קיץ 2008: אלמביקה
למרות האג'נדה שנדבקה לקולקציה, אין ספק שהדגמים שעיצבה הגר הצפה אלמביק ישרתו כהלכה לא מעט נשים בעונה החמה
מרגע תחילת עבודתן המשותפת, פדלון כתבה מאמרים העוסקים בהעצמה נשית שהתלוו לקטלוג העונתי. לפני מספר חודשים הן הציגו אתר בית שכתוב גם בשפה הערבית. העונה, הציבו את מעיין קרת בראש הקמפיין וציידו אותו במימרה "אנו מקבלות אותך כפי שאת, קבלי את עצמך".
"הבחירה במעיין קרת היתה טבעית, כיוון שמלבד היותה דוגמנית עם רקורד בינלאומי מרשים ומראה ייחודי מאוד, יש לה בראש ובראשונה אג'נדה שמתאימה לשלנו". כותבת פדלון, בעודה מתייחסת לספר שכתבה קרת, "הנשים היפות", העוסק בהפרעות אכילה.
משהו בחיבור בין חברות אופנה לבין אג'נדה חברתית סוערת יכול תמיד להטריד. יתרה מזאת, חיבור בין אג'נדה חברתית לבין מותג אופנה שמתומחר בצד היקר של הסקאלה יכול להטריד עוד יותר.
משהו בחיבור הזה נראה כרצון למשוך יותר לקוחות על סמך רטוריקה שאמורה לגרום להן לשחרר כסף ולהעלים רגשות אשם. התעטפות באג'נדה ביד אחת וושיווק דגמים יוקרתיים מצד שני תמיד נראית מאולצת מהצד.
לזכות של פדלון ואלמביק ייאמר שהקולקציה לא רעה בכלל. למרות שנראה כי ברובה היא מיועדת לנשים מבוגרות בעלות גוף נשי, ישנם גם רגעים נטולי גיל, ואלה הם המוצלחים ביותר.
כך, כדאי לשים לב לשמלה הלבנה והארוכה בעלת הצווארון הנופל, שמלת הפסים הכחולה (ראינו גם גרסאות דומות במספר מקומות נוספים העונה, למרבה השמחה), שמלת מיני שחורה בגזרת איי עם פאנלים בחזיתה, ועוד כהנה. גם שפע הצבעים שנתווסף לדגמים עושה עימם חסד. לגבי האג'נדה שנכנסת לתוך שקית הקניות, יצטרכו הלקוחות כבר להחליט לבד.