ממש יופי
הילרי סוואנק מקמפנת בושם חדש של גרלן, לאסתי לאודר יש קרם לחות ודקלאור מציעים מוצרי אנטי אייג'ינג. חדשות הטיפוח
הניחוח הראשון העולה מהבושם הוא ניחוח פירותי של פטל. בלב הבושם ניצב ניחוח פריחת השקד ויסמין. ניחוח מתוק של פטצ'ולי ונילה ופולי טונקה (בעלי ניחוח שוקולדי- שקדי) סוגר את תווי הניחוח.
מיי אינסולנס, מחיר: 420 שקל ל-50 מ"ל; 600 שקל ל- 100 מ"ל; תחליב גוף, 280 שקל
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ואפריל


בית הבישום של אסקדה מציג את "Moon Sparkle", מהדורה מיוחדת של בושם לגבר ולאישה.
הניחוח הנשי משלב פירות עם תווי רקע פרחוניים. באקורד העליון ישנו שילוב של תות מתוק ודמדמנית שחורה, עם קוקטייל הדרים חד ותפוח אדום עדין. האקורד האמצעי מורכב משילוב של אפונה ריחנית ופרזיה, המתמזגות
הגרסה הגברית משלבת תערובת הדרים - לימון ומנדרינה עם תווי ווטיבר עציים, האמורים להעניק עוקץ הגברי.
את הרישומים שעל האריזה יצר הרשם היפני הירושי טנבי, שזוכה ללא מעט מחמאות בעולם האופנה על יצירותיו.
"Moon Sparkle" מחירים: לאישה, 99 שקל ל-30 מ"ל; לגבר, 99 שקל ל-50 מל'
להשיג בלעדית ברשת המשביר החדש לצרכן

תכירו את בוס פיור, בושם חדש לגבר מבית בוס. על פי החברה, הבושם נוצר בהשראת הרעיון כי האדם יכול להתאחד עם המים. בהתאמה, הניחוח מכיל גם מי תאנים, הדרים ים-תיכוניים, שוש, ויקינטון ועץ מאסויה (Massoia).
בוס פיור, מחיר מיוחד לתקופת ההשקה 249 שקל ל-50 מ"ל, 328 שקל ל- 75 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, אפריל ורשת המשביר החדש לצרכן

המעצב קלווין קליין משיק בישראל את הבושם "MAN". ניחוח הבושם נע בין חומרי גלם דוגמת רוזמרין, מנדרינה לאגוז מוסקט, קטורת ומוסק.
"MAN", מחירים: 338 שקל ל-50 מ"ל ; 456 שקל 100 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, רשת אפריל והמשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות ברחבי הארץ

דקלאור משיקה קרם מגה לעיניים ולשפתיים לעור הבוגר, במטרה להילחם בסימני ההזדקנות.
קרם העיניים והשפתיים מצטרף לסדרת "אקסלאנס דה ל'אג'", סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג המיועדת לנשים מעל לגיל חמישים.
על פי דקלאור, הקרם מחייה את האזור סביב העיניים והשפתיים. תפקידו למצק את העור, לרכך קמטים וקמטוטים וכן להפחית נפיחות באזור העיניים.
דקלאור, מחיר: 824 שקל
להשיג ברשתות אפריל, המשביר החדש לצרכן והרשתות הפארם

חברת אסתי לאודר מציגה את "Revelation", קרם לחות יומי וקליל. הקרם מבטיח לסייע בהגנה מפני נזקים סביבתיים אשר עלולים להוביל להופעתם של סימני הגיל הראשונים, כמו גוון עור בלתי אחיד וקמטים.
הקרם אמור לפעול להבהרת גוון העור. הוא מסייע לעור בהגברת ייצור הקולגן הטבעי, על מנת להחליק את הופעת הקווים העמוקים וכמובן מספק לחות והגנה.
"Revelation", מחיר: 380 שקל
ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים

מייבלין ניו יורק משיקה את ווליום אקספרס ליפט-אפ - מסקרה חדשה מסדרת ווליום אקספרס.
המסקרה אמורה להעניק פי שלוש נפח לריסים, להאריך ולהרים את הריסים ללא גושים, ללא מריחות וללא התפוררות. כמו כן, היא מצויידת במברשת שתפקידה להאיץ את נפח הריסים תוך עיצובם והנפתם לכדי אורך מלא.
אקספרס ליפט אפ, מחיר: 89.99 שקל, במרץ 2008 - 58.99 שקל
ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות

מותג מוצרי השיער, ג'ון פרידה, מגיע לישראל עם הסרום "פריז-איז", שנכלל בסדרת מוצרים המיועדים לנטרול החשמל הסטטי בשיער. המוצרים אמורים להעניק לשיער מראה רך, מלא ברק וקל לסידור.
הסרום מגיע בשתי דרגות חוזק - רגיל (לשיער רגיל וחלק) וחזק במיוחד (לשיער מתולתל ומרדני יותר). כמו כן הוא מחזק שיער יבש, מקורזל, עם חשמל סטטי ושיער שעבר טיפולים כימיים (צבע, גוונים).
סרום, מחיר: 119.95 ל-50 מ"ל
להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם