גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


צימר שלושה כוכבים

בעיה מוכרת בתחום הלינה הכפרית היא חוסר תיאום בין ציפיות הלקוח לבין השירות שניתן בצימר. פרויקט חדש ידרג את הצימרים וחדרי האירוח לפי קריטריונים בינלאומיים

nrg מעריב | 14/7/2008 16:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ענף הצימרים בישראל היה במשך שנים ענף פרוץ, ללא קריטריונים מוגדרים שיסייעו ללקוחות להבין לאיזו רמת שירות ואירוח עליהם לצפות לאחר שהזמינו חופשה. פרוייקט משותף של תנועת המושבים, הרשות לפיתוח הגליל ומשרד
צימרים ''סוכה במדבר''
צימרים ''סוכה במדבר'' יחסי ציבור
התיירות פועל לראשונה לדירוג חדרי האירוח הכפרי בישראל.

מערכת דירוג ה-IBB  בוחנת 140 קריטריונים בהתאם לתקנים בינלאומיים, ומדרגת את חדרי האירוח. התו מדרג את רמת הצימר ואיכות השירות, במטרה לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים.

בעשור האחרון ניכרת צמיחה נרחבת של ענף התיירות הכפרית במדינת ישראל בכלל ובגליל בפרט. 2,200  משפחות במושבים בישראל מתפרנסות מתיירות כפרית, ומפעילות כ-8,000 יחידות אירוח (צימרים) ומאות אטרקציות תיירותיות.

ענף
התיירות הכפרית התפתח לאורך השנים ללא יד מכוונת, ויחידות האירוח קמו כפטריות לאחר הגשם, דבר שהשפיע על אופי העסקים. אחת הבעיות העיקריות בתחום היא אי הלימה בין ציפיות הלקוח לבין המוצר שהוא שמקבל בפועל, ומטרת תהליך הדירוג הנה מתן מענה הולם לבעיה זו.

מפעיל הצימרים עובר ביקורת קפדנית בה נבדקים אמינות, בטיחות, נקיון, תחזוקה, אבזור ברמה נאותה, איכות מזרון, מיזוג, שירותים ועוד. על מנת להבטיח את הצלחת הפרויקט, מחויבים התיירנים לעבור סדנה  וביקורת באתר עצמו על ידי יועץ מטעם משרד התיירות.

בסוף התהליך מתחברים התיירנים למערכת ממוחשבת שבה ניתן לראות דרך האינטרנט את דירוג הצימר, מחירו והאם הצימר פנוי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים