קיץ 2008: העין השלישית

אחרי שנים שבהן הנפיקו דגמים למכורי השאנטי, פרנסי הרשת מתרחקים מהודו וחוזרים למערב

איתי יעקב, סגנון | 12/6/2008 8:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
העין השלישית
העין השלישית איתן טל
מאז הוקמה בשנת 1999, שירתה רשת האופנה "העין השלישית" שני סוגים של לקוחות: תרמילאים ששבו מטיול בהודו וביקשו להמשיך להתלבש בסגנון השאנטי, או רוחניקים מקומיים שסברו כי שרוואלים מעוצבים יפתחו להם את הצ'אקרה.

עם הזמן הבינו פרנסי הרשת כי קהל היעד הזה הוא מצומצם מדי וחשו כי נקלעו לדרך ללא מוצא.

"היום אנחנו רוצים לדבר בשפה שהיא יותר פאשן ופחות להשתמש במוטיבים של הודו", מסבירה שמרית לוגסי, מנהלת הקריאטיב של החברה והאחראית על המיתוג מחדש שלה. "הצעד הראשון הוא לשנות את עיצוב החנויות ולפתח את קו הבגדים".

לטובת הלקוחות הוותיקים של המותג נבהיר כי הקו הקודם לא ייעלם לחלוטין מן המדפים, אך לצדו יופיעו דגמים חדשים.

ההבדל העיקרי בין הקו החדש לישן הוא בגזרות, שהינן עדכניות, קרובות אל הגוף ולפיכך גם מחמיאות יותר. נאות במיוחד הן שמלת כתפיות פרחונית בגוני ירוק וטוניקה בצבע אבן עם מפתח חזה מרובע ותיפורים בצבע כתום, אשר ללא ספק ישרתו את הנשים בקיץ המקומי.

מחירים: חולצות, 70-120 שקל; טוניקות, 100-160 שקל; מכנסיים, 100-200 שקל; שמלות, 110-200 שקל
להשיג ברשת העין השלישית

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''אופנה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים