אהלן, חבר
עם ותק של 300 שנה ולוגו שעושה הומאז' לקומוניזם, וודקה טובריש (חבר, בעברית) היא המצטרפת האחרונה לשורת מותגי הוודקה שעשו עלייה לכנען
מדוע הפכנו למעצמת הוודקה הגדולה במזרח התיכון? מכמה סיבות: ראשית, בשל החיבה שפיתח החך הישראלי לקוקטיילים, בהם משמשת הוודקה כשחקנית מפתח.
שנית, בשל הרהביליטציה הכללית שעבר האלכוהול בכנען, ושלישית, בשל האהבה הישראלית לצ'ייסר, שמאפשרת לגימה קצרה והחלטית של משקאות בעלי אחוזי אלכוהול גבוהים.
מעבר לאלו, קיימת סיבה פשוטה יותר: במדינה שאין בה מסורת של שתיית כהילים, הכוללים טקסים וגינוני טעימה, הוודקה היא משקה ענייני, שמחליק לפה בלי יותר מדי דרמה וממסטל יופי. לא פלא, אם כן, שהשתיין המקומי כבר מזמן לא מלעלע וודקה גולד, אלא נוטה יותר לכיוון וודקות פרימיום וסופר פרימיום.
כך, בחודשים האחרונים הגיעו לארץ וודקות לא מעטות, שהאחרונה שבהם היא "טובריש". הוודקה הזו, שמשמעות שמה הוא חבר, אוחזת בוותק של 300 שנה ובלוגו מקסים ואדום, שהוא הומאז' לימי הקומוניזם.
לגבי הטעם, לא מדובר באותה חלקות המוכרת מוודקות סופר פרימיום דוגמת "גריי גוס" או "ואן גוך", ולכן היא גם עולה הרבה פחות. הרבה יותר מדויק להשוות אותה, אם כן, לוודקות סטנדרטיות כ"אבסולוט" או "סמירנוף".
מי שמי אש אינם כוס הצ'ייסר שלו יכול בהחלט להפוך אותה לוודקה המשמשת לקוקטיילים. אישית, המחיר הזול שלה ואיכותה הסבירה תגרום לבקבוק הממוקם בפריזר שלי להתרוקן כבר בחודש הקרוב.
מחירים: 49.99 שקל (750 מ"ל), 59.99 שקל (1 ליטר)
להשיג ברשת טיב טעם