כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור
בקמפיין הלנז'רי החדש של החברה מופיעה דוגמנית העל בחתונה לבנה במיוחד. "רציתי להבין למה צריך את מוסד הנישואין", מציין ג'ו קור, בעל החברה

קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור. צילום: האתר הרשמי
כך, על כל פנים, מסביר קור כיצד גרם לדוגמנית העל קייט מוס לקפוץ מתוך עוגת נישואין בקמפיין החדש של החברה. "אני חבר טוב של קייט", הוא ציין, "וכשהחל גל שמועות לגבי החתונה שלה, לא הבנתי למה מישהו חושב שזה עניינו ולמה חתונה היא דבר טוב כל כך".
לא מפתיע לגלות שקור, בנה של המעצבת ויוויאן ווסטווד, ממציאת הפאנק ומי שמקדמת על המסלולים שלה לא מעט הצהרות חברתיות, קשר בקלילות קמפיין ללנז'רי המיועד לכלות לפוליטיקה.
מוס, מצדה, היא משתתפת קבועה בהפקות של החברה בעונות האחרונות. בפעם הקודמת שהיא הגיחה באתר הרשמי של אייג'נט פרובוקטור, היא תועדה בסדרת סרטונים קצרים בשחור לבן, כשהיא נעה בין חדרים ומדברת על הפנטזיות שלה.
הפעם היא מופיעה לצד שתי דוגמניות שחורות, כשהיא מוצבת מול המצלמה בתפקיד הכלה הבתולית. השימוש בדוגמניות אלה, בתקופה שבה עולם האופנה נוטה להירתע מנשות מקצוע בעלות גוון עור כהה, היא די צינית. ואם להודות על האמת, הגישה של קור עובדת כהרגלה.
הדגמים נצמדים למראה די קלאסי, עם פרטים שמוסיפים להם טוויסט סקסי - בין אם מדובר בבחירת התחרות, בתוספת של רצועות המתרוממות מעל לתחתונים, במשחקים בצורת הקאפ או בקומביניזונים במראה רטרו. בחירת הצבעים - לבן, אדום ושחור - מבטיחה שלא מעט כלות יוכלו לנכס לעצמן בקלות פריטים לפי מצב הרוח. או לפי הצ'קים בסוף הערב. תלוי איך מסתכלים על זה.