד" קטנה עליו כי הוא הרבה מעל לאופנה.

מרבית המותגים מעצבים כמעט את כל הגזרות, במטרה לקלוע לטעם רחב ככל שניתן. מפעם לפעם מבצבצת גזרה דומיננטית, אבל לא מדובר במאסט. גם בעידן הסקיני הכהה, משטרת האופנה לא הייתה עוצרת אתכם אם החלטתם לבחור בדגם מתרחב ומשופשף.

ובכל זאת, כיום ניתן להבחין במעבר לגזרות משוחררות ובהירות יותר, שמיוצרות בתהליכי ייצור מתקדמים; שטיפות מיוחדות מוסיפות לג'ינסים קרעים, שפשופים וחורים, במטרה להעניק להם מראה וינטג', כאילו היו אצלנו בארון מאז ומעולם.

בשנים האחרונות, הלייבלים המצליחים ביותר בארצות הברית מגיעים מלוס אנג'לס, שהפכה להיות עמק הסיליקון של מותגי הפרימיום (ג'ינס שערכו מעל למאה דולר). הסיבה הראשונה לכך היא תשתית מוכנה של מפעלים, שנשארה בעיר אחרי שגל המעצבים הראשון, כמו "טומי הילפיגר" ו"גס", העתיק את הייצור לסין.

השנייה-ריכוז הסלבריטאים העצום, שבמידה רבה אחראי לפריצה לתודעה של לייבלים רבים תוך זמן קצר, הודות לג'ינס שלבשו בדרך לקנות את הקפה ב"סטארבקס".

אז אם אתם מוכנים להשקיע בג' ינס שלכם לא מעט, ואם חשוב לכם להיות הכי עדכניים שיש, קבלו את השמות שמככבים על גופם החטוב של אנשי ה-A ליסט. חלק מהמותגים עדיין לא ניתן להשיג בארץ, אבל בהחלט שווה לבקש מנוסעים מתמידים שיואילו לעשות טובה ולהביא.
Freedom of Choice
Freedom of Choice  צילום: יחסי ציבור
הרוקיסטי

שם המותג: Freedom of Choice
יומולדת: 2006, לוס אנג'לס.
תעודת זהות: לאחר שעבד כמעצב ב- Jeans Joe's מותג פרימיום לא פחות מוערך, הקים הישראלי-אמריקני נתן מנשה את of Choice Freedom, במטרה לחבר בין שתי אהבות גדולות שלו-אופנה ומוזיקה. המותג קרוי על שם אלבום של להקת Devo וכיאה, הג'ינסים בעלי מראה מעט רוקיסטי.

הפריצה

הגדולה לתודעה הגיעה בעקבות שילוב מנצח: סלבריטאיות כמו קייט הדסון וג' סיקה בייל נצפו מאובזרות בלייבל, ובנוסף, המותג נכנס לרשתות כמו "דילארדס" ו"אנתרופולוג'י".

לצד צבעי האינדיגו המסורתיים, בולטת בקולקציה הנוכחית צבעוניות גדולה במגוון גזרות.

דגם מנצח: מומלץ להתעכב על דגם ה-Triumph, עם גזרה ישרה ותיפורים נוספים בברכיים.
דבר המעצב: "אני מאמין שג'ינס צריך להיראות פשוט ויחד עם זאת, שיהיה בעל אישיות וטוויסט שיתאים לטרנדים של היום".
ג'אנקיות: קתרין הייגל, ג'סיקה בייל.
כמה: 1,100 שקל .
איפה: "אמור", ה' באייר 74, כיכר המדינה; Fillya, פרישמן -88 תל אביב; "קולקט", שנקר 11, הרצליה פיתוח ובבוטיקים נב?חרים. אתר: freedomofchoicejeans.com


האותנטי

שם המותג: Earnest Sewn
יומולדת: 2004, ניו יורק.
תעודת זהות: ב-Earnest Sew n, המותג השווה של סקוט מוריסון, לא תמצאו ג'ינסים טרנדיים, צבעוניים או כאלה עם התחכמויות מיותרות.

מדובר בג'ינס פרופר. הבדים מעט עבים יותר ו"אורזים" את הגוף, ובניסיון להימנע מפס ייצור המוני-כל פריט נתפר, מהמכפלת ועד לקו המותניים, על ידי תופרת אחת בלבד. באופן כללי, מרבית הדגמים מעט גבוהים באזור האגן, כך שבעלות מבנה מלא יותר ימצאו אותם מחמיאים במיוחד.

דגם מנצח: שניים מהדגמים המומלצים הם ה-Harlan, לחובבות הסקיני,וה-Decca בגזרה ישרה.
דבר המעצב: "אל תכבסו אף פעם את הג'ינס שלכם, תנו לו להשתבח לבד עם השנים".
ג'אנקיות: קמרון דיאז, סיינה מילר.
כמה: 850-1,100 שקל .
איפה: "עלמה", מרכז בעלי מלאכה 9; " בנקר", דיזנגוף -210 תל אביב. ובאתר.

 

נודי ג'ינס
נודי ג'ינס צילום: יחסי ציבור

היוניסקסי

שם המותג: Nudie Jeans
יומולדת: 2001, שוודיה .
תעודת זהות: "נודי" הוא מותג שבהגדרתו מיועד לגברים, ואפילו באתר החברה לא תראו נשים מדגמנות את הג'ינסים, למרות שהן לא מהססות לרכוש אותם. ב"נודי" אין הבדל בין הגזרות לנשים ולגברים, גישה שהיא ללא ספק מהפכנית.

רוב הגזרות צרות וישרות, ומרבית הדגמים משווקים בצבעים כהים. "הג'ינס של החבר שלי", " הג' ינס של החברה שלי"-ב"נודי" זה בכלל לא משנה, בוחרים את הגזרה ומשחקים עם המידה.

דגם מנצח: Tight long John (צמוד מאוד על הרגל ולכן אפשר לקחת אותו במידה גדולה לקבלת מראה אוברסייז) ו-Slim Jim בעל הגזרה הישרה, שאפשר ללבוש צמוד או משוחרר יותר באזור המותניים.
דבר המעצב: "ג'ינס הוא לא עוד פריט לבוש רגיל, אלא העור השני של הלובש אותו".
ג'אנקיות: מותג זה אוחז באידיאולוגיה לפיה הוא לא מפרסם מי הם הסלבס שבלקוחותיו.
כמה: 599-899 שקל.
איפה: Story, שינקין 60 ודיזנגוף -246 תל אביב ובבוטיקים נבחרים. ובאתר.

החדשני

שם המותג: GoldSign
יומולדת: 2005, לוס אנג'לס.
תעודת זהות: לאדריאנו גולדשמידט רשומות ברזומה 35 שנות ניסיון בפיתוח ג'ינסים והיה שותף לייסודם של "דיזל" ו"ריפלי". ללייבלים Goldie ו-AG שבבעלותו, הצטרף בייבי חדש: GoldSign. דגמי המותג עשויים מבדים נעימים ודקים מאוד, עד שמי שלובשת אותם יכולה לשכוח שמדובר בג'ינס. בצד הפנימי של כל פריט, מופיע המשפט: beautiful as it is inspected this garment, it ' s coming as Nobody. דגם מנצח: אחד הדגמים המבוקשים בקולקציה הנוכחית הוא ג'ינס דמוי עור, פיתוח שגודלשמידט הוא אחד מהחלוצים שלו.
דבר המעצב: "המפתח להצלחה הוא חד?שנות וזה מה שאני אוהב לעשות. זה יותר מלעצב ג'ינסים, זאת הזדמנות ליצור סוג של מותג יוקרה שהוא קז'ואל".
ג'אנקיות: קייט הדסון, ג' סיקה אלבה. כמה: 850?1,100 שקל .
איפה: "עלמה", מרכז בעלי מלאכה 9; " בנקר", דיזנגוף -210 תל אביב. ובאתר.

הזרוק

שם המותג: Prps
יומולדת: 2003, ניו יורק.
תעודת זהות: מאחורי מותג הגברים המצליח עומד דונבן הארל, מעצב ב"נייקי" לשעבר, שהפך את הג'ינסים הזרוקים והמשופשפים לסימן ההיכר שלו. קייטי הולמס, שהחלה ללבוש את דגמי Prps של בעלה ברחובות ניו יורק, הייתה ההשראה לקו הנשים החדש של הלייבל ועל הדרך, יצרה טרנד כשגלגלה אותם כלפי מעלה. הליין החדש של מותג הפרימיום מציע שלוש גזרות בשלב זה: סקיני, Boot Cut ובויפרנד .
דגם מנצח: הבויפרנד החביב על הולמס, שעוצב עם שינויים קלים כדי שיחמיא לנשים.
דבר המעצב: "היופי האמיתי של הג'ינס נחשף עם הזמן, כאשר הוא מתעצב עם הגוף שלך".
ג'אנקים: בראד פיט, דיוויד בקהאם וכמובן, קייטי הולמס.
כמה: 300-400 דולר.
איפה: באתר האינטרנט.

Acne Jeans
Acne Jeans  צילום: מתוך האתר הרשמי

המינימליסטי

שם המותג: Acne Jeans
יומולדת : 1997, שוודיה .
תעודת זהות: אומנם שם המותג, "אקנה", מעלה אסוציאציה של בעיית עור, אבל בפועל מדובר בראשי התיבות של קבוצת Expressions Ambition to Create Novel) Acne) הפועלת גם בתחום העיצוב, הפרסום והקולנוע. ג'וני ג' והנסון הוא מייסד הלייבל שפרץב?1997, כשמאה זוגות ג'ינס עם תיפורים אדומים יוצרו וחולקו לחברים, בני משפחה וקליינטים. לאחרונה המותג עשה קפיצה גדולה כאשר שיתף פעולה עם המעצב אלבר אלבז מ"לנוון", שעיצב עבורו קולקציית בגדים ופריטים משלימים מדנים. הדגמים מתאפיינים בקו כמעט מינימליסטי, הצבעים ברובם שקטים, הגימורים פשוטים והגזרות הן לרוב גרסאות שונות ומגוונות לסקיני.
דגם מנצח: דגם שנוסף העונה, Girl Generic, בגזרה משוחררת יותר.
המלצת המעצבים: מידה אחת או שתיים פחות מהנורמה, להתאמה מושלמת.
דבר המעצב: "חולצת טי לבנה וג'ינס תמיד יהיו האאוטפיט שיעורר אצלי הכי הרבה השראה".
ג'אנקיות: קירסטן דאנסט, קייט מוס.
כמה: 250-350 דולר.
איפה: באתר האינטרנט.

הנוסטלגי

שם המותג: Current/Elliott
יומולדת : 2008, לוס אנג'לס.
תעודת זהות: שתי סטייליסטיות, בתוספת חזון אחד, זו משוואה פשוטה שהתוצאה שלה היא השם החם כרגע בסצינת הג'ינסים הצפופה. אמילי קארנט ומריט אליוט הלבישו בעבר סלבריטאיות רבות, וקיבלו השראה מאאוטלטים של ג'ינס בלוס אנג'לס, בהם הרבו לבקר. הג'ינסים שלהן נראים כאילו היו שייכים בעבר למישהו מאוד מגניב. הגזרות מתחקות אחרי דגמי וינטג' ישנים וכל דגם מקבל את שם השנה בהשראתה הוא עוצב.
דגם מנצח: Elephant Bell, בהשראת גזרה משנות ה-70, ו-Boyfriend/1957, עם קרעים, המתחקה אחרי גזרת 501 של "ליוויס" משנות ה-50. רצוי לגלגל כלפי מעלה והוא הולך מצוין עם נעליים שטוחות או בעלות עקב קטן.
דבר המעצבות: "תמיד הערכנו את האיכות של וינטג', אבל הגזרה אף פעם לא ישבה כמו שצריך. אז חשבנו שאולי יש עוד אנשים שזה מפריע להם ושנוכל לעשות מזה עסק".
ג'אנקיות: רייצ'ל בילסון, שרה ג'סיקה פארקר.
כמה: 200-300 דולר.
איפה:באתר האינטרנט.

Grey Ant Jeans
Grey Ant Jeans צילום: מתוך האתר הרשמי

הגבוה

שם המותג: Grey Ant Jeans
יומולדת : 2006, לוס אנג' לס.
תעודת זהות: "גריי אנט" הוא מותג בגדים שקיים מזה עשור, ובראשו עומד גראנט קרג'קי. לייבל הג'ינסים שלו, שהחל את דרכו לפני כשנתיים, עוצב כולו על טהרת הגזרה הגבוהה ורבים זוקפים לזכותו את העובדה שהיה מהראשונים שהעלו את קו המותניים של הג'ינס והחזירו אותו לשפיות טרנדית.
דגם מנצח: Carpenter. הכיסים הגבוהים מעניקים לו מראה מותניים גבוה, למרות שהגזרה אינה גבוהה מאוד בפועל. וזה מצוין, מכיוון שמותגים אחרים בהחלט יצרו גזרות גבוהות מדי ובעייתיות ללבישה.
דבר המעצב: "הג'ינסים שלנו עוטפים את הרגליים וגורמים להן להיראות ארוכות יותר ממה שהן באמת. גם אם אתם מפחדים לנסות את טרנד הגזרה הגבוהה, עכשיו זמן טוב לבדוק אותו".
ג'אנקיות: קלואי סביני, ריאנה.
כמה: 100-350 דולר.
איפה:  באתר האינטרנט.

המחורר

שם המותג: Ksubi
יומולדת: 2000, אוסטרליה .
תעודת זהות: מאחורי המותג האוסטרלי הבועט, עומדים ארבעה גולשים: ג' ורג' גורו, דן סיגל, גארת' מודי ואוסקר רייט. הם הצליחו לעורר שערורייה ועניין גדול סביב הלייבל, כאשר שחררו 300 עכברים למסלול תצוגת האופנה הראשונה שלהם. הג'ינסים מפורסמים בזכות הקרעים הקטנים שבהם, ההדפסים המשוגעים והאיקסים הרקומים קצת מעל לכיס האחורי הימני. השנה הם גם שיתפו פעולה עם קניה ווסט ועיצבו משקפי שמש למותג החדש שלו-"פסטל".
דגם מנצח: Supper Skinny Zip, שחביב על פריקיות של ג'ינס כמו קייט מוס.
דבר המעצבים: "לרוב הג'ינסים שלנו יש חורים, רובם נעשים גדולים יותר עם הזמן. למעשה, אנחנו מבטיחים לכם שזה יקרה".
ג'אנקיות: התאומות אולסן, לינדזי לוהן.
כמה: 200-300 דולר.
איפה: ksubi.com

המוזיקלי

שם המותג: April77
יומולדת: 2002, צרפת .
תעודת זהות: "אפריל77" הוא לא מותג ג'ינסים, כך לפחות אומר המייסד והמעצב הראשי, ברייס פארטוש, מתופף וגיטריסט בעברו. "אנחנו מוכרים גישה, ומעצבים ג'ינסים בגלל שזה מתאים להשראה שלנו", הוא מצהיר. וההשראה היא מוזיקת פאנק ורוק. כל הגזרות הן יוניסקס ומקבלות שמות של אגדות רוקנרול כמו "קוסטלו", או של גיטרות כמו "גיבסון ג'ואי". בקולקציה הנוכחית תוכלו למצוא בעיקר גזרות סקיני, כשלצבעים הכהים מתווספים דגמים שעברו שטיפות באקונומיקה. בנוסף למפרט הגיטרה המסורתי בכיס הג'ינס, תמצאו גם קוד כניסה לאתר האינטרנט של לייבל המוזיקה ותוכלו להוריד את שיר החודש.
דגם מנצח: Joey בגזרת סקיני.
דבר המעצב: "הבגדים שלנו הם מוזיקה והמוזיקה חיה בתוך הבגדים שלנו".
ג'אנקים: איגי פופ, לני קרביץ.
כמה: 650?795 שקל.
איפה: "שיין", הרכבת 12; כיכר מסריק -12 תל אביב. ובאתר.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים